Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свети лампата на акумулатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свети лампата на акумулатора?

    Здравейте колеги , появи ми се един проблем и то на "чужда територия" , на моретокато запаля и ми светва лампата на алтернатора .Стана от веднъж , преди не е присветвала никога , паля си и изгасва , а сега паля и свети , давам газ изгасва , като свали оборотите около 1000-1200 пак светва , най-лошото е , че и като меря с мултицета не показва да зарежда. Легнах отдолу , поогледах алтернатора , понеже съм чувал ,че пукат корпуси , но не видях никъде пукнатини , доколкото може да се види отдолу.Видях една тема на един колега как го е свалил , но и да го сваля съм в Черноморец , евентуално мога да го сваля и да го закарам в Бургас , но незнам там къде има сервиз за алтернатори ?Та ако някой има някакви идеи , предположения , или му се е случвало подобно нещо , нека сподели опит , или колеги от Бургас ако могат да помогнат с намиране на сервиз за алтернатори , ще съм им много благодарен!P.S.Забравих да спомена , че откачих ремъка , и ролката на алтернатора , си се върти много леко и без стържене и затягане и в двете посоки!P.S.2 не можах да кача клипчето , но като запаля и показва 11,7 V , като поработи 30 секунди някъде и показва 12,7 V , и си седи така , без значение какви обороти държа, иначе при 1600 оборота , спира да свети лампата. Незнам колко може да изкара така без да я гася разбира се!
    Прикачени файлове
    Fiat Marea Weekend
    HLX 1,9 TD 100
    1999

    Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

    #2
    Сервиз на лесно място,което можеш да намериш е този:https://maps.google.bg/maps?hl=bg&ll...30.35,,0,12.02Другия,който аз знам е тук.Влизаш навътре по паветата,после наляво и там са нередени гаражите един до друг.В дъното вдясно има еладжия,има табела:https://maps.google.bg/maps?hl=bg&ll...2,,0,9.32&z=19До този се стига малко-по трудно място и може би ще ти трябва с навигация на идеш до там ако си сам.Ако някой колега се сеща за други ще е добре да сподели.Иначе най-елементарното е да са четки или реле регулатор.Вървят блок,така че сменяйки едното елиминираш и другото като проблем.Това и сам можеш да си смениш,защото не се изискват разглобяване на алтернатора,много инструменти и познания.При включване на фаровете какво се случва с напрежението?
    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

    Коментар


      #3
      Ако си сам (без дете или други отговорности) на твое място паля (когато ми свърши почивката) и си се прибирам вкъщи. Нали казваш, че когато е над 1600 оборотра лампата не свети? Значи зарежда достатъчно.Приостигам си, влизам си в гаража и свалям алтернатора. Разглобявам го, поправям го. Така бих постъпил аз.Ако си със семейство обаче - на сервиз и те така
      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

      Коментар


        #4
        Слав написа:
        Нали казваш, че когато е над 1600 оборотра лампата не свети
        Е,да ,ама може след 50км да почне да свети и над 1600

        Коментар


          #5
          Ей тъй на и аз - четката беше счупена на две...Друг сервиз за който се сещам - на изхода за Варна - май се казва сервиз Алфа - точно на кръговото до бензиностанция Петрол - има ей-такива големи табели - ремонт на стартери, динама...
          Fiat Punto 1.1-Синята птица
          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

          Коментар


            #6
            dan4op5 написа:
            Слав написа:
            Нали казваш, че когато е над 1600 оборотра лампата не свети
            Е,да ,ама може след 50км да почне да свети и над 1600
            Е точно защото съм със семейството и не ми се рискува....А инече намерих един сервиз , обясниха ми по ул.Индустриална след магазина на Тойота бил , утре ще скокна да видя...Много Благодаря на всички които ми помогнаха
            Fiat Marea Weekend
            HLX 1,9 TD 100
            1999

            Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

            Коментар


              #7
              Да споделя само какво беше проблема , алтернатора беше в горе долу перфектно състояние , но колектора беше износен доста на местото където контактува едната четка , и затова светеше лампата и незареждаше много ефективно , около 12,9-13 V. Смених профилактично и четките , както и единя лагер ! Останах приятно изненадан от цените на частите . Сервизът в който отидох в Бургас , на улица Индустриална 9 , беше в дворът на магазин Косер , и от там майстора взе частите , лагер 6003 - 4 лв , четки Марели - около 3 лева , и колектора беше около 8 лв , работа (сваляне и качване ) - 50 лв. Но наистина си е секс без лубрикант тази процедура !
              Fiat Marea Weekend
              HLX 1,9 TD 100
              1999

              Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

              Коментар


                #8
                Е браво, поне ти е мирна главата, и спокойно да си изкараш почивката
                00' Bravo 105 JTD

                Коментар

                Working...
                X