Ще ви опиша мойте симптоми и да видим дали проблема е от шайбата. Да спомена, че още съм си със монолитна (solid) ролка на алтернатора.1. Всяко палене, осбено на студен двигател е свързано с дрънчащ звук и вибрация във волана.2. След запалване дрънченето става по-тихо, но е ритмично. Засилва се при включване на парно, фарове, а при климатик пак издранчава. Оборотите започват леко да играят на празен ход което е свързано с издрънчаване при всяко пропадане на оборотите.3. Гасенето също е свързано с издрънчаване и поскачане на волана.При леко подаване на газ имам чуство, че дрънченето намалява. Ремъка доста играе на празен ход. Обтяжната ролка също ми се размазва пред погледа от вибрации. Вибрациите се предават и на двигателя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Симптоми налагащи смяна на демпферна шайба?
Collapse
X
-
todorw написа:колега прегледай си фрайлуйф шайбата на динамото да не е блокирала при мен като включа климатика и се чуваше звук все едно чукаше метал в метал и само на климатик в ниските обороти смених я и сега е окLancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
-
Днес направих малка инспекция. Свалих кората и огледах. На пръв поглед много силно вибриране на ремъка и обтяжната ролка. Демпферната шайба ми се стори добре. Викам си - ще се сваля ремъка. Запалих без него. Е нямаше никакви шумове и вибрации - все едно минах на бензин. Хванах с ръце демпфера и го разклатих - никакъв луфт. Но не е така положението с обтяжната ролка. Луфт в лагерчето, а и седи малко накриво в посока навън. Паразитната ролка и тя има малък луфт. Но по-големия и проблем е,че е с наранена повърхност по която се движи ремъка. Лагер на климатика - в добро състояние. И за капак като сложим и липсата на фрайлауф на динамото и ето защо двигателя е като на стар трактор.Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар