Колеги, един приятел си купи скоро едно много запазено Пикасо (ситроен ксара пикасо 2003 г. 1.6 hdi, 90 коня).Само, че колата има следния проблем. На случаен принцип отказва да запали. Прави го както топла така и студена. Няма никаква зависимост в това кога ще го направи. Единственото нещо, което се е повторило няколко пъти е, че като въртиш и не иска да запали, ако я заключиш и отключиш, и след това завъртиш винаги пали. До сега не е гаснела в движение, и като запали си върви съвсем нормално.Гледаха я, не записва никакви грешки, имаше само проблем на две от дюзите (леко извън нормите), но това е отстранено, но проблема си остава.На мен ми звучи, като нещо свързано с имото, или каквото там имат ситроените.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дизел, (ама не Фиат) не пали избирателно.
Collapse
X
-
Да не би това непалене да е свързано с алармата,ако има и някаква нейна защита?Преди време карах едно Рено Туинго,което ако оставех повече време отключено,с цел някаква защита почваше да мига една червена лампичка на таблото и нямаше палене докато не го заключиш и отключиш.Отначало като незнаех за това нещо отивам аз със него да сменям масла и филтри,сложиха новите,а колата не пали,цял ден колата стоя в сервиза и какви ли не диагнози за ремонти чух не е истина,добре,че едно приятелче с такъв автомобил ми каза за "проблема".Та може и такъв да е случая с това Пикасо,все пак също е французойче.Fiat Marea 1.8 16v HLX
Hyundai Terracan 2.9 CRDI
-
Прав си Колега! В работата на началника неговото Рено Меган така пали, ако до незнам точно, но до 30-на секунди ако не запалиш,посля няма палене.Трябва наново да заключи, и след това да отключи,за да може да запали..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Направо останах учуден на това изпълнение,мислех че е някакъв проблем с алармата, но той ми каза че така била заводско направена....Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Вече казах на моя човек, да разиграе няколко сценария и да видим, ще го улучили точно кога (след колко време) не пали, но за сега от всичко написано и от поведението на колата изглежда, че наистина май става дума за екстра...Ще пиша след като се тества утре колата.п.с. След днешните тестове, се оказа точно това причината - имото на колата. Ако отключиш и изчакаш над 30 сек. преди да вкараш ключа в контакта, колата не пали. Проблема с оправя само с заключване и отключване. Ако обаче отключиш и вкараш ключа в контакта може да стои без ограничение и после си пали нормално. Мерси много на отзовалите се и разгадаването на тази леко безумна френска защита...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар