Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СПЕШНО! Диагностика на Мареа 1.9JTD във Варна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    ivel написа:
    смени си горивния филтър ,за да няма повторение.
    Сега съм с новия и не смея да пипам докато пали
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #47
      при смяната на филтъра са напълнили новия сигурно(в нафтата е имало буклуци и са задръстили регулатора)
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #48
        nsn написа:
        при смяната на филтъра са напълнили новия сигурно(в нафтата е имало буклуци и са задръстили регулатора)
        Не са го пълнили със сигурност - бях там. Всичко по смяната на каквото и да е било беше пред погледа ми. Въздушния филтър примерно си го смених аз
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #49
          В крайна сметка за мен проблема е от филтъра,по-точно некачествен такъв.Ние ги слагаме с цел да няма проблеми е то точно той може да те върне в първи клас.За тези системи ползвайте само най-фините филтри.Поздрави!

          Коментар


            #50
            така е за наше нещастие предлагат на нашия пазар много измислени филтри,а и въобще части.пример-каре itn произведено в китай устиска 1000км,на една кола.просто нямаме контрол,пък и знам ли вече

            Коментар


              #51
              specialista написа:
              В крайна сметка за мен проблема е от филтъра,по-точно некачествен такъв.Ние ги слагаме с цел да няма проблеми е то точно той може да те върне в първи клас.За тези системи ползвайте само най-фините филтри.Поздрави!
              Maлко повече обосновка ако обичаш.На 95% филтриращия елемент е една и съща хартия вътре.Как един филтър ще пречи на колата да запали ? Не го проумявам просто.При условие, че имаме гориво подкачваща помпа на поне 2 бара, все ще мине гориво през филтриращия елемент.---------Не знам в Мареата дали има цедка на регулатора, но залагам че проблема е бил там, ако не е имало затлачване, решението е временно.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #52
                Според мен проблема е дошъл при самата смяна, защото после и със старият нямаше палене. Или е имало нещо в новия филтър или човека който го е сменял е вкарал нещо в самата система. А всичко може да е едно съвпадение.

                Коментар


                  #53
                  Само предположение, но може ли като са сложили новият филтър да не са дали няколко пъти на контакт да се напълни цялата система, а да са започнали направо да въртят. Така регулатора е останал в първият момент без гориво и е заседнал в някакво положение, все пак не е нов?Аз като сменям филтър на JTD давам 5-6 пъти на контакт и изчаквам докато не изключи помпата тогава паля. Първите пъти се слуша как около помпата за високо налягане минава въздух. По този начин до сега винаги палят от първият път без замисляне, без промяна на обороти и т.н. Стъпваш на газта и пълни оборотомера без проблем все едно нищо не си сменял.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #54
                    Илко, всички странични наблюдатели разбиращи малко от коли залагаха на въздух в системата. Общо взето не съм давал няколко пъти на контакт - завъртях, изчаках да спре задната помпа и да изгаснат предупредителните светлини на таблото и запалих. Изкарах я от сервиза и на няма 20 метра от него изгаснах (вероятно толкова е било горивото в рейла, преди въздуха от филтъра да влезе в ГНП-то). От там насетне - нямаше палене до вчера след няколко километра дърпавела.
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #55
                      Пак да повторя при 2 бара налягане, едно даване на контакт, ще напълни за секунди догоре филтъра.Сори ама малко ми е писнало от такива митове.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #56
                        emzo написа:
                        Пак да повторя при 2 бара налягане, едно даване на контакт, ще напълни за секунди догоре филтъра.Сори ама малко ми е писнало от такива митове.
                        Емо, а налягане в какво се прави? Въздух или течност? Като за митове, питам.И ако кажеш как запали след дърпането, поради каква причина...?
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #57
                          jenshen73 написа:
                          emzo написа:
                          Пак да повторя при 2 бара налягане, едно даване на контакт, ще напълни за секунди догоре филтъра.Сори ама малко ми е писнало от такива митове.
                          Емо, а налягане в какво се прави? Въздух или течност? Като за митове, питам.И ако кажеш как запали след дърпането, поради каква причина...?
                          причината да запали на дърпане е повечето обороти на помпата за високо налягане което води до по-високо налягане в рейла нужно за запалване
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #58
                            Ам тъй де, ако се беше нахаплярила с въздух - няма друг начин да го изкараме освен принудително да я въртим тая помпа с по-високи обороти. Не знам, нямам никаква идея от какво отказа да пали, но 5 дни не успяха да я запалят на място и след дърпането поне до момента си пали като обикновено. То какви ли не предположения не бяха - датчици на валове, на високо налягане, помпи, компютър дори (странно, но 4 пъти съм я вързвал преди на диагностика и разликата километраж компютър беше 1500км, а след последното връзване, сега, показва в компютъра 919000км., а на табло 213700...), а накрая в последния ден преди дърпането бяхме обвинили регулатора за високото и пробито бутало... изобщо една камара предположения, а накрая може и да е било въздух в системата, знам ли. Важното е, че не мога да кажа какво и имаше освен, че не искаше да запали и не мога да кажа какво оправихме, защото на практика нищо ново не сме слагали по колата. Като краен извод е, че запали и си върви както преди смяната на горивния филтър. Склонен съм да вярвам на колегата МЕМО, че е било въздух.
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #59
                              emzo написа:
                              Пак да повторя при 2 бара налягане, едно даване на контакт, ще напълни за секунди догоре филтъра.Сори ама малко ми е писнало от такива митове.
                              Моята теория е следната:при поставяне на новия филтър (който за мен е бил некачествен) от филтъра са тръгнали влакна или там разните му мизерии и по този начин са замърсили регулатора и ето ти го проблема. Не намирам друго логично обяснение.Колата е запалила и след като е излязла от сервиза е угаснала по път!Съответно колегите в този сервиз не са дизелджии и не намират проблема!Поздрави!

                              Коментар


                                #60
                                проблема е бил в регулатора който се е "отдръстил" при дърпането в следствие на по-високото налягане
                                Bravo 1.9d 97г

                                Коментар

                                Working...
                                X