В крайна сметка за мен проблема е от филтъра,по-точно некачествен такъв.Ние ги слагаме с цел да няма проблеми е то точно той може да те върне в първи клас.За тези системи ползвайте само най-фините филтри.Поздрави!
така е за наше нещастие предлагат на нашия пазар много измислени филтри,а и въобще части.пример-каре itn произведено в китай устиска 1000км,на една кола.просто нямаме контрол,пък и знам ли вече
В крайна сметка за мен проблема е от филтъра,по-точно некачествен такъв.Ние ги слагаме с цел да няма проблеми е то точно той може да те върне в първи клас.За тези системи ползвайте само най-фините филтри.Поздрави!
Maлко повече обосновка ако обичаш.На 95% филтриращия елемент е една и съща хартия вътре.Как един филтър ще пречи на колата да запали ? Не го проумявам просто.При условие, че имаме гориво подкачваща помпа на поне 2 бара, все ще мине гориво през филтриращия елемент.---------Не знам в Мареата дали има цедка на регулатора, но залагам че проблема е бил там, ако не е имало затлачване, решението е временно.
Според мен проблема е дошъл при самата смяна, защото после и със старият нямаше палене. Или е имало нещо в новия филтър или човека който го е сменял е вкарал нещо в самата система. А всичко може да е едно съвпадение.
Само предположение, но може ли като са сложили новият филтър да не са дали няколко пъти на контакт да се напълни цялата система, а да са започнали направо да въртят. Така регулатора е останал в първият момент без гориво и е заседнал в някакво положение, все пак не е нов?Аз като сменям филтър на JTD давам 5-6 пъти на контакт и изчаквам докато не изключи помпата тогава паля. Първите пъти се слуша как около помпата за високо налягане минава въздух. По този начин до сега винаги палят от първият път без замисляне, без промяна на обороти и т.н. Стъпваш на газта и пълни оборотомера без проблем все едно нищо не си сменял.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Илко, всички странични наблюдатели разбиращи малко от коли залагаха на въздух в системата. Общо взето не съм давал няколко пъти на контакт - завъртях, изчаках да спре задната помпа и да изгаснат предупредителните светлини на таблото и запалих. Изкарах я от сервиза и на няма 20 метра от него изгаснах (вероятно толкова е било горивото в рейла, преди въздуха от филтъра да влезе в ГНП-то). От там насетне - нямаше палене до вчера след няколко километра дърпавела.
Ам тъй де, ако се беше нахаплярила с въздух - няма друг начин да го изкараме освен принудително да я въртим тая помпа с по-високи обороти. Не знам, нямам никаква идея от какво отказа да пали, но 5 дни не успяха да я запалят на място и след дърпането поне до момента си пали като обикновено. То какви ли не предположения не бяха - датчици на валове, на високо налягане, помпи, компютър дори (странно, но 4 пъти съм я вързвал преди на диагностика и разликата километраж компютър беше 1500км, а след последното връзване, сега, показва в компютъра 919000км., а на табло 213700...), а накрая в последния ден преди дърпането бяхме обвинили регулатора за високото и пробито бутало... изобщо една камара предположения, а накрая може и да е било въздух в системата, знам ли. Важното е, че не мога да кажа какво и имаше освен, че не искаше да запали и не мога да кажа какво оправихме, защото на практика нищо ново не сме слагали по колата. Като краен извод е, че запали и си върви както преди смяната на горивния филтър. Склонен съм да вярвам на колегата МЕМО, че е било въздух.
Пак да повторя при 2 бара налягане, едно даване на контакт, ще напълни за секунди догоре филтъра.Сори ама малко ми е писнало от такива митове.
Моята теория е следната:при поставяне на новия филтър (който за мен е бил некачествен) от филтъра са тръгнали влакна или там разните му мизерии и по този начин са замърсили регулатора и ето ти го проблема. Не намирам друго логично обяснение.Колата е запалила и след като е излязла от сервиза е угаснала по път!Съответно колегите в този сервиз не са дизелджии и не намират проблема!Поздрави!
Коментар