jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СПЕШНО! Диагностика на Мареа 1.9JTD във Варна
Collapse
X
-
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
emzo написа:Просто съвпадение е това с филтъра.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
специално за Емо-никога clean и vasko.филтрона са подобни лайна и те.иначе си много далеч че всичко е един хартиен елемент.поне 10 коли съм спасил от регулатори,които са им казали че са за смяна в предишни сервизи.аз например съветвам да се купува регулатор без цедка.можем да пишем до утре сутринта,но колата си е още проблемна.
Коментар
-
emzo написа:Да идвам уикенда да я разглобяваме ?nikolce написа:Аз искам да питам, при смяната на филтъра дали е сваляна стойката, и дали маркучите са вадени? При мен два пъти го сменям без да демонтирам нищо, само развъртам старият, и слагам новият.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Наистина е по-лесно като се свали стойката. За боклуците няма да я валят по пясъка тая стойка я. Винаги до сега слагам филтри на Филтрон и до сега проблеми няма, зима или лято все тая. Едната кола стои на улицата зимата.Тук обаче е важно дали са подредили после правилно маркучите?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Стойката е само откачана от купето, не е разкачана от маркучи и прочие. Т.е. само я завъртяха за да могат по-лесно да свалят/сложат филтъра.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
И така, сагата стигна своя край, благодарение на всички отзовали се в тази тема, по телефона и фейсбук. Също и на кадърния майстор, който се зае да свърши работата. Благодарности отново на Емо (Emzo), specialista, pakumba, snake и всички взели участие в драмата ми. За да не остане тъмен проблема ще напиша какво се оказа: регулатор високо налягане на помпата. И не, не заседнал, запецнал или нещо от сорта, а точно като на колегата от съседната тема проблема ми изглежда така, ползвам неговата снимка, няма смисъл от дублиране:.Майстора изкарал с много мъки строшената централна част, съчмата е била сплескана, но също е изпаднала. Репатрак + труд - 100лв. Регулатор - няма да напиша за колко купих, че ме е срам, но благодаря на човека, който ми го даде на доверие за тест. Ако прочете темата ми - благодаря ти човече, златен си!Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар