Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СПЕШНО! Диагностика на Мареа 1.9JTD във Варна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    jenshen73 написа:
    По метода на пробите и грешките и кое може да е - най-лесния ремонт е с нова кола. То ебаси загадката дето е тоя двигател за повечето "майстори" в сервизите. И всичко отва от смяната на един горивен филтър..
    Специално в този случай- друг начин няма. Има де, но е по-трудно, сваля се помпата заедно с регулатора и се слага на стенда на Бош, който по памет струваше 120 лв само за диагностиката- тогава ти става ясно дали е от регулатора или помпата. Обаче 120 кинта е 1/2 - 1/3та от цената на чисто нов регулатор. Има и разни други зависимости, по които може да се разбере, но и те не могат да са 100% сигурни. Затова и на предната страница ти казах реда на тест, макар че ти нямаш нито един лог, по който да се направи някакво предположение. Ако стигнеш до регулатор е по-добре да си вземеш нов, от много места чувам думите- "от 4 регулатора 2 ръка, ни един не работеше". За филтъра- може и да е случайно, а по-вероятно да не е, възможно е някакъв боклук да е влязъл при смяната на филтъра.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #92
      Просто съвпадение е това с филтъра.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #93
        emzo написа:
        Просто съвпадение е това с филтъра.
        Аз мисля, че така се самопрецаках- махах маркучите след филтъра, за да ги сменям и освен това ги запушвах с болт- кой знае какво боклуче е влязло директно след филтъра /маркуча не съобразих и го извадих от една торба, може да е имало влязло нещо, регулатора ми е без цедка/. Та кой знае какво са правили.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #94
          Женшене, дори и да ми се смеете ще ти дам една идея, пък ако искаш пробверете, може и да съм прав. Проверете масите на двигателя.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #95
            Аз искам да питам, при смяната на филтъра дали е сваляна стойката, и дали маркучите са вадени? При мен два пъти го сменям без да демонтирам нищо, само развъртам старият, и слагам новият.
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #96
              Аз викам да си отвори резервоара и да види там кво става... Да се почисти цедката, помпата да се види... Пари там не се харчат...
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар


                #97
                Да идвам уикенда да я разглобяваме ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #98
                  специално за Емо-никога clean и vasko.филтрона са подобни лайна и те.иначе си много далеч че всичко е един хартиен елемент.поне 10 коли съм спасил от регулатори,които са им казали че са за смяна в предишни сервизи.аз например съветвам да се купува регулатор без цедка.можем да пишем до утре сутринта,но колата си е още проблемна.

                  Коментар


                    #99
                    Знаеш ли колко CLEAN филтъра са минали през Бравото и Стилото ми ? Докато не реших да ги сменям на 30000км Вярно, че една птичка пролет не прави, но все пак.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      emzo написа:
                      Да идвам уикенда да я разглобяваме ?
                      Заповядай - ще е в гараж с инструменти и поне още един човек знаещ как се държи ключ
                      nikolce написа:
                      Аз искам да питам, при смяната на филтъра дали е сваляна стойката, и дали маркучите са вадени? При мен два пъти го сменям без да демонтирам нищо, само развъртам старият, и слагам новият.
                      Сваляна е - по-лесно било.
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        Ами тогава наистина може да има боклуци. И двата филтъра които сложих са евтини, първият път беше vasko, сегашния даже не знам какъв е, и няма ядове. И аз си мисля, че не е от филтъра.
                        00' Bravo 105 JTD

                        Коментар


                          Наистина е по-лесно като се свали стойката. За боклуците няма да я валят по пясъка тая стойка я. Винаги до сега слагам филтри на Филтрон и до сега проблеми няма, зима или лято все тая. Едната кола стои на улицата зимата.Тук обаче е важно дали са подредили после правилно маркучите?
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            Стойката е само откачана от купето, не е разкачана от маркучи и прочие. Т.е. само я завъртяха за да могат по-лесно да свалят/сложат филтъра.
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              Толкова майстори и разбирачи да не могат да се справят с проблема . Да не би да става дума за нещо съвсем просто - например в резервоара да е сипано нещо, различно от нафта?
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар


                                И така, сагата стигна своя край, благодарение на всички отзовали се в тази тема, по телефона и фейсбук. Също и на кадърния майстор, който се зае да свърши работата. Благодарности отново на Емо (Emzo), specialista, pakumba, snake и всички взели участие в драмата ми. За да не остане тъмен проблема ще напиша какво се оказа: регулатор високо налягане на помпата. И не, не заседнал, запецнал или нещо от сорта, а точно като на колегата от съседната тема проблема ми изглежда така, ползвам неговата снимка, няма смисъл от дублиране:.Майстора изкарал с много мъки строшената централна част, съчмата е била сплескана, но също е изпаднала. Репатрак + труд - 100лв. Регулатор - няма да напиша за колко купих, че ме е срам, но благодаря на човека, който ми го даде на доверие за тест. Ако прочете темата ми - благодаря ти човече, златен си!
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X