Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СПЕШНО! Диагностика на Мареа 1.9JTD във Варна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    първо колата трябва да запали,второ и да я мачкаш файда няма-тя си гасни на каквито си иска обороти и когато си иска.както ти е писал колегата nsn смени си горивния филтър с качествен(ман ,бош) и махни пустия регулатор най-после.почисти го и му огледай о-пръстените.иначе ще продължаваш да се главоблъскаш.успех

    Коментар


      #77
      Стига вече с тия качествени горивни филтри, вътре има хартия, като хартия, най-евтиния CLEAN от Евро07 върши идеална работа.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #78
        jenshen73 написа:
        chaveto написа:
        Качваш лаптопа на дясната седалка и излизаш някъде където да я намачкаш хубаво. Докато я мачкаш ще правиш лог и се надяваш да угасне. Когато угасне и ако не иска да запали я гледай какво налягане вдига....
        Първо трябва да запали
        Случайно да има аларма колата?!Или ,ако има имобилайзер,да не е тези екстри да правят мизерий......Не са редки случайте ,аларми/имобилайзери/, да правят мизерий.
        Fiat palio 1.7td

        Коментар


          #79
          jenshen73 написа:
          Мара пак умря, тоя път в движение. По-късно днес ще кача и информация какво пее диагностиката.Тъй, закачих я на диагностиката и показа грешка P0191. Единствената съществена, другите две грешки са несъществени - реле свещи (имам поне една умряла) и EGR, който така или иначе липсва...Очаквам идеи
          Ти моята тема прочете ли я???
          Fiat Punto 1.1-Синята птица
          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

          Коментар


            #80
            jenshen73 написа:
            chaveto написа:
            Качваш лаптопа на дясната седалка и излизаш някъде където да я намачкаш хубаво. Докато я мачкаш ще правиш лог и се надяваш да угасне. Когато угасне и ако не иска да запали я гледай какво налягане вдига....
            Първо трябва да запали
            Тогава направо я гледай дали вдига налягане. Може да опиташ и да изключиш датчика на рейла и виж дали ще запали и без него.

            Коментар


              #81
              Ето инфо от интернета за възможни причини при тази грешка....Възможни причини - Високо налягане на горивото - Ниско налягане на горивото - Изтощена FRP сензор - Прекалено съпротивление във веригата - Ниско или никакво гориво - Съединител на електропроводната система на датчика на налягането на горивото - Fuel Sensor Rail налягане - Вакуумни течове - FuelRead more: http://engine-codes.com/p0191.html#ixzz2dWUtefuiНе е хич малко,за причините за тази грешка,всичко това май ще трябва да се провери......
              Fiat palio 1.7td

              Коментар


                #82
                chaveto написа:
                jenshen73 написа:
                chaveto написа:
                Качваш лаптопа на дясната седалка и излизаш някъде където да я намачкаш хубаво. Докато я мачкаш ще правиш лог и се надяваш да угасне. Когато угасне и ако не иска да запали я гледай какво налягане вдига....
                Първо трябва да запали
                Тогава направо я гледай дали вдига налягане. Може да опиташ и да изключиш датчика на рейла и виж дали ще запали и без него.
                С изключен датчик не пали, но веднага сменя данните на 400 бара и 5волта. Цялата драма е, че няма налягане в рейла - т.е. датчика работи изправно. Налягането според компа е между 38 и 58 бара. Ще търся регулатор, че да го елиминирам като проблем. Тъпото е, че е на междублоков паркинг - там успях да я бутна в 21:30 оная вечер. На стартер
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #83
                  Явно наистина си няма налягане. Защото при изключен датчик ЕКУ веднага ще каже на дюзите да се отварят...., но дюзите се движат от налягането а такова няма. Трябвало е да погледнеш и регулатора на какви проценти е докато въртиш.

                  Коментар


                    #84
                    40-80%, но по-често стои в ниските проценти.
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #85
                      emzo написа:
                      Стига вече с тия качествени горивни филтри, вътре има хартия, като хартия, най-евтиния CLEAN от Евро07 върши идеална работа.
                      не си много прав но няма да споратой и евтиния спортен филтър ужким е филтър но спира само врабчетата да не влязат в смукателите,същото е и с горивните филтри
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #86
                        Дайте ми пример, за НЕКАЧЕСТВЕН горивен филтър.Искам марка и модел за jtd105
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #87
                          emzo написа:
                          Дайте ми пример, за НЕКАЧЕСТВЕН горивен филтър.Искам марка и модел за jtd105
                          колега точно 2 пъти страдам от некачествени филтри(лошото е че непомна какви марки бяха) и то на жтд 105 като симптомите са:негасне веднага при връщане на конт ключ и гасне под товар,при сваляне на регулатора и чистене на цедката(има видими мръсотии) и смяна на филтъра колата се оправя
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #88
                            Филтъра ми май е Филтрон в момента, не съм сигурен, ще проверя. Бях със същата марка преди смяната. Принципно има някаква логика в предположенията, защото всички проблеми започнаха след смяната му. До преди да сменя горивен филтър Мара си вървеше като самолет. Уредил съм ГНП и регулатор, днес ще пробваме да я приберем и ще помоля майстора да смени регулатора и филтъра в момента в който я прибере в сервиза. Ще пиша ако има развитие. Горещо се надявам да е регулатор.
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #89
                              jenshen73 написа:
                              По този метод най-лесно ще ми е да си купя нова кола. Или помпа или регулатор.
                              Да не си тръгнал да си купуваш нова кола
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #90
                                По метода на пробите и грешките и кое може да е - най-лесния ремонт е с нова кола. То ебаси загадката дето е тоя двигател за повечето "майстори" в сервизите. И всичко тoва от смяната на един горивен филтър..
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X