Няма как да е от въздух. Свалял съм дюзи, рейл, тръбите до рейла и самата помпа. След такова сваляне се предполага, че някой неща са празни на 100%. Няколко пъти на контакт и си пали от раз. За мен си остава боклук в системата и заседнал регулатор в отворено положение или някакво съвпадение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СПЕШНО! Диагностика на Мареа 1.9JTD във Варна
Collapse
X
-
Предвид записаните грешки след дърпането:1. Датчик високо налягане2. Ниско налягане 3. Липса синхронизация между валовете съм склонен да се съглася, че не е било въздух, а и аверчето, което се занимаваше с колата твърди, че няколко пъти е свалял клапана за високото и го е връщал обратно... За мен все още си е мистерия, но... бъдещето може и да покаже.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Мара пак умря, тоя път в движение. По-късно днес ще кача и информация какво пее диагностиката.Тъй, закачих я на диагностиката и показа грешка P0191. Единствената съществена, другите две грешки са несъществени - реле свещи (имам поне една умряла) и EGR, който така или иначе липсва...Очаквам идеиSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
По този метод най-лесно ще ми е да си купя нова кола. Или помпа или регулатор. И как така успяхме да я запалим и да карам ЦЕЛИ 3 дни, а едва снощи като реших да изпреваря един каращ с 30 се насра? Не е като да не я бях рязал преди това и до 4000 оборота дори...?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
ivel написа:не съм лош пророк,но така и предположих.материята е много тънка.успехСтило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
jenshen73 написа:Мара пак умря, тоя път в движение. По-късно днес ще кача и информация какво пее диагностиката.Тъй, закачих я на диагностиката и показа грешка P0191. Единствената съществена, другите две грешки са несъществени - реле свещи (имам поне една умряла) и EGR, който така или иначе липсва...Очаквам идеиСтило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Според мен пък проблема далеч НЕ е във филтъра, помпата и в горивото като цяло...Няма грам логика при проверка да стига гориво при дюзите и да не иска да пали или да гасне така мистериозно...аз не разбирам особено от двигатели, но в случая по скоро мисля, че проблема е софтуерен/електрически....Ще ви дам прост пример със моето стило...от една скъсана маса...колата не искаше да запали, а въртеше доволно без да изписва грешки (изписваше само грешка за електро усилвателя на волана)...а когато успееше да запали не можеше да се изгаси от контактния ключ...или поне не от първия път...Защо не прегледаш на пръв поглед елементарни неща...буксите около ЕКУ...може при бъркане някъде да са разбутали някоя букса или скъсали някое малко кабелче...което е достатъчно за да ти побелее косата...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:Според мен пък проблема далеч НЕ е във филтъра, помпата и в горивото като цяло...Няма грам логика при проверка да стига гориво при дюзите и да не иска да пали или да гасне така мистериозно...аз не разбирам особено от двигатели, но в случая по скоро мисля, че проблема е софтуерен/електрически....Ще ви дам прост пример със моето стило...от една скъсана маса...колата не искаше да запали, а въртеше доволно без да изписва грешки (изписваше само грешка за електро усилвателя на волана)...а когато успееше да запали не можеше да се изгаси от контактния ключ...или поне не от първия път...Защо не прегледаш на пръв поглед елементарни неща...буксите около ЕКУ...може при бъркане някъде да са разбутали някоя букса или скъсали някое малко кабелче...което е достатъчно за да ти побелее косата...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:kiselo написа:Според мен пък проблема далеч НЕ е във филтъра, помпата и в горивото като цяло...Няма грам логика при проверка да стига гориво при дюзите и да не иска да пали или да гасне така мистериозно...аз не разбирам особено от двигатели, но в случая по скоро мисля, че проблема е софтуерен/електрически....Ще ви дам прост пример със моето стило...от една скъсана маса...колата не искаше да запали, а въртеше доволно без да изписва грешки (изписваше само грешка за електро усилвателя на волана)...а когато успееше да запали не можеше да се изгаси от контактния ключ...или поне не от първия път...Защо не прегледаш на пръв поглед елементарни неща...буксите около ЕКУ...може при бъркане някъде да са разбутали някоя букса или скъсали някое малко кабелче...което е достатъчно за да ти побелее косата...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
chaveto написа:Качваш лаптопа на дясната седалка и излизаш някъде където да я намачкаш хубаво. Докато я мачкаш ще правиш лог и се надяваш да угасне. Когато угасне и ако не иска да запали я гледай какво налягане вдига....Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар