Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СПЕШНО! Диагностика на Мареа 1.9JTD във Варна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Няма как да е от въздух. Свалял съм дюзи, рейл, тръбите до рейла и самата помпа. След такова сваляне се предполага, че някой неща са празни на 100%. Няколко пъти на контакт и си пали от раз. За мен си остава боклук в системата и заседнал регулатор в отворено положение или някакво съвпадение.

    Коментар


      #62
      Предвид записаните грешки след дърпането:1. Датчик високо налягане2. Ниско налягане 3. Липса синхронизация между валовете съм склонен да се съглася, че не е било въздух, а и аверчето, което се занимаваше с колата твърди, че няколко пъти е свалял клапана за високото и го е връщал обратно... За мен все още си е мистерия, но... бъдещето може и да покаже.
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #63
        Преди малко сменях горивен филтър на tdi мотор, ако не знаете нямат помпа в резервоара.Само сипах малко нафта в новия филтър и се наложи да повъртя на стартер малко повече, но запали.При теб има помпа в резервоара, така че изключваме на 100% опцията въздух.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #64
          Мара пак умря, тоя път в движение. По-късно днес ще кача и информация какво пее диагностиката.Тъй, закачих я на диагностиката и показа грешка P0191. Единствената съществена, другите две грешки са несъществени - реле свещи (имам поне една умряла) и EGR, който така или иначе липсва...Очаквам идеи
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #65
            помпа високо налягане, регулатор, може и други неща, но тези са по-често срещани
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #66
              По този метод най-лесно ще ми е да си купя нова кола. Или помпа или регулатор. И как така успяхме да я запалим и да карам ЦЕЛИ 3 дни, а едва снощи като реших да изпреваря един каращ с 30 се насра? Не е като да не я бях рязал преди това и до 4000 оборота дори...?
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #67
                не съм лош пророк,но така и предположих.материята е много тънка.успех

                Коментар


                  #68
                  ivel написа:
                  не съм лош пророк,но така и предположих.материята е много тънка.успех
                  За материята, от която е направен филтъра говориш колега ivel, нали?Препоръчваш смяна с марков (качествен) и край на проблемите, така ли да разбираме?
                  Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                  Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                  Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                  Коментар


                    #69
                    писах ти да смениш "новия" горивен филтър ама ти се дърпашсваляй регулатора за да го изчистиш хубаво и на момента смени филтъра че иначе оправия няма да има
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #70
                      jenshen73 написа:
                      Мара пак умря, тоя път в движение. По-късно днес ще кача и информация какво пее диагностиката.Тъй, закачих я на диагностиката и показа грешка P0191. Единствената съществена, другите две грешки са несъществени - реле свещи (имам поне една умряла) и EGR, който така или иначе липсва...Очаквам идеи
                      Извинявам се, че пускам две мнения, но все още не съм се научил да ги обединявам.Колега jenshen73, как да разбираме това "другите две грешки са несъществени - реле свещи (имам поне една умряла) и EGR, който така или иначе липсва..."имам поне една умряла" - свещ ли?"EGR, който така или иначе липсва" - това излишна ли е?
                      Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                      Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                      Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                      Коментар


                        #71
                        Според мен пък проблема далеч НЕ е във филтъра, помпата и в горивото като цяло...Няма грам логика при проверка да стига гориво при дюзите и да не иска да пали или да гасне така мистериозно...аз не разбирам особено от двигатели, но в случая по скоро мисля, че проблема е софтуерен/електрически....Ще ви дам прост пример със моето стило...от една скъсана маса...колата не искаше да запали, а въртеше доволно без да изписва грешки (изписваше само грешка за електро усилвателя на волана)...а когато успееше да запали не можеше да се изгаси от контактния ключ...или поне не от първия път...Защо не прегледаш на пръв поглед елементарни неща...буксите около ЕКУ...може при бъркане някъде да са разбутали някоя букса или скъсали някое малко кабелче...което е достатъчно за да ти побелее косата...
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #72
                          kiselo написа:
                          Според мен пък проблема далеч НЕ е във филтъра, помпата и в горивото като цяло...Няма грам логика при проверка да стига гориво при дюзите и да не иска да пали или да гасне така мистериозно...аз не разбирам особено от двигатели, но в случая по скоро мисля, че проблема е софтуерен/електрически....Ще ви дам прост пример със моето стило...от една скъсана маса...колата не искаше да запали, а въртеше доволно без да изписва грешки (изписваше само грешка за електро усилвателя на волана)...а когато успееше да запали не можеше да се изгаси от контактния ключ...или поне не от първия път...Защо не прегледаш на пръв поглед елементарни неща...буксите около ЕКУ...може при бъркане някъде да са разбутали някоя букса или скъсали някое малко кабелче...което е достатъчно за да ти побелее косата...
                          Гледаха ги уж всичките кабели. Аз изначално от там тръгнах. Но пък няма логика кабела да е прекъснал точно като реших да изпреварвам...@lhristov: EGR си е чиста набутвация по екологични причини. Без него на ГТП не успяха да ми хванат димност, а ако го сложа него сигурно ще мога да рециклирам газови атаки. Ще го сменя проклетия горивен филтър - само да си прибера колата от паркинга в който я набутах.
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #73
                            jenshen73 написа:
                            kiselo написа:
                            Според мен пък проблема далеч НЕ е във филтъра, помпата и в горивото като цяло...Няма грам логика при проверка да стига гориво при дюзите и да не иска да пали или да гасне така мистериозно...аз не разбирам особено от двигатели, но в случая по скоро мисля, че проблема е софтуерен/електрически....Ще ви дам прост пример със моето стило...от една скъсана маса...колата не искаше да запали, а въртеше доволно без да изписва грешки (изписваше само грешка за електро усилвателя на волана)...а когато успееше да запали не можеше да се изгаси от контактния ключ...или поне не от първия път...Защо не прегледаш на пръв поглед елементарни неща...буксите около ЕКУ...може при бъркане някъде да са разбутали някоя букса или скъсали някое малко кабелче...което е достатъчно за да ти побелее косата...
                            Гледаха ги уж всичките кабели. Аз изначално от там тръгнах. Но пък няма логика кабела да е прекъснал точно като реших да изпреварвам...@lhristov: EGR си е чиста набутвация по екологични причини. Без него на ГТП не успяха да ми хванат димност, а ако го сложа него сигурно ще мога да рециклирам газови атаки. Ще го сменя проклетия горивен филтър - само да си прибера колата от паркинга в който я набутах.
                            Логика и аз не намерих като ми се прекъсна тази маса да запали от "28-мия път", нито намерих логика да изгасне след 4-тия опит...т.е. 4 пъти изключвах от контакт и вадих ключа, а колата продължаваше да работи..а на 5-я вече изгасна...така, че...логиката е, че който няма цветен телевизор няма да яде халва...просто прегледай още веднъж...
                            Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                            BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                            BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                            Коментар


                              #74
                              Качваш лаптопа на дясната седалка и излизаш някъде където да я намачкаш хубаво. Докато я мачкаш ще правиш лог и се надяваш да угасне. Когато угасне и ако не иска да запали я гледай какво налягане вдига....

                              Коментар


                                #75
                                chaveto написа:
                                Качваш лаптопа на дясната седалка и излизаш някъде където да я намачкаш хубаво. Докато я мачкаш ще правиш лог и се надяваш да угасне. Когато угасне и ако не иска да запали я гледай какво налягане вдига....
                                Първо трябва да запали
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X