Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СПЕШНО! Диагностика на Мареа 1.9JTD във Варна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    snake написа:
    Не знам какво може или не може акумулаторът, но моята астра имаше проблеми с паленето. Смених/ремонтирах куп неща: свещи, клеморед, профилактика на стартер, почистване на дюзи, бях на път да се съмнявам и в бензиновата помпа. И никой разбирач не се усъмни в акумулатора. След смяната му всичко е наред. А старият и той уж беше наред. Та от една проба с друг акумулатор не боли, каквто и да казва нАуката по въпроса.
    Свети ми индикация за проблем. Ако не светеше - да съм сложил друг, но ... ще звънна да пробват и това, въпреки, че много се съмнявам - с изтощен акумулатор дето завърташе 2 пъти двигателя и умираше съм палил.
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #32
      Нищо не пречи да му закачиш мултиметър и да наблюдаваш колко пада напрежението като върти.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #33
        Хубаво прегледайте всички бушони, щом не се връзва.Вариантите ми се струват 3 - бушон, прекъснат кабел, ECU.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #34
          M5kov написа:
          Хубаво прегледайте всички бушони, щом не се връзва.Вариантите ми се струват 3 - бушон, прекъснат кабел, ECU.
          Не се вързах и към друг фиат, преинсталирам уиндоус на чисто и след това пак ще пробвам.
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #35
            Сигурно си го видял, ама пак да го пусна как става, че и аз много му се зверих първия път http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44072Стискам палци!
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #36
              Тъй, закачихме я най-сетне - с нова инсталация и само с нужните програми компа си видя компа на колата. Грешката, която беше записана е липса на синхронизация на валовете - изчиестих я и повече не я записа - това се е случило след пробата в петък с новия датчик колянов вал. Единственото, което е притеснително по показанията е, че при искано налягане 400 бара компа показва само 38 до 43.5 бара при опит за старт. Според това, което аз разбирам възможните проблеми са:1. Въздух в системата високо налягане2. Прецакан датчик високо налягане3. Прецакана помпа високо наляганеПриемам други оферти
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #37
                По-скоро датчика за високо налягане....
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар


                  #38
                  Ако е от датчика за високото налягане трябва да запали и при откачена букса аварийно. По скоро е регулатора щом вдига 40 бара. Ако е дюза не би трябвало да пада чак толкова много. Пробвай с друг регулатор.

                  Коментар


                    #39
                    Колега СтелиянПреди време от форума на фолксваген разбрах, че във Варна има майстор, който бил експерт по дизелите.Аз лично не мога да изкажа впечатления за него, защото нито го познавам, нито съм карал кола на ремонт при него, просто много хора са доволни от него, а и сте от един и същи град.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=125832
                    Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                    FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                    Коментар


                      #40
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ети...п.п. ако не е това - виж т.на. реле-регулатор преди помпата на високото налягане и последно помпата на високото. Това, че връща нафта от дюзите може да не затваря някоя дюза и да пада работното налягане...
                      Fiat Punto 1.1-Синята птица
                      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                      Коментар


                        #41
                        1.свали регулатора и го почисти и на мига изхвърли горивния филтър2.пробвай да запалиш на бутане/дърпане-в този случай помпата се върти по-бързо и прави по-високо налягане3.жтд-то не страда от въздух в горивната система
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #42
                          jenshen73 написа:
                          Тъй, закачихме я най-сетне - с нова инсталация и само с нужните програми компа си видя компа на колата. Грешката, която беше записана е липса на синхронизация на валовете - изчиестих я и повече не я записа - това се е случило след пробата в петък с новия датчик колянов вал. Единственото, което е притеснително по показанията е, че при искано налягане 400 бара компа показва само 38 до 43.5 бара при опит за старт. Според това, което аз разбирам възможните проблеми са:1. Въздух в системата високо налягане2. Прецакан датчик високо налягане3. Прецакана помпа високо наляганеПриемам други оферти
                          Обади ми се пак!

                          Коментар


                            #43
                            При Стило и при Пежо на филтъра има разни датчици за вода. Да не е прецакан някой от тях и заради това да не пали.Като уточнявам че не съм с нафтова печка, с бензинова такава съм, споменатите коли са на мои близки и аз им правя диагностика така че ако пиша глупост моля да ме извините.

                            Коментар


                              #44
                              След дърпане и ровичкане по колата запалила, работила минута и изгаснала записвайки три грешки. След още ровичкане, най-вече по регулатора за високо налягане и изчистване на грешките - запали и вече съм с нея. Предвид нежеланието за създаване на дневник на ремонта - нямам идея какъв беше проблема, но хората с които говорих се съмняваха за въздух в горивната система или конкретния клапан. Тъй, че Мареята пак е жива и в движение. Благодаря на отзовалите се, включително специалиста, чиито съвети от разстояние бяха много важни за мен.
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар


                                #45
                                смени си горивния филтър ,за да няма повторение.

                                Коментар

                                Working...
                                X