snake написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СПЕШНО! Диагностика на Мареа 1.9JTD във Варна
Collapse
X
-
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
Хубаво прегледайте всички бушони, щом не се връзва.Вариантите ми се струват 3 - бушон, прекъснат кабел, ECU."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Хубаво прегледайте всички бушони, щом не се връзва.Вариантите ми се струват 3 - бушон, прекъснат кабел, ECU.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Сигурно си го видял, ама пак да го пусна как става, че и аз много му се зверих първия път http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44072Стискам палци!"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Тъй, закачихме я най-сетне - с нова инсталация и само с нужните програми компа си видя компа на колата. Грешката, която беше записана е липса на синхронизация на валовете - изчиестих я и повече не я записа - това се е случило след пробата в петък с новия датчик колянов вал. Единственото, което е притеснително по показанията е, че при искано налягане 400 бара компа показва само 38 до 43.5 бара при опит за старт. Според това, което аз разбирам възможните проблеми са:1. Въздух в системата високо налягане2. Прецакан датчик високо налягане3. Прецакана помпа високо наляганеПриемам други офертиSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Колега СтелиянПреди време от форума на фолксваген разбрах, че във Варна има майстор, който бил експерт по дизелите.Аз лично не мога да изкажа впечатления за него, защото нито го познавам, нито съм карал кола на ремонт при него, просто много хора са доволни от него, а и сте от един и същи град.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=125832Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ети...п.п. ако не е това - виж т.на. реле-регулатор преди помпата на високото налягане и последно помпата на високото. Това, че връща нафта от дюзите може да не затваря някоя дюза и да пада работното налягане...Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
jenshen73 написа:Тъй, закачихме я най-сетне - с нова инсталация и само с нужните програми компа си видя компа на колата. Грешката, която беше записана е липса на синхронизация на валовете - изчиестих я и повече не я записа - това се е случило след пробата в петък с новия датчик колянов вал. Единственото, което е притеснително по показанията е, че при искано налягане 400 бара компа показва само 38 до 43.5 бара при опит за старт. Според това, което аз разбирам възможните проблеми са:1. Въздух в системата високо налягане2. Прецакан датчик високо налягане3. Прецакана помпа високо наляганеПриемам други оферти
Коментар
-
След дърпане и ровичкане по колата запалила, работила минута и изгаснала записвайки три грешки. След още ровичкане, най-вече по регулатора за високо налягане и изчистване на грешките - запали и вече съм с нея. Предвид нежеланието за създаване на дневник на ремонта - нямам идея какъв беше проблема, но хората с които говорих се съмняваха за въздух в горивната система или конкретния клапан. Тъй, че Мареята пак е жива и в движение. Благодаря на отзовалите се, включително специалиста, чиито съвети от разстояние бяха много важни за мен.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар