Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По-голямо турбо за JTD 115

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По-голямо турбо за JTD 115

    Добър вечер! Колеги, не съм много активен в форума, но след опита ми с търсачка неможах да открия нищо из форума. Искам да мина на по-голяма турбина, та въпроса ми е от кой модел на JTD става. Разни специалисти ми казват да зимам от 2.4 JTD, други от 1.9 16v, трети пък някъква къстъм. Колата е фиат стило 1.9 JTD 2002 година. Разбирам, че имат голямо значение тези работи отностно турбото, затова се допитвам и до вас! Поздрави
    Fiat Stilo 1.9 JTD

    #2
    1.9 16v ползва същото, като твоето Примерно GT2256 , но първия и най-важен въпрос е, какво ще правиш с оригиналния маховик ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Разбирам, ето затова се допитвам до вас. Вие сте по компетентни в тази насока.
      Fiat Stilo 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Добър вечер. Да не отварям нова тема, колеги до колко бара надува турбото на JTD 115?
        Fiat Stilo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          С оригиналния МАП до 1.5
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Може ли на стоково турбо да се ползва МАП с по-големи стойности и от каква машина би станал. Поздрави
            Fiat Stilo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              1.9 16v ползва същото, като твоето Примерно GT2256 , но първия и най-важен въпрос е, какво ще правиш с оригиналния маховик ?
              знаеш ли тва GT2256, че без други сериозни модове му идва силата на 2700-2900 и какъв стрес е за частите.Колега най добре е да отидеш при човека който ще ти я прави (който трябва да има опит) и да се консултираш. Ако си я правиш сам на своя глава трябва много да четеш кое как.Истинската турбина за колите с геометрия е GTB2260vk (а защо не и за колите без заводска геометрия) Тая турбина се върти на 1.9 мотор с 8 клапана го храни на 2 000 оборота с 1.3 bar , което е коренна разлика от стоковото турбо на 1.3bar Возих се на 1.9 с такова турбо и мога да кажа, че тва турбо е толкова качествено, че ти позволява да надуеш докато не счупиш мотора , а турбината ще остане жива, въпреки, че е направено за 3.0 мотор. Разликата между двете GT2256 и GTB2260 от небето до земята особено на 1.91000 оборота по рано ти доставя сериозна сила, и на 2бара на ежедневна кола държи много прилично.Минуса му е , че струва 1000лв но сложиш ли го за турбо вече няма да си мислиш. Не искам някаква реклама да прая на тва турбо но сравнено с GT-то е в пъти по добро тъй, като ти прави добра графика от 1800 дооооооооооо...... колкото си искаш :D А за маховика, ако не го смениш ще трябва да отидеш на дино да ти ограничат нютоните щото силата й идва много
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                #8
                Писах примерно, не задължително.И с примерното турбо става доста по-рано Проблема му е маховика и съед.Знам 2 решения на проблема, но са скъпи, а и не мисля да ги правя публично достояние.Т.е. ако дойде с 2500 лв в джоба, ще го огрее
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Ще опитам да видим какво ще излезне, като се строши ще ремонтираме и така. Аз си монтирах челния интеркулер, ремапа ми го прави, човек който е наясно с тези работи. Ще търсим и вариант за друг съединител, има ли ще го опитаме. Поздрави
                  Fiat Stilo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    какво стана с турбината колега докъде стигна и каза че си монтирал челен кулар с него няма ли турбо лагове и има ли положителен успех
                    STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

                    Коментар


                      #11
                      Работата около турбото е в застой, сега обработвам земята и се готвя за посеви. Да с челен интеркулер съм, лаг не се усеща. Смея да кажа, че има полужителен ефект. Колата ускорява до 180 за секунди, но пък ми гръмна клапана за управлението на турбото и сега пренадува към 1,5 - 1,8 бара и е постоянно в авариен режим. Тези дни ще се мъча да му обърна внимание. Поздрави
                      Fiat Stilo 1.9 JTD

                      Коментар

                      Working...
                      X