Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мареа 1.9jtd гасне в движение и няма палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    specialista написа:
    superfiata написа:
    утре сутринта сменям датчика на запалването и ако не запали се обаждам на надин да идват да си я прибират.
    Ей, ако ще е даваш на вторични мога и аз да я отнеса!
    няма запали.проблема ще го снимам довечера и ще го постна защото никой не е виждал такова нещо счупено.
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    Коментар


      #32
      КАК Е ВЪЗМОЖНО ДА СТАНЕ ТОВА???????????
      Прикачени файлове
      fiat bravo 1.6 16v gt
      fiat marea 1.9 8v jtd
      fiat punto 1.7 td
      fiat marea 1.6 16v

      Коментар


        #33
        Не вярвам да се е счупило без външна намеса. Ако си търсиш регулатор втора ръка ми пиши Л.С.

        Коментар


          #34
          chaveto написа:
          Не вярвам да се е счупило без външна намеса. Ако си търсиш регулатор втора ръка ми пиши Л.С.
          регулатор си взех втора ръка.да приемем че с майстора сме го счупили като сме го сваляли за почистване но как така изминах към 10 км без никакви проблеми и след това изгасна и не запали
          fiat bravo 1.6 16v gt
          fiat marea 1.9 8v jtd
          fiat punto 1.7 td
          fiat marea 1.6 16v

          Коментар


            #35
            може да не сте стегнали болтовете добре

            Коментар


              #36
              Най-вероятно е стегнат накриво,бил е под напрежение!Съчмата намери ли я?

              Коментар


                #37
                AthlonXP написа:
                Flow написа:
                Следя темата и поради това, че имам проблеми с преиграване на оборотите и рядко, но гаснене на мотора при ниско ниво в резервоара, реших и днес демонтирах сондата в резервоара. Установих, че при мотора TD100 има само цедка на захранващата камера-отбор, която беше неочаквано от мен - невероятно чиста. При обратния монтаж, обаче се усъмних в тези бързи връзки, мисля си че от връзката на захранващия отбор е възможно да дърпа въздух при ниско ниво в резервоара и ще преработя тази връзка със маркуч и скоби. Ако има други идеи и решения, моля споделете ги!
                не се занимавай с глупости, ако дърпа въздух от там, ще трябва да мине през филтъра и после през помпата. Силно се съмнявам, че ако ти дърпа въздух от там, ще го усетиш. Виж си горивния филтър в какво състояние е и дали е стегнат добре. Карал съм с не добре завит филтър, и капеше нафта от него, но не ми е гаснела колата, но знае ли се ...
                Колеги захванал съм се, заял съм се с преиграване на оборотите, но нямам успех.Направил съм последователно следното: 1. Извадих сондата, почистих филтъра (цедката) , въпреки че беше чиста.2. Премахнах ,,бързите
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #38
                  В крайна сметка се оказа, че гълта въздух от горното съединение на гофрираната (захранващата) тръбичка на сондата. Махнах я като я замених със силиконов шлаух и проблемът изчезна, няма мехурче въздух.
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар

                  Working...
                  X