Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мареа 1.9jtd гасне в движение и няма палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    superfiata написа:
    AthlonXP написа:
    chaveto написа:
    Аз пък залагам на кошница в резервоара. Иска отваряне, почистване....
    точно това е, и аз имах такива проблеми и сменях датчици като луд :X
    и какво стана????????????/
    почистих сондата, продухах маркучите, смених горивния филтър и взе да си пали и да върви.Иначе оставах с впечатлението, че като загрее гасне, а то помпичката завихря боклуците и докато ги налепи до степен да не минава грам нафта, колата загрява. На диагностика ми излизаше грешка : ниско горивно налягане .Бях се набутал с датчик на коляновия вал, на разпределителния, и на ГНП-то. После седя колата известно време пред блока понеже се бях отказал Добре, че беше един пич да ми извади маркучето за връщащата нафта и да видя, че колата почти нищо не връща. Иначе си го имал бълбукането в резервоара, и светеше чека всеки път когато гаснеше !!
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    Коментар


      #17
      Flow написа:
      Следя темата и поради това, че имам проблеми с преиграване на оборотите и рядко, но гаснене на мотора при ниско ниво в резервоара, реших и днес демонтирах сондата в резервоара. Установих, че при мотора TD100 има само цедка на захранващата камера-отбор, която беше неочаквано от мен - невероятно чиста. При обратния монтаж, обаче се усъмних в тези бързи връзки, мисля си че от връзката на захранващия отбор е възможно да дърпа въздух при ниско ниво в резервоара и ще преработя тази връзка със маркуч и скоби. Ако има други идеи и решения, моля споделете ги!
      не се занимавай с глупости, ако дърпа въздух от там, ще трябва да мине през филтъра и после през помпата. Силно се съмнявам, че ако ти дърпа въздух от там, ще го усетиш. Виж си горивния филтър в какво състояние е и дали е стегнат добре. Карал съм с не добре завит филтър, и капеше нафта от него, но не ми е гаснела колата, но знае ли се ...
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #18
        AthlonXP написа:
        не се занимавай с глупости, ако дърпа въздух от там, ще трябва да мине през филтъра и после през помпата. Силно се съмнявам, че ако ти дърпа въздух от там, ще го усетиш. Виж си горивния филтър в какво състояние е и дали е стегнат добре. Карал съм с не добре завит филтър, и капеше нафта от него, но не ми е гаснела колата, но знае ли се ...
        Там е работата, че зимата сложих временно преди горивния филтър прозрачно малко филтърче и се виждаше как с течение на времето и падане на нивото в резервоара се появяваше въздух. Смених пластмасовите тръби и ръчната помпата с нови, но падне ли нивото в резервоара едно деление под средата и започва да се обажда от време на време с качване на обороти. Оставя ли го да падне още ми се е случвало и да гасне с причина - липса на гориво. Напълня ли резервоара, нямам проблеми.Горивният филтър го сменям аз и обикновенно така го стягам, че после чак ме е яд. Там тънкия момент е доброто уплътнение на електрическия подгревател към тялото държащо филтъра, но мисля че и тази връзка е добре уплътнена. От филтъра до помпата нещата са добре и съм ги оставилОстава "бързата" връзка на резервоарната сонда. Там изобщо не ми харесва! Добре е направено, но се разчита на гумено цилиндрично улътнение на 16 години и като знам колко лесно се закопча, му нямам вяра. Ако беше "О"- пръстен да го сменя, но тази гумичка от къде да я търся. Ще пробвам с нов маркуч и скоба.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #19
          Flow написа:
          Там е работата, че зимата сложих временно преди горивния филтър прозрачно малко филтърче и се виждаше как с течение на времето и падане на нивото в резервоара се появяваше въздух. Смених пластмасовите тръби и ръчната помпата с нови, но падне ли нивото в резервоара едно деление под средата и започва да се обажда от време на време с качване на обороти. Оставя ли го да падне още ми се е случвало и да гасне с причина - липса на гориво. Напълня ли резервоара, нямам проблеми.Горивният филтър го сменям аз и обикновенно така го стягам, че после чак ме е яд. Там тънкия момент е доброто уплътнение на електрическия подгревател към тялото държащо филтъра, но мисля че и тази връзка е добре уплътнена. От филтъра до помпата нещата са добре и съм ги оставилОстава "бързата" връзка на резервоарната сонда. Там изобщо не ми харесва! Добре е направено, но се разчита на гумено цилиндрично улътнение на 16 години и като знам колко лесно се закопча, му нямам вяра. Ако беше "О"- пръстен да го сменя, но тази гумичка от къде да я търся. Ще пробвам с нов маркуч и скоба.
          около бързата връзка(там където закопчава)намажи с грес-по този начин елиминираш шанса от там да дърпа въздух
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #20
            така.до сега бях при колата закачен с лаптопа но това по късно.като за начало откачих маркуча от помпата(кошницата)и набих прозрачен маркуч.какво да видя???при контакт 5 секунди бута плътна нафта и след това нафта с въздух.веднага и ливнах 30литра и помпата започна само нафта да бута.опитах да запаля ама пак нищо.закачих лаптопа и видях че има пак натрупани грешки 2 от които 0190 0191 заедно с някаква за имобилаизера(май 1600 но не съм сигорен)изчистих ги и се опитах да запаля но ядец пак не иска.гледам на лаптопа няма грешки.пробвам пак но ми прави впечатление че червената дюза вече не свети но докато върти ми присветва кода на ключа.айде да видим сега какво да правя.дали акумулатора ми вече беше тръгнал да пада или от всички тия въртеници контакти и опити за запалване не са блокирали имобито и затова не мога да запаля.вчера колата поне палеше с грешки.днес всичко е чисто и неще и да прикюфка.моля даите съвети че в петък трябва на море да ходя
            fiat bravo 1.6 16v gt
            fiat marea 1.9 8v jtd
            fiat punto 1.7 td
            fiat marea 1.6 16v

            Коментар


              #21
              Имаш ли друг ключ,пробвай да не би имото да се бъгва

              Коментар


                #22
                specialista написа:
                Имаш ли друг ключ,пробвай да не би имото да се бъгва
                нямам за съжаление.купих я само с този.а това имо не може ли да се махне някак си ако е от него разбира се???
                fiat bravo 1.6 16v gt
                fiat marea 1.9 8v jtd
                fiat punto 1.7 td
                fiat marea 1.6 16v

                Коментар


                  #23
                  nsn написа:
                  Flow написа:
                  Там е работата, че зимата сложих временно преди горивния филтър прозрачно малко филтърче и се виждаше как с течение на времето и падане на нивото в резервоара се появяваше въздух. Смених пластмасовите тръби и ръчната помпата с нови, но падне ли нивото в резервоара едно деление под средата и започва да се обажда от време на време с качване на обороти. Оставя ли го да падне още ми се е случвало и да гасне с причина - липса на гориво. Напълня ли резервоара, нямам проблеми.Горивният филтър го сменям аз и обикновенно така го стягам, че после чак ме е яд. Там тънкия момент е доброто уплътнение на електрическия подгревател към тялото държащо филтъра, но мисля че и тази връзка е добре уплътнена. От филтъра до помпата нещата са добре и съм ги оставилОстава "бързата" връзка на резервоарната сонда. Там изобщо не ми харесва! Добре е направено, но се разчита на гумено цилиндрично улътнение на 16 години и като знам колко лесно се закопча, му нямам вяра. Ако беше "О"- пръстен да го сменя, но тази гумичка от къде да я търся. Ще пробвам с нов маркуч и скоба.
                  около бързата връзка(там където закопчава)намажи с грес-по този начин елиминираш шанса от там да дърпа въздух
                  Да Колега, намазал съм ги с грес (те и затова се закопчаха толкова лесно), но въпреки всичко, не ми харесва връзката на захранващата линия. В момента съм в изпитателен период, скоро ще стане ясно
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #24
                    nsn написа:
                    Flow написа:
                    Там е работата, че зимата сложих временно преди горивния филтър прозрачно малко филтърче и се виждаше как с течение на времето и падане на нивото в резервоара се появяваше въздух. Смених пластмасовите тръби и ръчната помпата с нови, но падне ли нивото в резервоара едно деление под средата и започва да се обажда от време на време с качване на обороти. Оставя ли го да падне още ми се е случвало и да гасне с причина - липса на гориво. Напълня ли резервоара, нямам проблеми.Горивният филтър го сменям аз и обикновенно така го стягам, че после чак ме е яд. Там тънкия момент е доброто уплътнение на електрическия подгревател към тялото държащо филтъра, но мисля че и тази връзка е добре уплътнена. От филтъра до помпата нещата са добре и съм ги оставилОстава "бързата" връзка на резервоарната сонда. Там изобщо не ми харесва! Добре е направено, но се разчита на гумено цилиндрично улътнение на 16 години и като знам колко лесно се закопча, му нямам вяра. Ако беше "О"- пръстен да го сменя, но тази гумичка от къде да я търся. Ще пробвам с нов маркуч и скоба.
                    около бързата връзка(там където закопчава)намажи с грес-по този начин елиминираш шанса от там да дърпа въздух
                    Да Колега, намазал съм ги с грес (те и затова се закопчаха толкова лесно), но въпреки всичко, не ми харесва връзката на захранващата линия. В момента съм в изпитателен период, скоро ще стане ясно
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      #25
                      superfiata написа:
                      така.до сега бях при колата закачен с лаптопа но това по късно.като за начало откачих маркуча от помпата(кошницата)и набих прозрачен маркуч.какво да видя???при контакт 5 секунди бута плътна нафта и след това нафта с въздух.веднага и ливнах 30литра и помпата започна само нафта да бута.опитах да запаля ама пак нищо.закачих лаптопа и видях че има пак натрупани грешки 2 от които 0190 0191 заедно с някаква за имобилаизера(май 1600 но не съм сигорен)изчистих ги и се опитах да запаля но ядец пак не иска.гледам на лаптопа няма грешки.пробвам пак но ми прави впечатление че червената дюза вече не свети но докато върти ми присветва кода на ключа.айде да видим сега какво да правя.дали акумулатора ми вече беше тръгнал да пада или от всички тия въртеници контакти и опити за запалване не са блокирали имобито и затова не мога да запаля.вчера колата поне палеше с грешки.днес всичко е чисто и неще и да прикюфка.моля даите съвети че в петък трябва на море да ходя
                      сваляй и изчисти регулатора
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #26
                        nsn написа:
                        superfiata написа:
                        така.до сега бях при колата закачен с лаптопа но това по късно.като за начало откачих маркуча от помпата(кошницата)и набих прозрачен маркуч.какво да видя???при контакт 5 секунди бута плътна нафта и след това нафта с въздух.веднага и ливнах 30литра и помпата започна само нафта да бута.опитах да запаля ама пак нищо.закачих лаптопа и видях че има пак натрупани грешки 2 от които 0190 0191 заедно с някаква за имобилаизера(май 1600 но не съм сигорен)изчистих ги и се опитах да запаля но ядец пак не иска.гледам на лаптопа няма грешки.пробвам пак но ми прави впечатление че червената дюза вече не свети но докато върти ми присветва кода на ключа.айде да видим сега какво да правя.дали акумулатора ми вече беше тръгнал да пада или от всички тия въртеници контакти и опити за запалване не са блокирали имобито и затова не мога да запаля.вчера колата поне палеше с грешки.днес всичко е чисто и неще и да прикюфка.моля даите съвети че в петък трябва на море да ходя
                        сваляй и изчисти регулатора
                        изчистен с 1 флакон wd40
                        fiat bravo 1.6 16v gt
                        fiat marea 1.9 8v jtd
                        fiat punto 1.7 td
                        fiat marea 1.6 16v

                        Коментар


                          #27
                          Това, че като ти падне под половината резервоара и ти хвърля и въздух, е от казанчето в резервоара. Връщащата нафта трябва да се изсипва в казанчето. Ако казанчето ти изпуска и всичко си отива в резервоара, ще имаш този проблем. Има едно гумено като клапанче, огледай го дали задържа нивото на нафтата (има и едно маркуче от страни на казанчето, да не би да изпуска .По проблема на колегата с кода ..... Кофти е този проблем с имобилайзера . свали клеми и всичко и дай почивка на колата и пробвай пак, ако не стане (поради липсата на друг ключ пробвай с рестарт на всичко)
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #28
                            Кода светва от слабия акумулатор.

                            Коментар


                              #29
                              утре сутринта сменям датчика на запалването и ако не запали се обаждам на надин да идват да си я прибират.
                              fiat bravo 1.6 16v gt
                              fiat marea 1.9 8v jtd
                              fiat punto 1.7 td
                              fiat marea 1.6 16v

                              Коментар


                                #30
                                superfiata написа:
                                утре сутринта сменям датчика на запалването и ако не запали се обаждам на надин да идват да си я прибират.
                                Ей, ако ще е даваш на вторични мога и аз да я отнеса!

                                Коментар

                                Working...
                                X