superfiata написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мареа 1.9jtd гасне в движение и няма палене
Collapse
X
-
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
-
Flow написа:Следя темата и поради това, че имам проблеми с преиграване на оборотите и рядко, но гаснене на мотора при ниско ниво в резервоара, реших и днес демонтирах сондата в резервоара. Установих, че при мотора TD100 има само цедка на захранващата камера-отбор, която беше неочаквано от мен - невероятно чиста. При обратния монтаж, обаче се усъмних в тези бързи връзки, мисля си че от връзката на захранващия отбор е възможно да дърпа въздух при ниско ниво в резервоара и ще преработя тази връзка със маркуч и скоби. Ако има други идеи и решения, моля споделете ги!мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
AthlonXP написа:не се занимавай с глупости, ако дърпа въздух от там, ще трябва да мине през филтъра и после през помпата. Силно се съмнявам, че ако ти дърпа въздух от там, ще го усетиш. Виж си горивния филтър в какво състояние е и дали е стегнат добре. Карал съм с не добре завит филтър, и капеше нафта от него, но не ми е гаснела колата, но знае ли се ...FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Flow написа:Там е работата, че зимата сложих временно преди горивния филтър прозрачно малко филтърче и се виждаше как с течение на времето и падане на нивото в резервоара се появяваше въздух. Смених пластмасовите тръби и ръчната помпата с нови, но падне ли нивото в резервоара едно деление под средата и започва да се обажда от време на време с качване на обороти. Оставя ли го да падне още ми се е случвало и да гасне с причина - липса на гориво. Напълня ли резервоара, нямам проблеми.Горивният филтър го сменям аз и обикновенно така го стягам, че после чак ме е яд. Там тънкия момент е доброто уплътнение на електрическия подгревател към тялото държащо филтъра, но мисля че и тази връзка е добре уплътнена. От филтъра до помпата нещата са добре и съм ги оставилОстава "бързата" връзка на резервоарната сонда. Там изобщо не ми харесва! Добре е направено, но се разчита на гумено цилиндрично улътнение на 16 години и като знам колко лесно се закопча, му нямам вяра. Ако беше "О"- пръстен да го сменя, но тази гумичка от къде да я търся. Ще пробвам с нов маркуч и скоба.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
така.до сега бях при колата закачен с лаптопа но това по късно.като за начало откачих маркуча от помпата(кошницата)и набих прозрачен маркуч.какво да видя???при контакт 5 секунди бута плътна нафта и след това нафта с въздух.веднага и ливнах 30литра и помпата започна само нафта да бута.опитах да запаля ама пак нищо.закачих лаптопа и видях че има пак натрупани грешки 2 от които 0190 0191 заедно с някаква за имобилаизера(май 1600 но не съм сигорен)изчистих ги и се опитах да запаля но ядец пак не иска.гледам на лаптопа няма грешки.пробвам пак но ми прави впечатление че червената дюза вече не свети но докато върти ми присветва кода на ключа.айде да видим сега какво да правя.дали акумулатора ми вече беше тръгнал да пада или от всички тия въртеници контакти и опити за запалване не са блокирали имобито и затова не мога да запаля.вчера колата поне палеше с грешки.днес всичко е чисто и неще и да прикюфка.моля даите съвети че в петък трябва на море да ходяfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
nsn написа:Flow написа:Там е работата, че зимата сложих временно преди горивния филтър прозрачно малко филтърче и се виждаше как с течение на времето и падане на нивото в резервоара се появяваше въздух. Смених пластмасовите тръби и ръчната помпата с нови, но падне ли нивото в резервоара едно деление под средата и започва да се обажда от време на време с качване на обороти. Оставя ли го да падне още ми се е случвало и да гасне с причина - липса на гориво. Напълня ли резервоара, нямам проблеми.Горивният филтър го сменям аз и обикновенно така го стягам, че после чак ме е яд. Там тънкия момент е доброто уплътнение на електрическия подгревател към тялото държащо филтъра, но мисля че и тази връзка е добре уплътнена. От филтъра до помпата нещата са добре и съм ги оставилОстава "бързата" връзка на резервоарната сонда. Там изобщо не ми харесва! Добре е направено, но се разчита на гумено цилиндрично улътнение на 16 години и като знам колко лесно се закопча, му нямам вяра. Ако беше "О"- пръстен да го сменя, но тази гумичка от къде да я търся. Ще пробвам с нов маркуч и скоба.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
nsn написа:Flow написа:Там е работата, че зимата сложих временно преди горивния филтър прозрачно малко филтърче и се виждаше как с течение на времето и падане на нивото в резервоара се появяваше въздух. Смених пластмасовите тръби и ръчната помпата с нови, но падне ли нивото в резервоара едно деление под средата и започва да се обажда от време на време с качване на обороти. Оставя ли го да падне още ми се е случвало и да гасне с причина - липса на гориво. Напълня ли резервоара, нямам проблеми.Горивният филтър го сменям аз и обикновенно така го стягам, че после чак ме е яд. Там тънкия момент е доброто уплътнение на електрическия подгревател към тялото държащо филтъра, но мисля че и тази връзка е добре уплътнена. От филтъра до помпата нещата са добре и съм ги оставилОстава "бързата" връзка на резервоарната сонда. Там изобщо не ми харесва! Добре е направено, но се разчита на гумено цилиндрично улътнение на 16 години и като знам колко лесно се закопча, му нямам вяра. Ако беше "О"- пръстен да го сменя, но тази гумичка от къде да я търся. Ще пробвам с нов маркуч и скоба.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
superfiata написа:така.до сега бях при колата закачен с лаптопа но това по късно.като за начало откачих маркуча от помпата(кошницата)и набих прозрачен маркуч.какво да видя???при контакт 5 секунди бута плътна нафта и след това нафта с въздух.веднага и ливнах 30литра и помпата започна само нафта да бута.опитах да запаля ама пак нищо.закачих лаптопа и видях че има пак натрупани грешки 2 от които 0190 0191 заедно с някаква за имобилаизера(май 1600 но не съм сигорен)изчистих ги и се опитах да запаля но ядец пак не иска.гледам на лаптопа няма грешки.пробвам пак но ми прави впечатление че червената дюза вече не свети но докато върти ми присветва кода на ключа.айде да видим сега какво да правя.дали акумулатора ми вече беше тръгнал да пада или от всички тия въртеници контакти и опити за запалване не са блокирали имобито и затова не мога да запаля.вчера колата поне палеше с грешки.днес всичко е чисто и неще и да прикюфка.моля даите съвети че в петък трябва на море да ходяBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:superfiata написа:така.до сега бях при колата закачен с лаптопа но това по късно.като за начало откачих маркуча от помпата(кошницата)и набих прозрачен маркуч.какво да видя???при контакт 5 секунди бута плътна нафта и след това нафта с въздух.веднага и ливнах 30литра и помпата започна само нафта да бута.опитах да запаля ама пак нищо.закачих лаптопа и видях че има пак натрупани грешки 2 от които 0190 0191 заедно с някаква за имобилаизера(май 1600 но не съм сигорен)изчистих ги и се опитах да запаля но ядец пак не иска.гледам на лаптопа няма грешки.пробвам пак но ми прави впечатление че червената дюза вече не свети но докато върти ми присветва кода на ключа.айде да видим сега какво да правя.дали акумулатора ми вече беше тръгнал да пада или от всички тия въртеници контакти и опити за запалване не са блокирали имобито и затова не мога да запаля.вчера колата поне палеше с грешки.днес всичко е чисто и неще и да прикюфка.моля даите съвети че в петък трябва на море да ходяfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Това, че като ти падне под половината резервоара и ти хвърля и въздух, е от казанчето в резервоара. Връщащата нафта трябва да се изсипва в казанчето. Ако казанчето ти изпуска и всичко си отива в резервоара, ще имаш този проблем. Има едно гумено като клапанче, огледай го дали задържа нивото на нафтата (има и едно маркуче от страни на казанчето, да не би да изпуска .По проблема на колегата с кода ..... Кофти е този проблем с имобилайзера . свали клеми и всичко и дай почивка на колата и пробвай пак, ако не стане (поради липсата на друг ключ пробвай с рестарт на всичко)мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар