Двигателя ми беше доста омаслен и за това при смяната на ангренажа го бяха измилиза да се види от къде е. от самата oc от която влиза във въздуховода сълзи, някой знае ли как се разглобява това чудо?Според мен е изпуснал О-пръстен, но все пак искам да съм наясно какво правя преди да почна да разглобявам.Между другото, нормално ли е там(във въздуховода) да има масло?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч от този клапан(гасачката)
Collapse
X
-
До сега на всички JTD-та дето съм видял от там сълзи. На мен не ми се занимава, оставил съм го така. Единствено проблема е ако някой го дразни, че това отива върху скоростите и стават целите черни от налепилият се прах. Няма нищо общо с турбината, всичко във въздуховода идва от картерната вентилация. Е вече ако турбината е пътник ще има и разход на масло, който при изправно JTD не се наблюдава от смяна до смяна.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар