Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от този клапан(гасачката)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч от този клапан(гасачката)

    Двигателя ми беше доста омаслен и за това при смяната на ангренажа го бяха измилиза да се види от къде е. от самата oc от която влиза във въздуховода сълзи, някой знае ли как се разглобява това чудо?Според мен е изпуснал О-пръстен, но все пак искам да съм наясно какво правя преди да почна да разглобявам.Между другото, нормално ли е там(във въздуховода) да има масло?
    Прикачени файлове
    '02 Stilo 1.9JTD 115
    '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
    '01/03 KTM 525 EXC(SX)

    #2
    не знам каксе разглобява това нещо но щом ти е омаслен въздуховода значи турбината ти е тръгнала да си заминава

    Коментар


      #3
      zvezdo написа:
      но щом ти е омаслен въздуховода значи турбината ти е тръгнала да си заминава
      Дали ? А за картерна вентилация чувал ли си ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        До сега на всички JTD-та дето съм видял от там сълзи. На мен не ми се занимава, оставил съм го така. Единствено проблема е ако някой го дразни, че това отива върху скоростите и стават целите черни от налепилият се прах. Няма нищо общо с турбината, всичко във въздуховода идва от картерната вентилация. Е вече ако турбината е пътник ще има и разход на масло, който при изправно JTD не се наблюдава от смяна до смяна.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          zvezdo написа:
          но щом ти е омаслен въздуховода значи турбината ти е тръгнала да си заминава
          Дали ? А за картерна вентилация чувал ли си ?
          Ок объркал съм сори няма нужда от напатки

          Коментар

          Working...
          X