chemomche написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Силни вибрации при ускОрение след 100км/ч
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Така, преди 20мин бях на реглаж на преден/заден мост.И предницата и задницата бяха "затворени".Предницата заради сменен накрайник без да са направили реглаж след това, а задницата не се регулирала според майстора и била крива лява главина - 1 градус, дясната си е ок.Каза, че вибрации след 100км/ч идват само от задната ос и явно това ми е проблема.Като спрях колата при работата реших да си прегледам болтовете на джантите и точно на тази кривата врътнах по половин оборот на всеки болт.Дали проблема е бил в хлабавите болтове или са се разхлабили от крива главина, това не знам. Като я кача в петък пак на магистралата ще се види как е положението.За съвета на емзо съм съгласен, но пуснах темата главно за да имам някаква представа каквъв е проблема и дали ще мога да се прибера до Пазаржик безопасно. В София не съм наясно със сервизите, за това и пуснах друга тема за свясно място за реглаж и там отидох.'02 Stilo 1.9JTD 115
 '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
 '01/03 KTM 525 EXC(SX)
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Къде ходи в сервиза в който те пратих ли е? Крива главина малко странно ми звучи че и за отзад, ако е крив шенкел по разбирам ама задна главина не се сещам как ще се изкриви, освен ако не е излязва оста.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Те за това и аз питах, там поне знам че си разбират от работата, най вероятно са мерили сходимост и странични наклони.emzo написа:Интересно, кой е тоз сервиз, дето прави реглаж на задницата на Стило Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Едва ли е крива самата главина. По-скоро носачът не е на място. Не знам... на Бравата и двете ми задни гуми бяха криви видимо, което значи, че е било повече от градус кривината. Не съм усетил вибрации в нито един режим на работа. Което не значи, че при автора не е така. Пробвай на място и на най-висока предавка дали двигателят ще изгасне, като отпуснеш съединителя и държиш спирачките натиснати. На първа предавка ще изгасне на всяка кола, но този тест се прави на най-висока предавка. Ако съединителят е добре - дори и на нея трябва да изгасне.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Да, този зад бензиностанцията след Дунев.Реглаж на заден мост не е правил....каза че не подлежи на реглаж.Така ми каза човека - крива главина. Шенкел не знам какво е....но се надявам да е било от болтовете.S_BANKOV написа:Къде ходи в сервиза в който те пратих ли е? Крива главина малко странно ми звучи че и за отзад, ако е крив шенкел по разбирам ама задна главина не се сещам как ще се изкриви, освен ако не е излязва оста.'02 Stilo 1.9JTD 115
 '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
 '01/03 KTM 525 EXC(SX)
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Много е съмнително да е от болтовете, трябва изобщо да не са били стегнати, буквално да можеш на ръка да ги развиеш, ама кой знае. Аз лично не мисля, че ще е от болтовете. Шенкел е това дебелото желязо, на което е набит лагера и в което е навит амортисьора от долната страна, и е хванат външния кормилен накрайник, както и шарнирите на носачите. На снимката - червеното нещо е шенкел. Долу - шенкел с лагер и главина вляво и шенкел с лагер, главина и спирачен диск вдясноchemomche написа:Така ми каза човека - крива главина. Шенкел не знам какво е....но се надявам да е било от болтовете.S_BANKOV написа:Къде ходи в сервиза в който те пратих ли е? Крива главина малко странно ми звучи че и за отзад, ако е крив шенкел по разбирам ама задна главина не се сещам как ще се изкриви, освен ако не е излязва оста.   
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 са колега палиш Стилото загряваш го до 90 гр. с каране до 2000 оборота излизаш извън градско като стигне 2000 оборота на 3-та мачкаш до долу ( не трябва да тресе ) после от 2000 оборота на 4-та мачкаш до долу трябва да започне да тресе като затресе отпусни педала и ускори плавно на същата предавка до 2500 - 2600 оборота и пак намачкай до край трябва да няма тресене същата процедура и на 5-та предавка .... и кажи резултата и може да се наложи да не сменяш нищо Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 дори и да смениш въпросното нещо (оставам го за сега като загадка) пак ще прави така докато не се заиграе някой майстор с компа ти Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Пробвал сън на 4-та със същите обороти на които тресе на 5-та и не тресе.Твоята проба ще я пробвам днес.Сега да кажа за кривата главина-с един познат тръгнахме да я сменяме или поне да видим дали видимо има някакви признаци. Свалихме колелото, диска, но главината си изглеждаше наред, както и моста....говоря визуално.Нямаше луфт като я въртиш. Но тампоните на задния мост не изглеждаха добре и като ги напънахме с една щанга целия мост се местеше доста доволно. Та за смяна са ми тампоните. Дали тресенето е от тях ще си покаже като ги сменя.Събота нямаше къде да ми ги сменят в Пазарджик и сега ще търся къде да ги сменя в София през седмицата.'02 Stilo 1.9JTD 115
 '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
 '01/03 KTM 525 EXC(SX)
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега я издай тайнатаHATPOBEH написа:са колега палиш Стилото загряваш го до 90 гр. с каране до 2000 оборота излизаш извън градско като стигне 2000 оборота на 3-та мачкаш до долу ( не трябва да тресе ) после от 2000 оборота на 4-та мачкаш до долу трябва да започне да тресе като затресе отпусни педала и ускори плавно на същата предавка до 2500 - 2600 оборота и пак намачкай до край трябва да няма тресене същата процедура и на 5-та предавка .... и кажи резултата и може да се наложи да не сменяш нищо Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 дори и да смениш въпросното нещо (оставам го за сега като загадка) пак ще прави така докато не се заиграе някой майстор с компа ти Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 '02 Stilo 1.9JTD 115 '02 Stilo 1.9JTD 115
 '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
 '01/03 KTM 525 EXC(SX)
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 
							
						
Коментар