Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Силни вибрации при ускОрение след 100км/ч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Силни вибрации при ускОрение след 100км/ч

    Вчера за пръв път качих стилото на магистралата(1.9 115 коня). В началото всичко беше наред, но малко преди тунела(пътъвах Пазарджик-София) започна да тресе като му подам газ. Особено при наклон като му подам газ и цялата кола почва да се тресе като пералня на центрафуга. При много плавно подаване на газ пак има вибрации, но много слаби.В София, на по ниска скорост го няма този проблем, 1-2-3-4-та като подам газ в града не тресе....Колата я взех миналата неделя, тази събота и смениха ангренаж-а, като уж провериха и ходовата част и казаха, че всичко е ок.От какво може да са тези вибрации?Има ли вариант да не са стегнали нещо при смяната на ангренажа?Трябва ли да се притеснявам при връщането до Пазарджик?
    '02 Stilo 1.9JTD 115
    '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
    '01/03 KTM 525 EXC(SX)

    #2
    Маховик или вътрешно каре.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Маховик или вътрешно каре.
      говори ми в пари и колко е наложителна смяната, че съм 1000лв назад от регистрацията и обслужването
      '02 Stilo 1.9JTD 115
      '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
      '01/03 KTM 525 EXC(SX)

      Коментар


        #4
        Сметни си ги сам.Ама едва ли ще искаш нови да ги купуваш
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Аз си мислих за някой тампон на двигателя?Защото като отпъсна рязко газта или съединителя се чува едно еднократно чукане.(ако има връзка с вибрациите де)
          '02 Stilo 1.9JTD 115
          '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
          '01/03 KTM 525 EXC(SX)

          Коментар


            #6
            Твърде вероятно - вътрешно каре или чашка на карето. Като тресе над 100, най-вече се усеща на баир при подаване на газ, най-вероятно нали? А има ли някакъв интервал над 100 ( в смисъл 100-120 или нещо подобно) в който да тресе по-силно?

            Коментар


              #7
              antons написа:
              Т Като тресе над 100, най-вече се усеща на баир при подаване на газ, най-вероятно нали? А има ли някакъв интервал над 100 ( в смисъл 100-120 или нещо подобно) в който да тресе по-силно?
              Hе съм забелязал да са в някаъв интервал.Интересното е че на равното ги нямаше. Минах 50-60км със 100-140 като нямаше никакви признаци, че нещо не е наред. След това се появиха, мисля че точно на изкачването за тунела. При по силно натискане на газта бяха толкова силни че не рискувах много с изпреварванията и кротнах на 110-120.Другото е че на 1,2,3....колкото и да настъпвам вибрации няма.
              '02 Stilo 1.9JTD 115
              '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
              '01/03 KTM 525 EXC(SX)

              Коментар


                #8
                Аз като купих колата след това се появиха такива симптоми и излезе някакъв лагер, колата направо се тресеше. И карето беше на заминаване, но се чуваше само при завиване, изкара още 1000 км и почно да тропа постоянно и беше сменено.

                Коментар


                  #9
                  Bane написа:
                  Аз като купих колата след това се появиха такива симптоми и излезе някакъв лагер, колата направо се тресеше. И карето беше на заминаване, но се чуваше само при завиване, изкара още 1000 км и почно да тропа постоянно и беше сменено.
                  Какъв лагер колега?А ако на право не тресе не е карето, така ли да го разбирам?
                  '02 Stilo 1.9JTD 115
                  '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
                  '01/03 KTM 525 EXC(SX)

                  Коментар


                    #10
                    Колега, а дали си забелязал да ти приплъзва съединителят? Моят старият приплъзваше и се усещаше като много силна вибрация по цялата кола, като дам газ до долу на 4-та и 5-та предавка и под 1800 оборота, особено изразено беше като има и лек наклон нагоре. Това се случи след като колата си инсталира нов софтуер в компютъра.

                    Коментар


                      #11
                      За карето знам, че като почне да заминава тропа само при завиване, в която посока завиваш, от другата се чува тропането.Почне ли да тропа постоянно си е за смяна, моето като се разтропа постоянно нито ми тресеше колата, нито е имало проблем с движението, сигурно защото съм го сменил навреме.А лагера, при скорост над 40 започваше да се чува при 70-80 цялата предница се тресеше все едно си с квадратни гуми. Нямам си на идея какъв беше точно лагера, нито съм толкова на ти с окачването, нито имах възможност да гледам защото бързах за работа, помня само че не беше повече от 30-40 лева, докато за карето с работата дадох 100.Майстора при който отидох тогава, ми каза че се чуди как не ми е хвръкнала гумата.

                      Коментар


                        #12
                        Bane написа:
                        За карето знам, че като почне да заминава тропа само при завиване, в която посока завиваш, от другата се чува тропането.Почне ли да тропа постоянно си е за смяна, моето като се разтропа постоянно нито ми тресеше колата, нито е имало проблем с движението, сигурно защото съм го сменил навреме.А лагера, при скорост над 40 започваше да се чува при 70-80 цялата предница се тресеше все едно си с квадратни гуми. Нямам си на идея какъв беше точно лагера, нито съм толкова на ти с окачването, нито имах възможност да гледам защото бързах за работа, помня само че не беше повече от 30-40 лева, докато за карето с работата дадох 100.Майстора при който отидох тогава, ми каза че се чуди как не ми е хвръкнала гумата.
                        Ти говориш за външното каре а тука става въпрос за вътрешното каре евентуално.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Колега, а дали си забелязал да ти приплъзва съединителят? Моят старият приплъзваше и се усещаше като много силна вибрация по цялата кола, като дам газ до долу на 4-та и 5-та предавка и под 1800 оборота, особено изразено беше като има и лек наклон нагоре. Това се случи след като колата си инсталира нов софтуер в компютъра.
                          Съединителя отлепя доста ниско и не съм усетил да приплъзва.Преди малко пробвах номера с ръчната и да отпуна съединителя на 1-ва - нямаще "зверско тракане", в началото задницата потъна(както обикновено като забравиш ръчната), след това мотора леко се запъна, стана малко по-шумен но "тракане" нямаше, или поне не зверско.Cофтуер не съм сменял, само ми праевиха диагностика.П.п. сега като гледам, май ми липсва средната част на кората под двигателя, възможно ли е да е от нея?
                          '02 Stilo 1.9JTD 115
                          '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
                          '01/03 KTM 525 EXC(SX)

                          Коментар


                            #14
                            Колега , аз имам същия проблем със Стилото, даже съм пуснал и тема малко преди теб, обаче при мен е като отпусна газта при по-висока скорост. На градско също го нямам тоя проблем. Предположението в сервиза беше, че е от маховик, но това ще се провери със сигурност като дойде време за смяна на съединител. Все пак провери тампоните на двигателя за всеки случай. Вероятността да е от тях е доста голяма, щом при теб се получава при ускорение(ако съм разбрал правилно).
                            Alfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
                            ex-Fiat Stilo 1.9JTD
                            ex-Fiat Bravo 1.9JTD

                            Коментар


                              #15
                              Ами намерете си читав сервиз !Писал съм поне 10 пъти, в домашни условия, как да елиминирате полуоска/вътр. каре/чашка като възможност.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X