Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Силни вибрации при ускОрение след 100км/ч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    chemomche написа:
    ogi28b написа:
    Колега, а дали си забелязал да ти приплъзва съединителят? Моят старият приплъзваше и се усещаше като много силна вибрация по цялата кола, като дам газ до долу на 4-та и 5-та предавка и под 1800 оборота, особено изразено беше като има и лек наклон нагоре. Това се случи след като колата си инсталира нов софтуер в компютъра.
    Съединителя отлепя доста ниско и не съм усетил да приплъзва.Преди малко пробвах номера с ръчната и да отпуна съединителя на 1-ва - нямаще "зверско тракане", в началото задницата потъна(както обикновено като забравиш ръчната), след това мотора леко се запъна, стана малко по-шумен но "тракане" нямаше, или поне не зверско.Cофтуер не съм сменял, само ми праевиха диагностика.П.п. сега като гледам, май ми липсва средната част на кората под двигателя, възможно ли е да е от нея?
    А колата угасна ли?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Така, преди 20мин бях на реглаж на преден/заден мост.И предницата и задницата бяха "затворени".Предницата заради сменен накрайник без да са направили реглаж след това, а задницата не се регулирала според майстора и била крива лява главина - 1 градус, дясната си е ок.Каза, че вибрации след 100км/ч идват само от задната ос и явно това ми е проблема.Като спрях колата при работата реших да си прегледам болтовете на джантите и точно на тази кривата врътнах по половин оборот на всеки болт.Дали проблема е бил в хлабавите болтове или са се разхлабили от крива главина, това не знам. Като я кача в петък пак на магистралата ще се види как е положението.За съвета на емзо съм съгласен, но пуснах темата главно за да имам някаква представа каквъв е проблема и дали ще мога да се прибера до Пазаржик безопасно. В София не съм наясно със сервизите, за това и пуснах друга тема за свясно място за реглаж и там отидох.
      '02 Stilo 1.9JTD 115
      '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
      '01/03 KTM 525 EXC(SX)

      Коментар


        #18
        Къде ходи в сервиза в който те пратих ли е? Крива главина малко странно ми звучи че и за отзад, ако е крив шенкел по разбирам ама задна главина не се сещам как ще се изкриви, освен ако не е излязва оста.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          S_BANKOV написа:
          А колата угасна ли?
          ако бях отпуснал още малко съединителя щеше
          '02 Stilo 1.9JTD 115
          '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
          '01/03 KTM 525 EXC(SX)

          Коментар


            #20
            Интересно, кой е тоз сервиз, дето прави реглаж на задницата на Стило
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              emzo написа:
              Интересно, кой е тоз сервиз, дето прави реглаж на задницата на Стило
              Те за това и аз питах, там поне знам че си разбират от работата, най вероятно са мерили сходимост и странични наклони.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Aз иронизирах !
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Едва ли е крива самата главина. По-скоро носачът не е на място. Не знам... на Бравата и двете ми задни гуми бяха криви видимо, което значи, че е било повече от градус кривината. Не съм усетил вибрации в нито един режим на работа. Което не значи, че при автора не е така. Пробвай на място и на най-висока предавка дали двигателят ще изгасне, като отпуснеш съединителя и държиш спирачките натиснати. На първа предавка ще изгасне на всяка кола, но този тест се прави на най-висока предавка. Ако съединителят е добре - дори и на нея трябва да изгасне.

                  Коментар


                    #24
                    S_BANKOV написа:
                    Къде ходи в сервиза в който те пратих ли е? Крива главина малко странно ми звучи че и за отзад, ако е крив шенкел по разбирам ама задна главина не се сещам как ще се изкриви, освен ако не е излязва оста.
                    Да, този зад бензиностанцията след Дунев.Реглаж на заден мост не е правил....каза че не подлежи на реглаж.Така ми каза човека - крива главина. Шенкел не знам какво е....но се надявам да е било от болтовете.
                    '02 Stilo 1.9JTD 115
                    '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
                    '01/03 KTM 525 EXC(SX)

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Ами намерете си читав сервиз !Писал съм поне 10 пъти, в домашни условия, как да елиминирате полуоска/вътр. каре/чашка като възможност.
                      emzo, може ли да пуснеш линк към темата?
                      Alfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
                      ex-Fiat Stilo 1.9JTD
                      ex-Fiat Bravo 1.9JTD

                      Коментар


                        #26
                        chemomche написа:
                        S_BANKOV написа:
                        Къде ходи в сервиза в който те пратих ли е? Крива главина малко странно ми звучи че и за отзад, ако е крив шенкел по разбирам ама задна главина не се сещам как ще се изкриви, освен ако не е излязва оста.
                        Така ми каза човека - крива главина. Шенкел не знам какво е....но се надявам да е било от болтовете.
                        Много е съмнително да е от болтовете, трябва изобщо да не са били стегнати, буквално да можеш на ръка да ги развиеш, ама кой знае. Аз лично не мисля, че ще е от болтовете. Шенкел е това дебелото желязо, на което е набит лагера и в което е навит амортисьора от долната страна, и е хванат външния кормилен накрайник, както и шарнирите на носачите. На снимката - червеното нещо е шенкел. Долу - шенкел с лагер и главина вляво и шенкел с лагер, главина и спирачен диск вдясно

                        Коментар


                          #27
                          са колега палиш Стилото загряваш го до 90 гр. с каране до 2000 оборота излизаш извън градско като стигне 2000 оборота на 3-та мачкаш до долу ( не трябва да тресе ) после от 2000 оборота на 4-та мачкаш до долу трябва да започне да тресе като затресе отпусни педала и ускори плавно на същата предавка до 2500 - 2600 оборота и пак намачкай до край трябва да няма тресене същата процедура и на 5-та предавка .... и кажи резултата и може да се наложи да не сменяш нищо Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 дори и да смениш въпросното нещо (оставам го за сега като загадка) пак ще прави така докато не се заиграе някой майстор с компа ти Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

                          Коментар


                            #28
                            Пробвал сън на 4-та със същите обороти на които тресе на 5-та и не тресе.Твоята проба ще я пробвам днес.Сега да кажа за кривата главина-с един познат тръгнахме да я сменяме или поне да видим дали видимо има някакви признаци. Свалихме колелото, диска, но главината си изглеждаше наред, както и моста....говоря визуално.Нямаше луфт като я въртиш. Но тампоните на задния мост не изглеждаха добре и като ги напънахме с една щанга целия мост се местеше доста доволно. Та за смяна са ми тампоните. Дали тресенето е от тях ще си покаже като ги сменя.Събота нямаше къде да ми ги сменят в Пазарджик и сега ще търся къде да ги сменя в София през седмицата.
                            '02 Stilo 1.9JTD 115
                            '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
                            '01/03 KTM 525 EXC(SX)

                            Коментар


                              #29
                              HATPOBEH написа:
                              са колега палиш Стилото загряваш го до 90 гр. с каране до 2000 оборота излизаш извън градско като стигне 2000 оборота на 3-та мачкаш до долу ( не трябва да тресе ) после от 2000 оборота на 4-та мачкаш до долу трябва да започне да тресе като затресе отпусни педала и ускори плавно на същата предавка до 2500 - 2600 оборота и пак намачкай до край трябва да няма тресене същата процедура и на 5-та предавка .... и кажи резултата и може да се наложи да не сменяш нищо Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 дори и да смениш въпросното нещо (оставам го за сега като загадка) пак ще прави така докато не се заиграе някой майстор с компа ти Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                              Колега я издай тайната
                              '02 Stilo 1.9JTD 115
                              '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
                              '01/03 KTM 525 EXC(SX)

                              Коментар


                                #30
                                Ako Стилото ти не е чипвано, игнорирай горния коментар.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X