Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.9 JTD няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1.9 JTD няма мощност

    Здравейте,проблема е следния. Стилото няма мощност на ниски обороти, при потегляне имам чувството че педала на газта влиза в масло и са умрели повече от половината му коне. До около 3000 оборота е същата трагедия след това си работи да кажем нормално.Направено до тук:- сменен въздушен и горивен филтър- почистен ЕГР и дебитомер.имам чувството че и по зле стана след горната процедура. Понеделник пак ще я оставям да я мъчат, майстора му имам доверие , но някой да е имал подобен проблем?а и не показва грешки при диагностиката маймуната , което е хипер странно!
    what goes around comes around
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
    Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
    Fiat Bravo 1.6 16V

    #2
    Огледай си тръбите на турбината и самата турбина...да не "издиша" от някъде? Щом не дава грешка значи компа не я вкарва в авариен...значи търси по-скоро механичен проблем....
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Откачи дебитомера и пробвай как ще е. Че аз заради дебитомер който даваше по ниски стойности и не го хващаше като грешка диагностиката свалях турбото на мултипла ЖТД за да го видя в какво състояние е, а там филма е от типа horror .

      Коментар


        #4
        Благодаря за идеите за сега плана е следния.ще проверим за издишане маркучите около дебитомера и т.н.ако няма проблеми с въздуха, откачаме дебитомера.ако се окаже дебитомер, на което повече съм склонна да заложа сега - препоръки за покупка нов или 2ра ръка да търся?
        what goes around comes around
        Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
        Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
        Fiat Bravo 1.6 16V

        Коментар


          #5
          След чистенето дебитомера е мъртъв.Вървиш точно по моя път.Откачи го и карай така до закупуване на нов и само Бош от Киров.Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            FGRC написа:
            ...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.
            И за това са нужни умения,така че никой не ти е виновен.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              FGRC написа:
              ...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.
              И за това са нужни умения,така че никой не ти е виновен.
              Мислех си аз да го захапя ама си ме изпреварил --------@автора на темата да пусне ЛОГ, ама както се прави, не поредния измислен такъв с :rpmнапрежение на МАФ-анадув на турбоиискан надув на турбо
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                iakvvu написа:
                FGRC написа:
                ...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.
                И за това са нужни умения,така че никой не ти е виновен.
                Ами аз не е като да съм си го чистила сама :D . В интерес на истината преди чистенето колата пак тегаво вървеше на ниските обороти. Беше като спъната при тръгване , даже мислех че съединителя нещо е тръгнал. Сега пък просто си давам газ и няма спомен от тези 115 коня , не върви а се влачи Оставих я сутринта при майстора (единствения читав на който имам доверие) и ще докладвам за развитието.
                what goes around comes around
                Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
                Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
                Fiat Bravo 1.6 16V

                Коментар


                  #9
                  Ако е маркуч за турбо пътищата, ще се чува да издиша при включване на турбината :D

                  Коментар


                    #10
                    Или е дебитомер или EGR, но както колегата @emzo посъветва - да се направи диагностика и ще се разбере. Иначе без диагностика - откачаш буксата на дебитомера и караш. Ако вървежа е по-добре от текущото състояние - значи си за нов дебитомер. За EGR затапваш го с ламарина и тестваш. При мен именно заради EGR имах абсолютно същите симптоми - тотална загуба на мощност до 3000 оборота, миризма на неизгоряла нафта, а като откачих дебитомера започна да трака като стар мерцедес, на диагностиката даде ниски стойности на постъпилия въздух.
                    FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                    Коментар


                      #11
                      проблема е решен , вече ’пили ’ гуми :D Парченце от боклуците заседнало по маркуча при дебитомера беше диагнозата отстранено и за сега дебитомера е спасен и джоба ми също !Майстора си е майстор ако някой иска координати на лично, на 60 км от София е
                      what goes around comes around
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
                      Fiat Bravo 1.6 16V

                      Коментар


                        #12
                        Seven7 написа:
                        Ако е маркуч за турбо пътищата, ще се чува да издиша при включване на турбината :D
                        колега турбината е постоянно включена :D
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          А тук ти се захапа с мен и по-конретно с това ми мнение.Ето как се изказваш ти:
                          vgeorgiev написа:
                          emzo написа:
                          На тази кола, не очаквай съществена разлика.Виж само напрежението, колко волта макс. ще направи.
                          Разбирам иронията ти Но все пак мисля, че този дебитомер е сложен за нещо и едва ли не трябва да има разлика с и без него.Какво максимално напрежение да очаквам ?
                          Нямаше ирония, сложен е с цел - да.Поне 4.2волта.
                          Трябват 3 поста, за да разберем какво да очаквам от дебитомера.
                          @автора на темата да пусне ЛОГ, ама както се прави, не поредния измислен такъв с :
                          Защо не кажеш КАК се прави, а не само, че трябва да се направи както трябва.Аз поне се опитвам да съм максимално конкретен и изчерпателен в изказванията си (с числа, мерки и снимки). Не обичам да съм пенкелер или хейтър.
                          emzo написа:
                          iakvvu написа:
                          FGRC написа:
                          ...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.
                          И за това са нужни умения,така че никой не ти е виновен.
                          Мислех си аз да го захапя ама си ме изпреварил --------@автора на темата да пусне ЛОГ, ама както се прави, не поредния измислен такъв с :rpmнапрежение на МАФ-анадув на турбоиискан надув на турбо
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            #14
                            vgeorgiev написа:
                            А тук ти се захапа с мен и по-конретно с това ми мнение.Ето как се изказваш ти:
                            vgeorgiev написа:
                            emzo написа:
                            На тази кола, не очаквай съществена разлика.Виж само напрежението, колко волта макс. ще направи.
                            Разбирам иронията ти Но все пак мисля, че този дебитомер е сложен за нещо и едва ли не трябва да има разлика с и без него.Какво максимално напрежение да очаквам ?
                            Нямаше ирония, сложен е с цел - да.Поне 4.2волта.
                            Трябват 3 поста, за да разберем какво да очаквам от дебитомера.
                            @автора на темата да пусне ЛОГ, ама както се прави, не поредния измислен такъв с :
                            Защо не кажеш КАК се прави, а не само, че трябва да се направи както трябва.Аз поне се опитвам да съм максимално конкретен и изчерпателен в изказванията си (с числа, мерки и снимки). Не обичам да съм пенкелер или хейтър.
                            emzo написа:
                            iakvvu написа:
                            FGRC написа:
                            ...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.
                            И за това са нужни умения,така че никой не ти е виновен.
                            Мислех си аз да го захапя ама си ме изпреварил --------@автора на темата да пусне ЛОГ, ама както се прави, не поредния измислен такъв с :rpmнапрежение на МАФ-анадув на турбоиискан надув на турбо
                            Tози пост към мен ли е насочен ?
                            vgeorgiev написа:
                            Защо не кажеш КАК се прави, а не само, че трябва да се направи както трябва.Аз поне се опитвам да съм максимално конкретен и изчерпателен в изказванията си (с числа, мерки и снимки). Не обичам да съм пенкелер или хейтър.
                            Дали не съм казал как ?http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=64315Това, че 90% от хората ги мързи да търсят или да прегледад златния фонд (ЧЗВ), не е мой проблем.Когато отсреща, видя че има някой - помагам, тия дето искат наготово - директно ги отсвирвам. (не визирам теб, по принцип говоря, т.е. пиша)
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              ......Tози пост към мен ли е насочен ?
                              vgeorgiev написа:
                              Защо не кажеш КАК се прави, а не само, че трябва да се направи както трябва.Аз поне се опитвам да съм максимално конкретен и изчерпателен в изказванията си (с числа, мерки и снимки). Не обичам да съм пенкелер или хейтър.
                              Дали не съм казал как ?http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=64315Това, че 90% от хората ги мързи да търсят или да прегледад златния фонд (ЧЗВ), не е мой проблем.Когато отсреща, видя че има някой - помагам, тия дето искат наготово - директно ги отсвирвам. (не визирам теб, по принцип говоря, т.е. пиша)
                              Не искам да влизам в спорове, но и не искам да съм ти длъжен. Това е последния пост по този въпрос. Просто искам да подчертая, че пак не си обяснил нещата, както трябва.1. В темата ти нито една снимка не може да се отвори. Тоест не се знае кои са "супер специалните параметри". За останалите неща точки 1~7 (без 2) началната компютърна грамотност е достатъчна.2. Стигнал си до извода, че ФЕС-а е бавна програма (3сек. при 9 параметра.). Мога да ти покажа как въртя 4 параметъра нон стоп и ги рефрешвам по 1.75 пъти в секунда всичките. => 7 параметъра в секунда, а не 3 както фес-а.3. Втория ти пост
                              Примерно за дебитомер - избирате, rpm, desired Intake Air Quantity и Intake Air Quantity
                              .Кажи ми какъв беше проблема да направя лог със следните параметри ?
                              поредния измислен такъв
                              - Target diesel pressure- Diesel press. measured- Target air mass- Air mass measured- Target overboost press.- Overboost press. measured- AD/C air mass (Volts) Това не ме прави "поредния измислен такъв"
                              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                              Коментар

                              Working...
                              X