Здравейте,проблема е следния. Стилото няма мощност на ниски обороти, при потегляне имам чувството че педала на газта влиза в масло и са умрели повече от половината му коне. До около 3000 оборота е същата трагедия след това си работи да кажем нормално.Направено до тук:- сменен въздушен и горивен филтър- почистен ЕГР и дебитомер.имам чувството че и по зле стана след горната процедура. Понеделник пак ще я оставям да я мъчат, майстора му имам доверие , но някой да е имал подобен проблем?а и не показва грешки при диагностиката маймуната , което е хипер странно!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1.9 JTD няма мощност
Collapse
X
-
Благодаря за идеите за сега плана е следния.ще проверим за издишане маркучите около дебитомера и т.н.ако няма проблеми с въздуха, откачаме дебитомера.ако се окаже дебитомер, на което повече съм склонна да заложа сега - препоръки за покупка нов или 2ра ръка да търся?what goes around comes around
Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
iakvvu написа:FGRC написа:...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
iakvvu написа:FGRC написа:...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.what goes around comes around
Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Или е дебитомер или EGR, но както колегата @emzo посъветва - да се направи диагностика и ще се разбере. Иначе без диагностика - откачаш буксата на дебитомера и караш. Ако вървежа е по-добре от текущото състояние - значи си за нов дебитомер. За EGR затапваш го с ламарина и тестваш. При мен именно заради EGR имах абсолютно същите симптоми - тотална загуба на мощност до 3000 оборота, миризма на неизгоряла нафта, а като откачих дебитомера започна да трака като стар мерцедес, на диагностиката даде ниски стойности на постъпилия въздух.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
проблема е решен , вече ’пили ’ гуми :D Парченце от боклуците заседнало по маркуча при дебитомера беше диагнозата отстранено и за сега дебитомера е спасен и джоба ми също !Майстора си е майстор ако някой иска координати на лично, на 60 км от София еwhat goes around comes around
Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp -my precious
Fiat Stilo 1.9 JTD 80hp - in the family
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
А тук ти се захапа с мен и по-конретно с това ми мнение.Ето как се изказваш ти:vgeorgiev написа:emzo написа:На тази кола, не очаквай съществена разлика.Виж само напрежението, колко волта макс. ще направи.@автора на темата да пусне ЛОГ, ама както се прави, не поредния измислен такъв с :emzo написа:iakvvu написа:FGRC написа:...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:А тук ти се захапа с мен и по-конретно с това ми мнение.Ето как се изказваш ти:vgeorgiev написа:emzo написа:На тази кола, не очаквай съществена разлика.Виж само напрежението, колко волта макс. ще направи.@автора на темата да пусне ЛОГ, ама както се прави, не поредния измислен такъв с :emzo написа:iakvvu написа:FGRC написа:...Послушах разни специалистчета от форума и съсипах дебитомера.vgeorgiev написа:Защо не кажеш КАК се прави, а не само, че трябва да се направи както трябва.Аз поне се опитвам да съм максимално конкретен и изчерпателен в изказванията си (с числа, мерки и снимки). Не обичам да съм пенкелер или хейтър.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:......Tози пост към мен ли е насочен ?vgeorgiev написа:Защо не кажеш КАК се прави, а не само, че трябва да се направи както трябва.Аз поне се опитвам да съм максимално конкретен и изчерпателен в изказванията си (с числа, мерки и снимки). Не обичам да съм пенкелер или хейтър.Примерно за дебитомер - избирате, rpm, desired Intake Air Quantity и Intake Air Quantityпоредния измислен такъв04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар