Сменил съм всички маркучета с прозрачни такива. В системата няма въздух.. Аз не разбирам как ще е горивната система при положение ,че колата вчера от 15 до 17 часа сме правили интервенциите в по горния ми пост и не искаше да запали. Откачих клемите на акумулатора да престой през нощта. Тази сутрин докато врътнах ключа и запали... Решил съм да го махам компа и помпата и да избера най-добрия вариант Механична.. До сега трябваше да го направя ,ама много ми се щеше да запазя оригиналността на ДВГ-то. Въпроса ми е следния имам помпа от 1, 7д фият и също помпа от Браво 1,9 жтд мисля ,че беше мотора - та най-добре можете ли да ми кажете долу горе ,някоя от тези ще ми свърши ли работа или да търся от друг модел. Много ще съм благодарен на Специалиста да ми даде съвет ,то било на лично или тук. Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat punto 1,9 Д - след смяна на помпа
Collapse
X
-
vanko9229 написа:Откачих клемите на акумулатора да престой през нощта. Тази сутрин докато врътнах ключа и запали...Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
С дланта си смело го тупваш 2-3 пъти екуто / за да няма грешка черната кутия в която влиза огромен сноп кабели зад гнп-то/. Сега се сещам, че бях откопчал снопа с кабели и понатегнах всички пинове за контакт, но нямаше сякаш ефект. Да напомня ако имаш помощник е най - показателно , в момента на завъртане потупваш.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар