Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat punto 1,9 Д - след смяна на помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Сменил съм всички маркучета с прозрачни такива. В системата няма въздух.. Аз не разбирам как ще е горивната система при положение ,че колата вчера от 15 до 17 часа сме правили интервенциите в по горния ми пост и не искаше да запали. Откачих клемите на акумулатора да престой през нощта. Тази сутрин докато врътнах ключа и запали... Решил съм да го махам компа и помпата и да избера най-добрия вариант Механична.. До сега трябваше да го направя ,ама много ми се щеше да запазя оригиналността на ДВГ-то. Въпроса ми е следния имам помпа от 1, 7д фият и също помпа от Браво 1,9 жтд мисля ,че беше мотора - та най-добре можете ли да ми кажете долу горе ,някоя от тези ще ми свърши ли работа или да търся от друг модел. Много ще съм благодарен на Специалиста да ми даде съвет ,то било на лично или тук. Поздрави

    Коментар


      #17
      vanko9229 написа:
      Откачих клемите на акумулатора да престой през нощта. Тази сутрин докато врътнах ключа и запали...
      Направо като при мен..... лоша спойка в компа.... моята теория за появата е дълго време си бил със вече скапващ се акумулоатор....при палене минава по голям ток по линията на запалване в компа и последващо нагряване на определени места... поява на "студена спойка"....сутрин като се охлади пали, защото има контакт, но ако не успее от 1-2 пъти е вече почти невъзможно . защото пак е повишена температурата и спойката не провежда тока...С ПОТУПВАНЕТО РАЗРЕШАВАМ ТОЗИ ПРОБЛЕМ.УСПЕХ.П.П. МНОГО ВАЖЕН ВЪПРОС СЛЕД КАТО ЗАПАЛИ СУТРИНТА, КОЛАТА САМА ЛИ ИЗГАСНА????
      Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

      Коментар


        #18
        След като запалих , я държах около 10 минути на обороти. И я изгасих. Не съм я пробвал дали ще запали тази вечер. Утре възнамерявам да я покарам малко. Когато ми направи същия номер ще пробвам варианта с потупването. Та има ли значение къде и с какво :D да го тупна ? :D

        Коментар


          #19
          С дланта си смело го тупваш 2-3 пъти екуто / за да няма грешка черната кутия в която влиза огромен сноп кабели зад гнп-то/. Сега се сещам, че бях откопчал снопа с кабели и понатегнах всички пинове за контакт, но нямаше сякаш ефект. Да напомня ако имаш помощник е най - показателно , в момента на завъртане потупваш.
          Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

          Коментар


            #20
            Смени си горивния филтър и двете "О" пръстенчета на троиника !!!!! Аз го имах този проблем и се оказа ,че просмуква въздух от пробката на филтъра -спукана(които беше на 500 км.) и от тези малки пръстенчета .

            Коментар


              #21
              И аз това му пея от маса време .... да раздели всмукателната линия от връщащата за гориво, че двете си пречат. :D
              Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

              Коментар


                #22
                Възможно ли е поради голямо предварение да се скапе клапана на помпата ? Защото ми дава грешка за клапана.

                Коментар


                  #23
                  Има ли развитие на проблема?
                  Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                  Коментар


                    #24
                    Ами за сега не...Стой си при "майстора" :D Проблема ще го реша в най-скоро време с покупка на друг автомобил... Пък тая ще реша какво ще я правя... Поздрави :P

                    Коментар

                    Working...
                    X