Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тежко металическо стържене в края на дълъг път. Мареа TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Турбото сдаде багажа от място. Майсторът я оставил да загрее е тя взела, че изпушила. За сега това .... после не знам. Ще ми го оправят, защото това е вече втора употреба ... уж на 60 000 км. и не мога да търся друго.
    Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

    Коментар


      #32
      snake написа:
      Може би турбината си заминава?
      steam написа:
      Турбото сдаде багажа от място. Майсторът я оставил да загрее е тя взела, че изпушила...
      От 5 месеца карам дизелов автомобил, но явно вече съм станал голям спец :D . Шегата настрана, но първото, което направих, когато си купих дизелова кола, беше да се запозная с признаците, по които и неспециалист като мен може да познае, че турбото е на път да се счупи. Направих го, защото бях свидетел на едно ауди с изпушило турбо на магистралата. Гледката беше внушителна... Та признаците са:- Почва да вие и да стърже на метал (други го описват като звук от счупени стъкла, върху които си въртиш крака) и става по-шумна, все едно излита самолет. След счупване на оста колата се форсира сама и ако не се загаси на висока предавка (не чрез контактния ключ, а чрез натискане на спирачката в движение, без съединител, докато колата изгасне) почти е сигурно, че и двигателят ще отпътува.- Загуба на мощност- Драстичен спад на маслото- Самофорсиране във високите обороти
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #33
        Ще пиша отново ... щото колата все пак не съм си я взел все още. Турбото го сменях края на зимата. Втора употреба беше от един сервиз, чиято основна дейност е да продава части втора употреба.
        Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

        Коментар


          #34
          Поправка на турбото, независимо каква употреба е, нали знаеш какво значи - рециклиране. Което най-често се изразява в това, че от старото турбо остава само корубата. И рециклирането хич не е евтино. Зависи каква е турбината, но няма да е по-малко от 600 лв. Извършва се на много малко места в България. Та се чудя, струва ми се, че доста лежерно подходжаш към въпроса, щом казваш: "Ще ми го оправят, защото това е вече втора употреба ..."
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #35
            snake написа:
            Поправка на турбото, независимо каква употреба е, нали знаеш какво значи - рециклиране. Което най-често се изразява в това, че от старото турбо остава само корубата. И рециклирането хич не е евтино. Зависи каква е турбината, но няма да е по-малко от 600 лв. Извършва се на много малко места в България. Та се чудя, струва ми се, че доста лежерно подходжаш към въпроса, щом казваш: "Ще ми го оправят, защото това е вече втора употреба ..."
            Ами не зная дали ще рискувам с друго втора употреба. Иначе зная, че рециклирането е рядко срещано. В сервиза смятат, че в София има само едно място, където си заслужава да се направи това (не зная къде точно). И преди съм го обсъждал този въпрос с тях .. при предната смяна.
            Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

            Коментар

            Working...
            X