Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скорости на Добло Макси Елегант 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със скорости на Добло Макси Елегант 1.9JTD

    Здравейте,Порових във форума, но не успях да намеря тема с проблем подобен на моя. Ако вече има подобна тема моля да ме извините!Имам Фиат Добло Макси Елегант 1.9 JTD от Юни 2010. Колата се държеше префектно до преди седмица, когато както си карах по магистрала Хемус на качването преди последния тунел посока София изключи от 5-та предавка. Първоначално помислих, че е изключила заради неравностите по пътя (въпреки че, преди това никога не се беше случвало) и включих отново на 5-та, но след около 100 метра отново изключи. Това се случва само при изкачване и когато колата е над 2000 оборота.Обадих се в Ауто Италия веднага и ми казаха, че може да е избирател на скорости или нещо подобно. Записах час за преглед и закарах колата там. 20 минути след като оставих колата ми се обадиха от сервиза и ми казаха, че колата е карана с износен съединител и заради това са повредени и скоростите и да отида да си взема колата. Колата е на 85 000 километра. При въпроса ми защо при техническото обслужване на колата не са ни посъветвали да сменим съединителя след определени километри ми отговориха, че това няма как да се случи, защото, за да установят износване на съединителя трябва да го разглобят. За мен съединителя си отделя добре и няма проблем с него, също така ми е интересно как го разглобиха и сглобиха за 20 минути, но това е въпрос на друга тема.Въпроса ми е някой има ли представа на какво може да се дължи това и как може да бъде поправено?

    #2
    Огледайте добре тампоните на мотора....
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      А има ли течове на масло от скоростната кутия?До колкото знам 5-та и задна могат да се видят каато се свали капака от лявата страна на кутията.Там е проблема.Няма как да се случи подобно нещо при износен съединител.Аз преди 3 дни отварях същата кутия за смяна на лагер и знам как са нещата.
      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

      Коментар


        #4
        Тъй като не съм най-добрия монтьор на света (да не кажа, че хич даже не съм монтьор :D) днес разглобих половината кола, за да разбера, че има три тампона, които държат двигателя като всички се виждат без да разглабяш почти нищо... Течове на масло не видях никъде по двигателя и скоростната кутия, защото огледах доста обстойно колата, докато разбера факта по-горе. Единия тампон, обаче, който е под акумулатора ми се струва в тежко положение и може би това е причината. Според мен е изхвърляло киселина от акумулатора, защото клемата на плюса беше окислена. Опитах да го снимам, но май не успях много добре. Все пак можете да погледнете и да дадете мнение, ако успеете да разберете нещо от снимката.http://todorinov.snimka.bg/other/fiat.768369.31149044

        Коментар


          #5
          Аз така нищо не мога да разбера.Той си е прорязан за да поема вибрациите.Ама дали е скъсан ще трябва да се свали.Ама и от него не може да изключва.Днес ще отварям на моята капака за 5-та че сълзи масло.Ако искаш ела да видиш как изглежда.
          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

          Коментар


            #6
            Къде се намирате? И кога ще извършвате ремонта?

            Коментар


              #7
              MartoModev написа:
              Аз така нищо не мога да разбера.Той си е прорязан за да поема вибрациите.Ама дали е скъсан ще трябва да се свали.Ама и от него не може да изключва.Днес ще отварям на моята капака за 5-та че сълзи масло.Ако искаш ела да видиш как изглежда.
              Нищо му няма на тампона, той така си изглежда. И моя мислех че е за смяна, смених го и пак така се смачка.Ако искаш все пак имам един стар дето нищо му няма - на 1.3 Mjtd е същия.По скоро погледни тампона при изпускателите- т.нар. кокал- той се къса най- често.Управлението на скоростите ако е с жила, дори да има скъсан тампон няма да повлияе.Най вероятно според мен е нещо в скоростите.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                пич,нито съединитела е износен,нито ти си причината за повредата.причината за изключването е най-вероятно отслабнала пружина на фиксатора за 5-та скорост.иначе без да се разглоби нищо не може да се направи

                Коментар


                  #9
                  То разглобяването е за 10 мин.Ама там май няма пружина?До колкото видях е една вилка която мести муфата
                  И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                  Коментар


                    #10
                    търси трябва да има.фиксатор без пружина няма как да стане.

                    Коментар


                      #11
                      Ами, в крайна сметка проблема се оказа ето това колелце, което се е счупило... Купих скоростна кутия втора употреба и сега продавам моята на части. В момента търся колелцето, за да я сглобя и евентуално да я продам цялата. Има си всички помпи и други джаджи по нея... ако някой се интересува нека ми пише на лично съобщение.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        Колелото може да си го купиш и като отделна част.Даже на снимката му се вижда номера, но не мога да го различа, за да те ориентирам като цена колко пари би струвало.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар

                        Working...
                        X