Здравейте,Порових във форума, но не успях да намеря тема с проблем подобен на моя. Ако вече има подобна тема моля да ме извините!Имам Фиат Добло Макси Елегант 1.9 JTD от Юни 2010. Колата се държеше префектно до преди седмица, когато както си карах по магистрала Хемус на качването преди последния тунел посока София изключи от 5-та предавка. Първоначално помислих, че е изключила заради неравностите по пътя (въпреки че, преди това никога не се беше случвало) и включих отново на 5-та, но след около 100 метра отново изключи. Това се случва само при изкачване и когато колата е над 2000 оборота.Обадих се в Ауто Италия веднага и ми казаха, че може да е избирател на скорости или нещо подобно. Записах час за преглед и закарах колата там. 20 минути след като оставих колата ми се обадиха от сервиза и ми казаха, че колата е карана с износен съединител и заради това са повредени и скоростите и да отида да си взема колата. Колата е на 85 000 километра. При въпроса ми защо при техническото обслужване на колата не са ни посъветвали да сменим съединителя след определени километри ми отговориха, че това няма как да се случи, защото, за да установят износване на съединителя трябва да го разглобят. За мен съединителя си отделя добре и няма проблем с него, също така ми е интересно как го разглобиха и сглобиха за 20 минути, но това е въпрос на друга тема.Въпроса ми е някой има ли представа на какво може да се дължи това и как може да бъде поправено?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скорости на Добло Макси Елегант 1.9JTD
Collapse
X
-
Тъй като не съм най-добрия монтьор на света (да не кажа, че хич даже не съм монтьор :D) днес разглобих половината кола, за да разбера, че има три тампона, които държат двигателя като всички се виждат без да разглабяш почти нищо... Течове на масло не видях никъде по двигателя и скоростната кутия, защото огледах доста обстойно колата, докато разбера факта по-горе. Единия тампон, обаче, който е под акумулатора ми се струва в тежко положение и може би това е причината. Според мен е изхвърляло киселина от акумулатора, защото клемата на плюса беше окислена. Опитах да го снимам, но май не успях много добре. Все пак можете да погледнете и да дадете мнение, ако успеете да разберете нещо от снимката.http://todorinov.snimka.bg/other/fiat.768369.31149044
Коментар
-
MartoModev написа:Аз така нищо не мога да разбера.Той си е прорязан за да поема вибрациите.Ама дали е скъсан ще трябва да се свали.Ама и от него не може да изключва.Днес ще отварям на моята капака за 5-та че сълзи масло.Ако искаш ела да видиш как изглежда.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ами, в крайна сметка проблема се оказа ето това колелце, което се е счупило... Купих скоростна кутия втора употреба и сега продавам моята на части. В момента търся колелцето, за да я сглобя и евентуално да я продам цялата. Има си всички помпи и други джаджи по нея... ако някой се интересува нека ми пише на лично съобщение.
Коментар
-
Колелото може да си го купиш и като отделна част.Даже на снимката му се вижда номера, но не мога да го различа, за да те ориентирам като цена колко пари би струвало.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар