Здравейте мисля да си взема фиат пунто 1.3 70кс. multijet дизел.Добър ли е двигателя, здрав, икономичен.Ако някой има или кара такава кола нека сподели мнението си.Какво трябва да гледам като купувам колата, кои са най-срещаните проблеми, скъпо ли е обслужването на тази кола и тн. Всяко мнение ще е от полза за това което ще купувам. Вече 3та тема пускам дано да уцеля колата този път.Ето снимка на въпросния модел.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за Fiat Punto 1.3 70кс MultiJet 2003-6
Collapse
X
-
Двигателят е здрав. Върви прилично. Проблем на този двигател е веригата, разтяга се и почва да издава странни звуци и "чаткане". Усеща се като е тръгнала. Така че хубаво се заслушай как работи мотора. Понеже читавите вериги комплект са над 300лв без смяната (INA най-добре, такава е оригиналната). Евтино менте не е добре да се слага тъй като се разтяга след 10 000км и пак трябва да се сменя.ЕГР клапана също прави проблеми. Това е като цяло.
-
Във форума срещам добри отзиви, разхода е приличен. Това ми се вижда изгодна покупка. За разлика от 1.9JTD 80hp което гори 7.5/100 със спойконо каране и без задръствания! Аз съм 1.85 висок и вътре се чувствам добре. А в доста коли, че и по-големи ме наляга някакво чувство за теснотия и не ми е комфортно, въпреки, че не ми опират краката в таблото, просто усещане. Пространството за пътниците отзад е зле, но това няма как да стои по друг начин предвид в кой клас е колата. Да знаеш, че возията е като на картинг - няма такава. Иначе товарното пространство е прилично с паднали задни седалки. Обслужването на ходовата част не е скъпо, напълно прилични цени имат частите. Не се троши много лесно, прави се през 30-40 хиляди каране и то в София, през дупки и павета.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
И аз бях тръгнал за такова но за съжаление екземплярите които гледах бяха много измъчени и убити от каране,въпреки че по табло са на 130-150000 .Оказа се че избора е много малък и в крайна сметка взех ц3 1,4хди, добър мотор но много измислена кола(жената да се оправя)FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
super8 написа:150000 до 160000 км макс. После се къса и чупи кобилици и троши повдигачи. Говоря за автомобили на реални километри 5-6 годишни най-много купувани нови. ЕГР може да се затапи, но е на много кофти нясто. И светва чека при неизправен ЕГР.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Колега не съм съгласен с теб.Първо ЕГР-а му се вади буксата и се елиминира, не е необходимо нищо да се затапва.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Или по-лошия вариант. Дупка в пластмасовият всмукателен колектор Имаме 2 такива. Ако се сетя ще ги снимам. Колега infineon с откачане на буксата нищо не правиш, ако е блокирал в някакво полуотворено положение. Не им знам стратегиите за лампата за грешка при неработещ ЕГР. На Добло със сигурност светва. Има няколко марелита на тоя двигател така че може ако е по-стара версия да не светва чека. Иначе е перфектен двигателя. Аз лично бих си взел такъв на някое Гранде Пунто примерно.ПП. 200 000км да изкара веригата си е чист късмет
Коментар
-
emzo написа:infineon написа:Колега не съм съгласен с теб.Първо ЕГР-а му се вади буксата и се елиминира, не е необходимо нищо да се затапва.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
cancro написа:ЕГР клапана какви проблеми прави и ако се откачи буксата (вакум или електричен) ще се затвори ли напълно? И защо тази верига се разтяга след няколко хиляди км.?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар