Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата изгасна в движени при рязко подаване на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    първо се увери, че е регулатора, че може и друго да е. И я пробвай като е хубаво загряла, да не би да не гасне като е студена.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      M5kov написа:
      Това добре, а регулатора нещо да го чопля ли, или да му бия игнора? Нов ама хич не ми се купува, че не е само той на опашката...
      втора употреба са по 60-80лв но с уговорка ако не е наред да го върнеш
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #18
        Днес пак го направи този номер, но умишлено я настъпих ]:}Колата беше загряла до нормална температура.Явно ще се купува регулатор.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #19
          Аз точно за това ти говорех.Закачия и направи тест със запис на данните.Не е задължително проблема да е в регулатора.Трябва да се разбере каква е разликата между исканото и действителното налягане и процентната работа на регулатора.За съжаление много бързо се сменят цифрите и няма как да си достоверен ако не направиш запис.Не мога да съм конкретен в момента,но от опита който имам ти казвам че причините за това поведение на колата могат да се повече от една.Успех!

          Коментар


            #20
            Пак съм аз Така и не направих въпросния запис на налягането, но има промява в поведението на колата.Загряла, давам газ и във високите обороти гасне, като веднага след това отново тръгва. Не свети лампа, не свети нищо, просто крекъсва за секунда и пак запалва сама.Тези дни ще гледам да я вържа, да не би да е излязла друга грешка освен регулатора.Нали може да се прави запис с Мулти Еку Скана?
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #21
              Може. И моята така правеше, понякога прекъсваше за секунда, после взе да гасне. При мен беше помпа високо.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                Прочетох на колегата 2she темата: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=445583 питания имам:1. Понеже тоя двигател все още го гледам като заоблен камък с всичките му чарколи, къде се намира въпросния регулатор и помпата за високо налягане, че нямам спомен да съм виждал нещо такова 2. От къде мога да закупя "буталцата" за евентуален ремонт на помпата (може и на ЛС)3. Регулатора и помпата съвместими ли са с такива от други модели/марки да търся евентуално за тест?
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #23
                  M5kov написа:
                  Прочетох на колегата 2she темата: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=445583 питания имам:1. Понеже тоя двигател все още го гледам като заоблен камък с всичките му чарколи, къде се намира въпросния регулатор и помпата за високо налягане, че нямам спомен да съм виждал нещо такова 2. От къде мога да закупя "буталцата" за евентуален ремонт на помпата (може и на ЛС)3. Регулатора и помпата съвместими ли са с такива от други модели/марки да търся евентуално за тест?
                  1. между двигателя и купето, помпата се върти от ангренажа. 2. такъв ремонт крие своите рискове, аз на старата си помпа например счупих накрайника звезда на 1/2, а болта не тръгна. После какво ще се случи вътре е неясно, може да не са буталцата, а едни клапанчета. 3. Помпата ти има номер, завърша на С05 например. Виж по него. По спомен от всички 1,9 става за теб, както и от 2,4 за 1,9 е ок. Регулатора е еднакъв на всички жтд /не мжет/.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    Имам помпа с регулатор. Ако имаш интерес пиши Л.С.

                    Коментар


                      #25
                      Направих теста на налягането. Проблема обаче не се появи колкото ида я тъпчех в лютеничката...Ето резултатите:https://dl.dropboxusercontent.com/u/...essure.csvПо моята аматьорска преценка всичко е в норма, ама вижте и вие.Ето и записаните грешки:https://dl.dropboxusercontent.com/u/...решката с налягането ок, ама датчика на коляновия вал за пръв път ми излиза Не съм имал проблеми с паленето. Топла/студена пали си съвсем нормално. Може ли проблема да е в него Ето и резултатите на дебитомера:https://dl.dropboxusercontent.com/u/....csvПлаче си за нов
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #26
                        Може да е в него,но имаш проблеми с налягането в рейла.Почисти регулатора на помпата или го смени с работещ.Ще трябва да караш по ред.Дебитомера ти също не е в час но от него няма да гасне.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #27
                          Според мен кабела на дебитомера не е добре, защото имаш записана грешка и за температурата на въздуха. А никъде не видях налагане от 1300-1350.Натиснеш ли педала до долу налягането трябва да е над 1300.

                          Коментар


                            #28
                            На дебитомера съм му дръпнал буксата, за това дава грешките.Няма 1300, защото не са му поискани. Стига до 1150 и ги е направило без проблем.Явно не съм натиснал педала до долу.Колата беше загряла до нормална температура.
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #29
                              по симптоми и грешки не си за регулатор,а ти е починала помпата за високо налягане.успех

                              Коментар


                                #30
                                ivel написа:
                                по симптоми и грешки не си за регулатор,а ти е починала помпата за високо налягане.успех
                                Дайте малко повече акъл по кои симптоми стигнахте до помпата
                                "Без сърца, сме просто машини"
                                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                                Коментар

                                Working...
                                X