Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ! Компютъра ме вкара в някакъв сервизен режим.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Тези дни се върнах от морето и ми направи впечетление, че колата няма мощност на високите и при подаване на газ по-силно (особено при баир нагоре) зад мен става черно. Голямо пушене. Другото което също забелязах е един странен шум след 2500 мин-1. Май смуче въздух някъде по системата от турбото до колектора. И май този шум си е свистене на въздуха. Но проблема, е че на място не се чува шума, за да мога да определя от къде точно е. Май това ще се окаже целия проблем с чека, сервизния режим и т.н.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    Коментар


      #47
      Дано да си прав. Ако имаш възможност закачи я пак, и погледни дали е записала грешки и какви.Интересно ми е тая за дебитомера има ли я отново.
      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

      Коментар


        #48
        tyson написа:
        Дано да си прав. Ако имаш възможност закачи я пак, и погледни дали е записала грешки и какви.Интересно ми е тая за дебитомера има ли я отново.
        Възможно е и да я има, зашото навръщане по баира след Осенец, на 4-та, газ и по средата светна дюзата отново. Но след десетина километра нормално каране изгасна. Поръчал съм кабел да ми донесат и ще се закачам пак. Ще пиша за резултата.
        Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
        Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

        Коментар


          #49
          emzo написа:
          vgeorgiev написа:
          emzo написа:
          На тази кола, не очаквай съществена разлика.Виж само напрежението, колко волта макс. ще направи.
          Разбирам иронията ти Но все пак мисля, че този дебитомер е сложен за нещо и едва ли не трябва да има разлика с и без него.Какво максимално напрежение да очаквам ?
          Нямаше ирония, сложен е с цел - да.Поне 4.2волта.
          В тази заключена тема Как да си почистим дебитомера без да дефектира.даваш напрежение на дебитомера след изчистване...Сега като виждаш писаното от преди месеци (поне 4.2 волта....) би ли се поправил ?Изчистения дебитомер прави 4.3V при 4499 оборота (малко преди буталата да хвръкнат), а ти ми даде акъл моя трябвало да прави поне 4.2.Как да стане ?
          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

          Коментар


            #50
            vgeorgiev написа:
            Сега като виждаш писаното от преди месеци (поне 4.2 волта....) би ли се поправил ?Изчистения дебитомер прави 4.3V при 4499 оборота (малко преди буталата да хвръкнат), а ти ми даде акъл моя трябвало да прави поне 4.2.Как да стане ?
            А защо си мислиш, че трябва да се поправи и защо трябва да вярваме на някаква диагностична програма?Взимаш мултицет и правиш проверката с него, не с диагностична програма.

            Коментар


              #51
              последно колата оправена ли и или не.ако не-провери си две неща-маркучите на турбото и пръсни със контактен спрей буксата на потенциометъра на газта,въпреки че от потенциометъра трябва да запише грешка.

              Коментар


                #52
                ivel написа:
                последно колата оправена ли и или не.ако не-провери си две неща-маркучите на турбото и пръсни със контактен спрей буксата на потенциометъра на газта,въпреки че от потенциометъра трябва да запише грешка.
                Не е все още колега. Докато беше топло все изскачаше нещо за чоплене през почивните дни и така дойде студа, а колата е уличница. Единствено, което успях да видя, че беше сцепено гуменото коляно от дебитомера към турбото (долното). Бандажирал съм го много здраво и до момента там не е мръднало. Сякаш че понамаля да пуши, но си продължава. Моторното масло е добре, не се губи или гори. Но постоянно ми излиза грешка Р0235 - Boost Presure. Предполагам, че това е свързано с МАП-а. В следствие на този проблем си обеснявам и другият който имам с огромното количество обратна нафта. Дюзите ми плуват в нафта, въпреки подмяната на няколко вида маркучета.
                Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                Коментар


                  #53
                  да не губиш налягане от турбото.провери пътищата добре

                  Коментар


                    #54
                    Да си извадя темата от архива и да кажа, че проблема е отстранен. Оказа се спукан интеркулер. Дупката е отстрани по пласмасовата част, където е входа и изхода, а не по питата. За момента е шунтиран. Казвам това, за да има някакъв отговор ако и други колеги изпаднат в това положение.
                    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                    Коментар

                    Working...
                    X