Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ! Компютъра ме вкара в някакъв сервизен режим.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ето малко данни от вчера. Всичко е в реално време на празен ход. За съжеление нямаше как да сваля данни на високи обороти, защото кабела не стигаше да вкарам компа в купето.Споделете какво ви говорят всички цифри стойности.П.П. Въздушния филтър беше безбожно замърсен и забит. Силно се надявам просто да не и е стигало въздух на високите и заради това да ме вкарва в сервиз и да светва чека.
    Прикачени файлове
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    Коментар


      #32
      P0101 след изтриването, и палене наново появява ли се? Тя е за дебитомера.
      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

      Коментар


        #33
        Предпоследната грешка също е дебитомера. Опитай да му откачиш и закачиш куплунга, понякога е лош контакт

        Коментар


          #34
          tyson написа:
          P0101 след изтриването, и палене наново появява ли се? Тя е за дебитомера.
          За сега не се е появила. Все пак си играх вчера привечер и едва тази сутрин я карах тук до работа. Не е светвала за сега.
          Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
          Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

          Коментар


            #35
            kiriluz1 написа:
            Предпоследната грешка също е дебитомера. Опитай да му откачиш и закачиш куплунга, понякога е лош контакт
            Правих го, карах я с откачен куплунг на дебитомера, но пак ме забиваше и затова го поставих отново.
            Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
            Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

            Коментар


              #36
              Другото което ми идва наум е да си провериш АБ с товарна вилка. При мен заради окъсила клетка записваше всякакви грешки.

              Коментар


                #37
                Здравейте,Днес разкачих буксата на дебитомера за проба.Покарах около 5км. Абсолютна никаква разлика със и без дебитомер.Явно за това колата е спъната (имам в предвид това, че моята никога не я карам над 3000 оборота, защото неможе).От както я купих е така. Грешки не записва, когато кабелите са закачени.Някой може ли да каже, какво мога да направя ?Да чистя ли дебитомера или да направя логове и да ги сравним с такива от друга кола ?
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #38
                  На тази кола, не очаквай съществена разлика.Виж само напрежението, колко волта макс. ще направи.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #39
                    emzo написа:
                    На тази кола, не очаквай съществена разлика.Виж само напрежението, колко волта макс. ще направи.
                    Разбирам иронията ти Но все пак мисля, че този дебитомер е сложен за нещо и едва ли не трябва да има разлика с и без него.Какво максимално напрежение да очаквам ?
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      #40
                      vgeorgiev написа:
                      emzo написа:
                      На тази кола, не очаквай съществена разлика.Виж само напрежението, колко волта макс. ще направи.
                      Разбирам иронията ти Но все пак мисля, че този дебитомер е сложен за нещо и едва ли не трябва да има разлика с и без него.Какво максимално напрежение да очаквам ?
                      Нямаше ирония, сложен е с цел - да.Поне 4.2волта.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #41
                        Владо тия дни ако се видим, ще сложим моя дебитомер. Не е върха на сладоледа, но прави едни 3.7 В и със сигурност минавам 3000 об.

                        Коментар


                          #42
                          Здравейте,Днес ще пусна един лог (около 15 км.). Смятате ли, че тези параметри са достатъчни ?- Target diesel pressure- Diesel press. measured- Target air mass- Air mass measured- Target overboost press.- Overboost press. measured- AD/C air mass (Volts)След това, може да ги коментираме.
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            #43
                            Не, 4та предавка, газ до ламарината от 1500рпми логваш само рпм и напрежение на маф-а
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #44
                              emzo написа:
                              Не, 4та предавка, газ до ламарината от 1500рпми логваш само рпм и напрежение на маф-а
                              Здравейте,Направих лог. На 4та предавка максималното напрежение е 3.382V при 1922 оборота. (няма как в града да вдигна повече от 2000 оборота на 4та).Абсолютното максимално напрежение на МАФ-а е 3,526V (при 3719 оборота, на ниска предавка).Ето как изглежда графиката:Ето и лог файловете.Сложих няколко филтъра:- оборотите над 1000;- скоростта над 5км/ч;- предавка 4та (последната колона, предполагам че това е 4та).
                              Прикачени файлове
                              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                              Коментар


                                #45
                                Намери път, отсечка и я настъпи, както ти казах.Ама ако трябва да гадая, приемам че работи.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X