Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ! Компютъра ме вкара в някакъв сервизен режим.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ok Ники, ще ти звънна след обед да се разберем.Днес пак същата работа. Като идвах на работа на трета я настъпах и по баира нагоре отново светна и заби на 3500 макс.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    Коментар


      #17
      tyson написа:
      Свилене, ако тоя твоя те забави и утре, ми се обади ще дойда вечерта след 17ч. и ще я закачим да видим. Имам и кабели и лаптоп.
      Колега, Сподели какво възнамеряваш да гледаш/сравняваш, за да видя на моята кола как стоят нещата. Предполагам, че трябва да сравнявам desired и actual стойностите на MAF, MAP, клапан за регулиране на налягането, налягането в рейла...
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        #18
        За сега се установи, че не е дебитомер с MAF. С изключен дебитомер отново същите магарии. Като я изгася и запаля някой път се оправя за кратко, някой път не.
        Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
        Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

        Коментар


          #19
          Това си върви на задръстена турбина или нещо по управлението и.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            колега затапил ли си егр-а?
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #21
              nsn написа:
              колега затапил ли си егр-а?
              Не, не съм.
              Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
              Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

              Коментар


                #22
                Днес пробвахме да я четем с FiatECUScan, само че не успяхме да направим връзката между компа и ЕКУ-то. Изписва се, че ЕКУ-то не отговаря.
                Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                Коментар


                  #23
                  Програмата не е от най-стабилните, поне при мен. Пробвайте да рестартирате компа. Проверете, ако не сте, дали е избран правилния порт и тип интерфейс. Ще се свърже все някога.
                  1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                  Коментар


                    #24
                    С Виза казва така, ако колата е била на контакт и тогава включиш софтуера и кабелите. Да не би и с този софтуер да е така?

                    Коментар


                      #25
                      ogi28b написа:
                      С Виза казва така, ако колата е била на контакт и тогава включиш софтуера и кабелите. Да не би и с този софтуер да е така?
                      Да, колата беше на контакт, защото лаптопа няма батерия и го бяхме включили в запалката. Инъче бяхме на правилния порт.
                      Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                      Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                      Коментар


                        #26
                        Провери ватата на предния капак да не запушва въздуховода.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #27
                          dobrujanetza и да светва "чек енджин" ли :D от ватата :DЗа съжаление аз нямах такъв кабел.
                          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                          Коментар


                            #28
                            В момента имам такъв кабел до понеделник.
                            Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                            Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                            Коментар


                              #29
                              tyson написа:
                              dobrujanetza и да светва "чек енджин" ли :D от ватата :DЗа съжаление аз нямах такъв кабел.
                              При недостиг на въздух във високи обороти- и това е възможно.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар


                                #30
                                Ето малко данни от вчера. Всичко е в реално време на празен ход. За съжеление нямаше как да сваля данни на високи обороти, защото кабела не стигаше да вкарам компа в купето.Споделете какво ви говорят всички цифри стойности.П.П. Въздушния филтър беше безбожно замърсен и забит. Силно се надявам просто да не и е стигало въздух на високите и заради това да ме вкарва в сервиз и да светва чека.
                                Прикачени файлове
                                Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                                Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                                Коментар

                                Working...
                                X