Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ! Компютъра ме вкара в някакъв сервизен режим.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ! Компютъра ме вкара в някакъв сервизен режим.

    Здравейте, колеги. Проблема е следния. Предистория няма. До вчера всичко на шест. Вчера по обяд се прибирам от едно близко село, от което се излиза по баир нагоре и по средата някъде изгуби мощност, светна лампата с дюза и компютъра ми ограничи оборотите до 3500. На ниските няма проблем. Форсира се и се ускорява нормално, но до 3500. Празен ход идеален. Дайте съвет от какво може да е. На диагностика не мога да отида до края на седмицата. След като се прибрах я угасих и пак я запалих. Лампата остана да свети, но се изфорсира на място до 5000. Така два, три пъти. Днес паля, тръгвам, лампата свети, но отначало нормално всичко. Първа, втора до 4500. След има, няма 500 метра пак същото. Приемам съвети.Благодаря предварително.Колата е Марея 1.9 jtd
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    Може да е какво ли не. Все едно да кажеш на лекаря "Боли ме" и нищо повече, и той да ти каже къде, какво и защо те боли. Но ако ще ти помогне играта на тото - според мен е изгубило връзка с датчика за налягане в смукателния колектор.

    Коментар


      #3
      Дебитомер може би?
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа:
        Дебитомер може би?
        От него май не свети лампа а просто си записва грешка.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Датчик колянов вал?
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #6
            При датчика не гаснеше ли като загрее.Най-добре диагностика.
            Fiat Brava 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              moko - Свилка ако си ти с тоя ник, ми се обади.
              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

              Коментар


                #8
                От вчера след обяд все едно, че нищо не е било. Лампата продължава да си свети, но се оправи. Върви си нормално за сега. Нищо не съм бутал никъде. Утре ще я закачам нс комп. и после ще пиша какво е показало.
                Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                Коментар


                  #9
                  +1 към Оги. MAP сензор. Извади ги и го почисти, щом се е оправило може да е кабела към датчика.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    За мен е непонятно някой да си кара колата на 4500 оборота. Според мен просто така ти се струва. Толкова си може този мотор.
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      #11
                      vgeorgiev написа:
                      За мен е непонятно някой да си кара колата на 4500 оборота. Според мен просто така ти се струва. Толкова си може този мотор.
                      Искаш да кажеш, че като смачкаш педала на газта до ламарината и оборотите ти се покачват до макс 3500 и толкова. Така ли? Ако при твоето Браво е така, то при мен си влизаше в червения сектор без проблеми.Никой не е казал,че колата се кара постоянно на такива обороти, но по някой път се налага (примерно да изпревариш някого).От вчера ми угасна и лампата с дюзата. За сега всичко е наред. Диагностиката се отлага за утре, че колегата забравил да вземе лаптопа днес.
                      Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                      Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                      Коментар


                        #12
                        moko написа:
                        vgeorgiev написа:
                        За мен е непонятно някой да си кара колата на 4500 оборота. Според мен просто така ти се струва. Толкова си може този мотор.
                        Искаш да кажеш, че като смачкаш педала на газта до ламарината и оборотите ти се покачват до макс 3500 и толкова. Така ли? Ако при твоето Браво е така, то при мен си влизаше в червения сектор без проблеми.Никой не е казал,че колата се кара постоянно на такива обороти, но по някой път се налага (примерно да изпревариш някого).От вчера ми угасна и лампата с дюзата. За сега всичко е наред. Диагностиката се отлага за утре, че колегата забравил да вземе лаптопа днес.
                        На първа предавка много трудно може да стигне до 4500. Дори след 3000 не се и опитвам да достигне повече. Значи и аз имам проблем ?
                        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                        Коментар


                          #13
                          Със сигурност. Колкото е по-ниска предавката - толкова по-лесно стига до по-високи обороти. Моята с лекота достига 5100 оборота на която и да е предавка (от първите 3). Малко е "пипната" де, но дори и да не е - не трябва да е проблем за този двигател да мине 4500 дори и на трета.

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            Със сигурност. Колкото е по-ниска предавката - толкова по-лесно стига до по-високи обороти. Моята с лекота достига 5100 оборота на която и да е предавка (от първите 3). Малко е "пипната" де, но дори и да не е - не трябва да е проблем за този двигател да мине 4500 дори и на трета.
                            Потвърждавам на 100%, без да е пипвана.
                            Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                            Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                            Коментар


                              #15
                              Свилене, ако тоя твоя те забави и утре, ми се обади ще дойда вечерта след 17ч. и ще я закачим да видим. Имам и кабели и лаптоп.
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар

                              Working...
                              X