Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Добавка Redex или Liqui Moly за дизелов двигател?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Добавка Redex или Liqui Moly за дизелов двигател?

    Става въпрос за Fiat Punto 1.9 JTD 86HP 2002 и коя от двете добавки е по-добра и съответно коя да си купя, защото идва време за море и тъкмо време за една профилактика на колата. Мислех да заложа на Liqui Moly първо седмица преди морето да сипя от добавката за ГНП и след това щом тръгна за морето да добавя тази за прочистване на дюзите. Един приятел ми каза обаче да си взема направо от OMV добавка на Redex защото на от личен опит каза, че добавена на Alfa незнам какъф модел, но дизел, след това веднага се усетило подобрение в работата на двигателя.Затова искам да чуя някое и друго мнение за да се насоча по-добре на коя от двете да заложа.

    #2
    Бензин, до 10% спрямо нафтата.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Има на Liqui Moly за CR двигатели - добра е. Пробвал съм я. Колата ми утихна, стана някак си по-еластична ( при всичките условности и субективности)..., но пък и аз си добих добри внушения и доволства, че съм сипал лек на автомобилЯ.
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #4
        Добавките са добри когато се използват системно от както колата излезе от завода,иначе в единични случай не вършат работа.За комънрейла са специализирани,но пак трябва да се ползват постоянно.Сменяй редовно качествени филтри и няма да се налага да ползваш добавки.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Бензин, до 10% спрямо нафтата.
          +1
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            За постоянно не мисля да изпозлвам добавки, но поне веднъж годишно профилактика един вид с тях ДА. А сега понеже ми изпада и възможност да си и изпомпам до морето и ми казаха, че е по добре да сипеш добавка на дълъг път когато ще излизаш, защото тогава действа най-добре и леко да я позачистя .

            Коментар


              #7
              тва са пари за глупости, истинското чистене на мотора значи да го задържиш на максимална скорост поне 20мин
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                #8
                Двутактово масло също има подобни качества,особено тези, които са от полусинтетик нагоре.Това с добавките ,е вятър работа,те са временно закърпваши положението, е има някой който помагат в по-дългосрочен план, но обикновенно са сапунки. :D така че двутактово масълце ,има всичко необходимо в внего, просто вземете една бутилка , вижте отзад на съдържанието какви съставки има, освен основния петролен продукт масло, има допълнително добавки за предпазване и удължаване на живота на мотора.А маслото има свойството освен да маже,но и да подържа системата чиста,като се почне от резервоара,и се стигне цилиндъра...... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                Fiat palio 1.7td

                Коментар


                  #9
                  jimi69 написа:
                  тва са пари за глупости, истинското чистене на мотора значи да го задържиш на максимална скорост поне 20мин
                  Да, ако караш Пунто може, ама при малко по-различните коли това би било доооста трудно.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    BO написа:
                    jimi69 написа:
                    тва са пари за глупости, истинското чистене на мотора значи да го задържиш на максимална скорост поне 20мин
                    Да, ако караш Пунто може, ама при малко по-различните коли това би било доооста трудно.
                    Или ако дрътия мотор се отели - доооста по скъпо...Карам колата си само с хубави масла, сменят се по често от предписаното, но 11 годишен двигател, на макс обороти 20 мин...гарантирано се е отелил, поне турбината. А и къде мога да карам с 210+ в продължение на 20 мин? Или трябва да я мъча на трета няпример със 120-130?
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #11
                      Точно. Само че това не е "мъчене", а обратно - всъщност е разтоварване.

                      Коментар


                        #12
                        Yavor написа:
                        BO написа:
                        jimi69 написа:
                        тва са пари за глупости, истинското чистене на мотора значи да го задържиш на максимална скорост поне 20мин
                        Да, ако караш Пунто може, ама при малко по-различните коли това би било доооста трудно.
                        Или ако дрътия мотор се отели - доооста по скъпо...Карам колата си само с хубави масла, сменят се по често от предписаното, но 11 годишен двигател, на макс обороти 20 мин...гарантирано се е отелил, поне турбината. А и къде мога да карам с 210+ в продължение на 20 мин? Или трябва да я мъча на трета няпример със 120-130?
                        Аз пък моята редовно като карам на дълъг път си я стъпквам до солидна скорост...но чак пък да държа 200+ 20 минути...чак такъв екстремист не съм...но определено има разлика като съм карал дълго само из града и като изляза и я настъпя доволно така...поне на мен ми прави впечатление, че една идея повече сякаш реагира след това на газта...може и да си въобразявам де, но...така го усещам...2-3 месеца като съм я дондуркал само градско, студена с 30-40км/ч и като я разкарам на 1000км със две три сериозни настъпвания после я усещам много по добре...Иначе и аз я карам моята само със скъпо масло...всичко си и сменям редовно...дори някога по-често от нужното...но чат пат си и трябва да се "попродуха" малко...иначе ми става една лагава такава...пак си върви доволно ама...не е като да съм я настъпил... Иначе и аз на скоро гледах едни добавки на Лукойл,...Хелиос май се казваха...сякаш бях чел някъде, че са добри но винаги съм бил със сериозни предразсъдъци към тези неща...и все не се кандисвам да ги сложа...Някой има ли идея по какъв точно начин би трябвало да действат и какво съдържат тези добавки1?Като изключвам рекламното "Почиства дюзите, намалява разхода, увеличава мощността със 10 магарета, подобрява изгарянето, пречиства катализатора...." и още подобни ала бала...реално какво правят тези добавки?Или по скоро как го правят...?
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #13
                          за мене бензин в нафтата не е добра идея ... да прочистиш дюзи да ама за клапаните не бензина изсушава по добрия вариант е 2Т бездимно масло (за скутерите или зелено или червено е (говоря за пълна синтетика )) 2гр на литър ... другото което може да купиш е "Castrol TDA " пробвал съм го кастролчето на поло-то на майка ми и гарантирам че действа ама тряа да строшиш един резервоар нафта :Д

                          Коментар


                            #14
                            jimi69 написа:
                            тва са пари за глупости, истинското чистене на мотора значи да го задържиш на максимална скорост поне 20мин
                            Искаш да кажеш истинско ОЧИСТВАНЕ на мотора. Истинското почистване се прави преди смяна на маслото дза 20минути, не с добавки а с промивка на мотора. Ако ще се чистят отлагания от маслото се ползва ликито, ако ще се чистят дюзи се ползва редикс добавките се сипват на различни места.В поста си по горе съм подкрепил Емо защото съм си мислел за дюзи и ГНП, ама ако ще миеш отлагания в двигателя да не фанеш да сипиш бензин в маслото че ще измиеш и лагерите и после мяу.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Ако ще се чистят отлагания от маслото се ползва ликито, ако ще се чистят дюзи се ползва редикс добавките се сипват на различни места.
                              Какво имаш предвид колега? Лики си имат добавки за масло и за гориво, както и Редикс-а. Тук иде реч само за добавка за горивото. Друг е въпросът, че добавките за горива се разделят на "почистващи" Cleaning и "подобряващи горивото" Treatment. Тези ингилизки думички присъстват на съответната добавка. Първите са агресивни и се препоръчва да се сипват при по-големи преходи с възможност за изгаряне на горивото в най-бързо време. Вторите обикновено са "профилактични" и идеята им е да спомагат смазването на инжектори, дюзи, помпи и/ или увеличаване на цетановото число. Аз използвам само тях. Тази на Лики, която е за СR двигатели е такава. Редикс също имат поддържащи добавки, но повечето им са агресивни.И не на последно място всички добавки са най-вече в главите ни и субективното усещане, че сипаното от нас има чудодейно действие отвъд гърловината на резервоара...Дори и така да е. Заслужават си.ПС: Добавката на Бардал. - B.D.C също е добра и доста изгодна опция за нашите двигатели.
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар

                              Working...
                              X