Тръгвам от нас и след няма и 1 км, на първия светофар оставих я на свободна и колата след малко изгасна - все едно съм я загасил и съм дал на контакт, никаква лампичка не светеше освен за акумулатор/генератор и за маслото. Врътнах ключа запали от раз.След 5 минути на друго кръстовище пак така. Достраша ме да не ме остави на пътя и тръгнах да се прибирам. Стигнах без инциденти, пред нас оставих колата да работи 4-5 минути, работи на място и нищо. Нито оборотите се менят, нито свети някаква индикация.Направи ми впечатление докато се прибирах, някакъв слаб шум откъм жабката все едно има щурец. И се чуваше само като натискам педала на газта или като я оставя на свободна.До днес не ми се беше случвало това, но пък преди това като се прибирах от работа заредих малко нафта от Лайтгаз или нещи такова, бензиностанцията е до затвора ( пловдивчани може би ще се ориентират).Може ли да е от ковти нафта?Да изчакам ли да видя дали ще продължи да прави така или да я карам на диагностика?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво JTD 99' изгасна в движение
Collapse
X
-
BaneЕтикети: –
-
Щом се съмняваш в нефта, отвий малко пробката на горивния филтър и пусни да изтече в една висока чашка за кафе (200 мл). Остави настрани и изчакай малко време да се утаи. Ако има вода, ще е отдолу, почти прозрачна, а отгоре ще е нафтата в съответния цвят. Ако имаш съвсем малко гориво, опитай да стигнеш до "голяма" бензиностанция и налей 10-на литра. Напълно си сигурен, че колата е била сравнително студена като е изгаснала и след това си запалил от раз, все едно нищо не се е случило, нали така?Диагностиката е безсмислена, щом не свети контролната лампа. Не съм чувал за повреда при която гасне двигателят, записва се грешка и не свети лампата за такава критична грешка.
Коментар
-
Bane
Не е била много студена, защото 1 час преди случката навъртях 20км в града в пиковия час.Гориво имам някъде 14-15 литра, а за качеството на нафтата мога да го проверя утре, че сега в тая тъмнотия...EDIT: А този шум откъм жабката, нормално ли е да се чува постоянно?Когато паля колата, като дам на контакт се чува как се включва и в някаква тема бях чел че е нормално, но попринцип постоянно слушам музика и до одеве не го бях чувал в движение.
Коментар
-
Bane
-
Трябва да е едно от черните релета. Има 2 релета в предната част (откъм пасажера, като махнеш жабката), черно и червено. Червеното е за компютъра, черното е за светлините за мъгла. Огледай за друго черно реле. Можеш да го познаеш лесно, като дадеш на контакт, изчакваш точно 10 секунди без да палиш и някъде тогава релето на помпата цъка и изключва, защото налягането е достигнато. Преди да се ослушваш и да го търсиш - без да си на контакт, извади всички релета от жабката едно по едно и ги пръсни с конт. спрей. В никакъв случай не е нормално да издава шум, да жужи, да свири, или каквито и да е други звуци. Само цъкане като от реле както си цъка, нали знаеш звукът какъв е?
Коментар
-
Bane
Днес и сутринта и сега като се прибирах нямаше проблеми, не загасна, нищо не свети, и този шум не се чуваше. Жабката я отворих, релето го намерих, като направих това което ogi28b каза. Контактен спрей в момента нямам, но ще гледам да се сдобия с един и ще ги напръскам. Може да ми препоръчате някаква марка, че съм бос в материята.А относно самото реле, не ми направи впечатление да има нещо нередно, но аз и не знам как действа - като дадох на контакт се чу както обикновено да включи и след това спря, след колко секунди точно спря не мога да кажа, но сравнително бързо мисля.
Коментар
-
Bane
Ново 20...Отидох до банката до мола, връщам се и колата неще да запали и свети този индикатор:Ядосах се и я оставих на паркинга...
Коментар
-
Bane
Колега не съм сигурен, пробвах 2-3 пъти като врътна да пали и въртеше на празнo... изчаках 10-15 минути пробвах пак, не запали.Ядосах се и я оставих пред мола. Мисля сега да отида да пробвам като е изстинала дали ще мога да си я докарам пред блока... но ти като казваш помпата - май ще си стои там колата.
Коментар
-
Bane
Ново инфо:Влизам в колата слагам синия ключ и излезе това за имобилайзера.Сложих червения с надеждата че ще я закарам поне пред нас.Врътнах пак светеше тази лампа, но запали - газ до вкъщи. Пред нас я оставих малко да поработи - 1 минута и изгасна, врътнах ключа запали веднага, но след малко пак изгасна.Така 2-3 пъти и се отказах.EDIT: Оборотите не ги мени, ами направо изведнъж умира... така става с мотокара на работа, като му свърши газта.
Коментар
-
Като за начало е закарай на диагностика, там ще си покаже всичко!Така, както описваш проблема ми се въртятдве причини за, които не съм много сигурен!1-провери си релето на подкачващата помпа, както ти е писал 2She!2-Много е веротно да имаш проблем с инерционния бутон! Много често им нагоряват кабелните обувки.Имаш ли аларма на колата и ако е да, запознат ли си дали е вързана така, че при кражба да ти спира помпата в резервоара?ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар