знае ли някой как и къде се слага Blow off клапан? става въпрос за Браво JTD, и изобщо ще работи ли при заводско налягане? много ми харесва звука, пак и не са толкова скъпи тези клапани, започват от 70 лв.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Blow off клапан за JTD 105
Collapse
X
-
wizard88 написа:70лв за звук е много,мисля си наясно,че освен звук при дизел друга полза няма да има.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
блоу оф клапан може да си направиш и сам като използваш ежр клапана,слагат се два бутона един на педала на съединителя и един на педала на гаста.Ползваш управлението на ежр-а и затапваш дупката на изпускателите.слага се една ламаринка с лек прорез на самия клапан за да се получи звука и в момента в който отпуснеш гаста и натиснеш съединителя трябва да се подаде + на вакум командващия клапан на ежр-а.това е евтиния вариянт.ако искаш да е с истински клапан схемата е същата.Преди няколко години Виделин Райчинов продаде клапана и електрониката която взимаше сигнал от педала на гаста на мен.И колата съскаше доста прилично с леко надута турбинка на 1,2-1,3 бараBRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
Оги е прав, отговарям тук в темата! На моето браво беше монтиран клапан марка Bonalume.Значи клапана включваше и една платка+ един вакуумен клапан(соленоид). Платката взимаше един импулс от педала на гаста, съвсем просто, това е всичко!Ще сложа и снимка на кита за да го види автора на темата. Други съвети немога да дам, остава колегата да си намери такъв кит или да си направи самоделка!ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
2she написа:блоу оф клапан може да си направиш и сам като използваш ежр клапана,слагат се два бутона един на педала на съединителя и един на педала на гаста.Ползваш управлението на ежр-а и затапваш дупката на изпускателите.слага се една ламаринка с лек прорез на самия клапан за да се получи звука и в момента в който отпуснеш гаста и натиснеш съединителя трябва да се подаде + на вакум командващия клапан на ежр-а.това е евтиния вариянт.ако искаш да е с истински клапан схемата е същата.Преди няколко години Виделин Райчинов продаде клапана и електрониката която взимаше сигнал от педала на гаста на мен.И колата съскаше доста прилично с леко надута турбинка на 1,2-1,3 бара__________________________________________________ ___
Коментар
-
stefko69 написа:добре, мисля че разбрах горе долу. при мен EGR-а е изолиран, дори и да го свържа и махна маркуча към колектора, къде трябва да подам + ?? EGR-а е с вакум не е електрически??BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
Здравейте и аз реших да сложа на моето пунто блов офф клапан но след разговор с мои приятел тои ми каза 4е трябва да се поработи малко над дросела в смисъл такъв 4е дросела не се знае кога се отваря и затваря а трябва да бъде синхронизиран с блов офф клапана ина4е има проблем.Какво мислите по въпроса дали е рисковано да си рискувам турбината ?
Коментар
-
провери тук.. http://fiat-punto.oneinform.com/teh.html и кажи с какъв мотор е__________________________________________________ ___
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар