Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Blow off клапан за JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Blow off клапан за JTD 105

    знае ли някой как и къде се слага Blow off клапан? става въпрос за Браво JTD, и изобщо ще работи ли при заводско налягане? много ми харесва звука, пак и не са толкова скъпи тези клапани, започват от 70 лв.
    __________________________________________________ ___

    #2
    За да работи първо трябва да имаш дроселова клапа на всмукателния колектор
    Fiat Coupe 16V Turbo

    Коментар


      #3
      sa_sho написа:
      За да работи първо трябва да имаш дроселова клапа на всмукателния колектор
      това май значи че проекта ми за Blow off умира
      __________________________________________________ ___

      Коментар


        #4
        Не умира. Докато чакаш някой да отговори - пиши ЛС на Виделин Райчинов да ти обясни как стоят нещата. (Ама му кажи да отговори в темата, ЛС не е място за такива въпроси)

        Коментар


          #5
          70лв за звук е много,мисля си наясно,че освен звук при дизел друга полза няма да има.
          F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

          Коментар


            #6
            wizard88 написа:
            70лв за звук е много,мисля си наясно,че освен звук при дизел друга полза няма да има.
            Поне няма да е дразнещ звука за разлика от тия, които си слагат някакви мега умрели гърнета и ми се разкарват из квартала в 2 часа сутринта.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Може да се сложи блоу оф :D

              Коментар


                #8
                блоу оф клапан може да си направиш и сам като използваш ежр клапана,слагат се два бутона един на педала на съединителя и един на педала на гаста.Ползваш управлението на ежр-а и затапваш дупката на изпускателите.слага се една ламаринка с лек прорез на самия клапан за да се получи звука и в момента в който отпуснеш гаста и натиснеш съединителя трябва да се подаде + на вакум командващия клапан на ежр-а.това е евтиния вариянт.ако искаш да е с истински клапан схемата е същата.Преди няколко години Виделин Райчинов продаде клапана и електрониката която взимаше сигнал от педала на гаста на мен.И колата съскаше доста прилично с леко надута турбинка на 1,2-1,3 бара
                BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                E46 320D

                Коментар


                  #9
                  Оги е прав, отговарям тук в темата! На моето браво беше монтиран клапан марка Bonalume.Значи клапана включваше и една платка+ един вакуумен клапан(соленоид). Платката взимаше един импулс от педала на гаста, съвсем просто, това е всичко!Ще сложа и снимка на кита за да го види автора на темата. Други съвети немога да дам, остава колегата да си намери такъв кит или да си направи самоделка!
                  Прикачени файлове
                  ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                  Коментар


                    #10
                    2she написа:
                    блоу оф клапан може да си направиш и сам като използваш ежр клапана,слагат се два бутона един на педала на съединителя и един на педала на гаста.Ползваш управлението на ежр-а и затапваш дупката на изпускателите.слага се една ламаринка с лек прорез на самия клапан за да се получи звука и в момента в който отпуснеш гаста и натиснеш съединителя трябва да се подаде + на вакум командващия клапан на ежр-а.това е евтиния вариянт.ако искаш да е с истински клапан схемата е същата.Преди няколко години Виделин Райчинов продаде клапана и електрониката която взимаше сигнал от педала на гаста на мен.И колата съскаше доста прилично с леко надута турбинка на 1,2-1,3 бара
                    добре, мисля че разбрах горе долу. при мен EGR-а е изолиран, дори и да го свържа и махна маркуча към колектора, къде трябва да подам + ?? EGR-а е с вакум не е електрически??
                    Прикачени файлове
                    __________________________________________________ ___

                    Коментар


                      #11
                      stefko69 написа:
                      добре, мисля че разбрах горе долу. при мен EGR-а е изолиран, дори и да го свържа и махна маркуча към колектора, къде трябва да подам + ?? EGR-а е с вакум не е електрически??
                      Точно на този ел.клапан му подаваш + и - .Той ще ти командва ЕЖР клапана който трябва да виси във въздуха и както ти казах да е леко затапен зада се получи звук на изсъскване.Трабва да затапиш дупката на изпускателните колектори която ще остане след като махнеш клапана от там.
                      BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                      E46 320D

                      Коментар


                        #12
                        Здравейте и аз реших да сложа на моето пунто блов офф клапан но след разговор с мои приятел тои ми каза 4е трябва да се поработи малко над дросела в смисъл такъв 4е дросела не се знае кога се отваря и затваря а трябва да бъде синхронизиран с блов офф клапана ина4е има проблем.Какво мислите по въпроса дали е рисковано да си рискувам турбината ?

                        Коментар


                          #13
                          Някои знаели дросела на пунто мк2 дали се управлява от вакум или е електри4ески ?Пиши на кирилица и с букви, моля!

                          Коментар


                            #14
                            провери тук.. http://fiat-punto.oneinform.com/teh.html и кажи с какъв мотор е
                            __________________________________________________ ___

                            Коментар


                              #15
                              не намерих отговор а мотора е 1.9 жтд 02г.

                              Коментар

                              Working...
                              X