Здравейте колеги, имам следния проблем и ако някой се е сбъсквал с него ще съм много благодарен за отговор!Значи при нормални обороти на празен ход около 900 ми светва лампичката за дюзите, при потегляне и достигане на обороти над 1500 изгасва и повече не свети, при пускане по инерция или на светофар когато оборотите са пак 900 отново светва - нямам никаква промяна нито в колата нито в двигателя - на какво се дължи това и индикация ли е за сериозен проблем в близко бъдеще ?????Ще съм благодарен на всеки съвет !П.П. Става дума за 1.9 TD 100 - фиат мареа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзи !
Collapse
X
-
u_bo
Re: Проблем с дюзи !
лампата САМО прилича на дюза - означава ’повреда’ трява да се прочете грешкатаpompi написа:Здравейте колеги, имам следния проблем и ако някой се е сбъсквал с него ще съм много благодарен за отговор!Значи при нормални обороти на празен ход около 900 ми светва лампичката за дюзите, при потегляне и достигане на обороти над 1500 изгасва и повече не свети, при пускане по инерция или на светофар когато оборотите са пак 900 отново светва - нямам никаква промяна нито в колата нито в двигателя - на какво се дължи това и индикация ли е за сериозен проблем в близко бъдеще ?????Ще съм благодарен на всеки съвет !П.П. Става дума за 1.9 TD 100 - фиат мареа
-
Как така да се прочете грешката, на диагностика ли да я карам, но нямам никакъв проблем нито с обороти нито с нищо, когато карам не свети т.е. тогава всичко си е наред - възможно ли е да трябва някой филтър да се смени или някаква добавка да сипя, предполагам че при по-ниски обороти няма достатъчно гориво и затова свети, а при по-високи всичко е ОК !
Коментар
-
u_bo
да, на диагностика - или иди на среща на форума в града ти - винаги има кой да прочете и помогнеpompi написа:Как така да се прочете грешката, на диагностика ли да я карам, но нямам никакъв проблем нито с обороти нито с нищо, когато карам не свети т.е. тогава всичко си е наред - възможно ли е да трябва някой филтър да се смени или някаква добавка да сипя, предполагам че при по-ниски обороти няма достатъчно гориво и затова свети, а при по-високи всичко е ОК !
Коментар
-
Отговарям:Имам основание да смятам че не ти е центрован правилно ТПС-а. Това е потенциометър който е на помпата и е над лоста с които подаваш газ.Пипал ли си там или другаде по помпата? За да е на 100% това което казвам прави се диагностика,а дори и да е необходима настроика най-добре става с помща на компютър.Възможно е и самия ТПС да се повредил.Успех!
Коментар
-
При теб е различно, двигателя ти е JTD. Виж в раздела сервизи и магазини, колегата BO, Лисан сервиз, Вентура, всички ще ти свършат работа. Относно проблема ти, може да е датчика на коляновия вал.nemobg написа:И аз имам проблем с тази лампа светна от нищото. След като светна имаше проблем с запалването на топъл двигател.Може ли да кажете добър сервиз за диагностика където да я закарам.Говорим за София.
Коментар
-
Проблем с паленето на топъл двигател може да имаш заради проблем с датчика на коляновия вал, но и от още сто неща. Колегата ти каза кои са сервизите. На мен в един от тези сервизи, няма да кажа кой при проблем с паленето ми смениха същия датчик и колата не се оправи, оказа се, че проблема е в дюзите. Не им давай да го сменят, ако не ти гарантират, че колата ще се оправи! Иначе само дето си го сменил и олекваш със 100лв.nemobg написа:И аз имам проблем с тази лампа светна от нищото. След като светна имаше проблем с запалването на топъл двигател.Може ли да кажете добър сервиз за диагностика където да я закарам.Говорим за София.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
Реклама
Collapse



Коментар