Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat ducato 1.9td Скъсан ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat ducato 1.9td Скъсан ангренажен ремък

    Скъсах ангренажен ремък свалих главата поражения наемаше по клапаните ,след сглобяването на двигателя премерих компресията 5-6кг/см2 показа манометъра но уви не иска да запали.Ако някои може да помогне с съвет ще съм му много благодарен.

    #2
    Митко, как разбра, че няма поражения? Няма дизел, дето да не криви клапаните при късане на ремък. Криви са пущините, но малко и не си забелязал. Отваряй пак.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      Re: Fiat ducato 1.9td Скъсан ангренажен ремък

      dimitar123 написа:
      Скъсах ангренажен ремък свалих главата поражения наемаше по клапаните ,след сглобяването на двигателя премерих компресията 5-6кг/см2 показа манометъра но уви не иска да запали.Ако някои може да помогне с съвет ще съм му много благодарен.
      С такава компресия и бензин ще запали трудно а дизел хич.Клапаните как ги провери че са здрави?
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        #4
        Re: Fiat ducato 1.9td Скъсан ангренажен ремък

        янко написа:
        dimitar123 написа:
        Скъсах ангренажен ремък свалих главата поражения наемаше по клапаните ,след сглобяването на двигателя премерих компресията 5-6кг/см2 показа манометъра но уви не иска да запали.Ако някои може да помогне с съвет ще съм му много благодарен.
        С такава компресия и бензин ще запали трудно а дизел хич.Клапаните как ги провери че са здрави?
        Оказа се че има поражения не са големи но клапаните трябва да се препасват на ново Главата е свалена и разглобена всичко ще се прави на ново пакблагодаря за отговорите.

        Коментар


          #5
          Ще споделиш ли как разбра, че не са криви клапаните?
          Marea TD100

          Коментар


            #6
            До сега не се случвало (на мен) да отворя дизелов мотор със скъсан ремък и да не е имало среща на бутала със клапани !!!!

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              До сега не се случвало (на мен) да отворя дизелов мотор със скъсан ремък и да не е имало среща на бутала със клапани !!!!
              Аз видях- мазда 626, при срещата се чупят по слабите възли в системата - алуминиевите кобилици и клапаните остават непокътнати.

              Коментар


                #8
                nelegalniq написа:
                specialista написа:
                До сега не се случвало (на мен) да отворя дизелов мотор със скъсан ремък и да не е имало среща на бутала със клапани !!!!
                Аз видях- мазда 626, при срещата се чупят по слабите възли в системата - алуминиевите кобилици и клапаните остават непокътнати.
                Чети внимателно - пише СРЕЩА, а не криви клапани. На Опел 1.6 дизел също се чупят кобилиците и клапаните оцеляват. Някои по-стари мотори с долен вал кривят повдигателните пръти.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  При Опел така е предвидено да чупят кобилици.Изключение правят 16 вентиловите.При много от бензиновите имат и защита.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    Точно при Опел съм имал случай освен че е счупил кобилици на един от цилиндрите имаше и крив клапан!Зада не разводняваме темата нека колегата си надуе цилиндрите един по един и разбере от къде му изпуска компресията.Успех!

                    Коментар

                    Working...
                    X