Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.9 JTD Проблем при работа на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo 1.9 JTD Проблем при работа на празен ход

    Здравейте, за съжаление не успях да намеря във форума точно такъв въпрос. Проблема, който срещам не се получава всеки път, но все пак ме притеснява : При достигане по-бързо на скорост от 60 - 80 км/час и изключване от скорост колата започва да повишава оборотите все едно педала на газта е натиснат и не може да се освободи. След включване отново на скорост, натискане на спирачка и изключване от скорост проблема почти всеки път изчезва. Забелязах същото нещо и когато колата е на скорост (случва се значително по-рядко) - при премахване на крака от педала на газта, колата продължава да върви с постоянна скорост, все едно педала е заседнал/ натиснат. Бихте ли могли да дадете съвети , тъй като от доста скоро карам колата и това ми направи впечатление още в началото, а не ми се струва много нормално ?
    Fiat Stilo 1.9 JTD

    #2
    Прегледай потенциометъра на педала на гаста а най-добре направи диагностика по време на движение.Виж и машинката на съединителя.Стоп машинката на спирачките има двупосочно действие:да включва стоп светлините и да подава сигнал към компа чрез който той следи надежноста на сигнала от потенциометъра.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      И не на последно място действието на регулатора.Това разбира се е само хипотеза!Успех!

      Коментар


        #4
        FGRC написа:
        ... и да подава сигнал към компа чрез който той следи надежноста на сигнала от потенциометъра.
        И що за алгоритъм е това? По тази логика бих попитал защо сигнала да не е на бутона на педала на съединителя или на превключвателя за фаровете?
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          iakvvu написа:
          FGRC написа:
          ... и да подава сигнал към компа чрез който той следи надежноста на сигнала от потенциометъра.
          И що за алгоритъм е това? По тази логика бих попитал защо сигнала да не е на бутона на педала на съединителя или на превключвателя за фаровете?
          .Защото не спираш с бутона за фаровете а със спирачката/педала долу в средата/.Това пише в сервизното ръководство.Ако искаш мога да ти пусна превода от италиански.Сигнала от съединителя дава информация на компа за превключване във въсходящ ред на предавките.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            Къде точно е потенциометъра ? Ще отида на диагностика възможно най-скоро, но все пак да видя какво мога да направя преди това сам Мерси за отговорите.
            Fiat Stilo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              Той е едно цяло заедно с педала. Това, което ти можеш да направиш, е да се свържеш към колата с диагностичен софтуер и да гледаш стойностите в % за това колко си натиснал педала на газта. Трябва да е 0, а в най-долно положение - 100%. Леко само да отпуснеш от крайната позиция, и трябва да падне под 100%, а с отпускането - намалява все повече и повече. Намаляването би трябвало да е линейно (плавно - за едно и също отпускане на педала - едно и също намаляване на процентите).Така ще видиш дали педалът работи нормално. Другото, което трябва да направиш (съветът на specialista) - с диагностичния софтуер да наблюдаваш налягането на горивото в момента в който това се случи по време на движение. Но имай предвид, че каквато информация подава педалът - от това зависи и работата на регулатора на гориво, затова по-правилно е първо да се увериш в коректната работа на педала. В движение - като се случи проблемът, гледай в диагностичния софтуер колко е натиснат педала според компютъра и дали това отговаря на реалното натискане с крак в момента.

              Коментар


                #8
                Благодаря за съветите, ще опитам с диагностика. Иначе в движение, когато това се случва - не натискам педала. Ще проверя на компютър дали това отговаря на истината обаче.
                Fiat Stilo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  FGRC написа:
                  Защото не спираш с бутона за фаровете а със спирачката/педала долу в средата/.Това пише в сервизното ръководство.Ако искаш мога да ти пусна превода от италиански.Сигнала от съединителя дава информация на компа за превключване във въсходящ ред на предавките.
                  Много добре написано но...Празни приказки! Просто думи... Това какво си прочел в ръководството не е като това което са написали.То е като да слушаш и да не чуваш.Попитах те да обясниш един алгоритъм който твърдиш и в частност как точно бутона на педала на спирачката участва в определянето на положението на педала на гаста или както си го написал "...надеждноста на сигнала на...." Не знам за твоята,но на моите коли педалите им за гаста работят независимо дали работи стоп машинката,както и дали е там или я няма.(поне така показват разни измервателни уреди,които не са описани в твоето ръководство)Пък знам ли...?Може и колите ми да не са в ред.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    Това, което твърди FGRC го имах при Мерцедеса W202 220CDI - там като натисна газта и я задържа да е в обороти и в същият момент с лявият крак натисна спирачката, компютъра игнорираше натиснатият педал на газта и оборотите падаха до тези на празен ход. В този момент ако пусна газта без да пускам спирачката и след това я натисна вече мога да я форсирам с натисната спирачка.Преди малко пробвах и на Пунтото, но тук тази "екстра" я няма, не знам при Стило как е, нямам на близко да пробвам.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #11
                      Аз не съм пробвал този вариант на Стилото,но това пише в ръководството.Не смятам и да споря в темата на колегата.защото целта е да му помогнем и за това му обръщам внимание какво да погледне.Оги много точно му казва какво да направи и колата рано или късно ще си покаже.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #12
                        освен гореспоменатото от колегите,си провери и луфта на турбината.колата не я карам аз и не мога да преценя,но просто провери да не би да си заминава турбото

                        Коментар


                          #13
                          FGRC написа:
                          Прегледай потенциометъра на педала на гаста а най-добре направи диагностика по време на движение.Виж и машинката на съединителя.Стоп машинката на спирачките има двупосочно действие:да включва стоп светлините и да подава сигнал към компа чрез който той следи надежноста на сигнала от потенциометъра.
                          Повечето стила са с машинка с 1 кръг или 2рия изобщо не се ползва, стига писа глупости, не ти ли писна вече ?@hitretsa - потенциометъра на газта се проверява с МЕС на контакт, почваш много плавно да натискаш педала и гледаш да отчита от 0 до 100% през най-много 1-2%.Свали маркуча на турбината и виж за луфтове и течове, щото ми понамирисва на масло във всмукателния колектор :D
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Ти наричаш глупости това което пишат инжинерите,защото аз съм цитирал тях а не е моя измислица.Глупости ти пишеш във форума със разните аматьорски проверки на дюзи и чистеници на сензори.Един единствен път се доверих на това което казваш и буквално съсипах колата,но грешката си е моя.По принцип си едно заядливо същество,комплекс ли избиваш не знам.Вместо да помогнеш на колегата ако въодше знаеш нещо ти дебнеш кой,какво казва за да се заяждаш.Под достойнството ми е да се занимавам с такова дребнаво същество като тебе и те умолявам да замлъкнеш.ИСКАМ ДА СЕ ИЗВИНЯ НА КОЛЕГАТА,ЧЕДОПУСКАМ ТОЯ СПОР В ТЕМАТА МУ.Успокой се и се въздържай от лични нападки. Приеми това като неофициално предупреждение, за да не бъдеш санкциониран за нарушаване правилата на форума.Модераторски екип на Fiat-bg.org
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #15
                              Съжалявам,че си изпуснах нервите,но като гледам часът в който е писал не е спал за да се заяжда.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар

                              Working...
                              X