Здравейте!От една година имам Пунто 1.9JTD,до събота си вървеше и палеше без проблем,докато на път за язовир Батак не ми загасна в движение!След престой от около 40 мин.запали и тръгна все едно нищо не е ставало.След около 30 км. каране пак същото/загасна при скорост 90 км.ч. Днес сутринта си запали от раз. На диагностика показа /Р0006 -Верига за управление спирателния клапан на гориво ,А, ниско напрежение/. От прочетеното по форума си мислех,че е датчик КВ.,но на диагностиката друго показва./Мой комшия има програма за диагностика,но не е сервиз и не може да помогне./Тази грешка е остановихме с неговата програма! Ще се радвам,ако някой може да помогне с идей,какво и е на колицата.PS.Писах в темата на друг колега с подобен проблем,но ми е спешна колата,а там никакъв отговор и затова пускам нова тема.Надявам се да не бъда критикуван от модераторите затова!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1,9JTD гасне в движение.
Collapse
X
-
Здравей. От написаното оставам с впечатление, че не просто гасне в движение а после не пали... или поне не докато изстине. Ако е така силно се съмнявам да е помпа-подкачваща/ нея провери като при загасен двигател дадеш контакт и се заслушаш внимателно за специфичния звук под задната седалка, който трае 2-5 сек./. Ако липсва нещо с помпата е. Моята прогноза е за Д-КВ или компа... говоря от личен опит. Пак по личен опит Д-КВ провери с оборотомер: при въртене на стартер трябва да са около 200-300....ако ги няма сигурно е той. Може и да я дърпаш макар, че много хора не го препоръчват това аз лично го правех често. Ако няма отчет на обороти и се насочиш към датчика и не ти е проблем с Т40 свали го от под стартера / внимавай ако е гореща много къде се опираш/ и го охлади/...това е сложния вариант....лесният е : да разсъединиш буксата, която е под гнп-то и да измерих между трите пина съпротивлението....медду среден и единия краен трябва да е 900 ома ако не ме лъже паметта. Между другите безкрайност. Това всичко само да кажа е в момент, когато не иска да пали, че много писах.За компа...ако е нещо като при мен... размърдай всички букси към него ...към гнп...и потупай самия комп.... прави нещата разделно и последователно като след всяка интервенция правиш един най много 2 опита за палене, че акуму ще падне.Успех.П.П. Пиши после какво се случва , че и ние да се поучаваме.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
За помпата,като дам на контакт се чува някакъв шум и според мен работи,а утре ще пробвам горе описаните процедури.Преди минути се съветвах с един приятел,който работи в голям автосервиз в Пловдив и той ми каза да проверя -цитирам/буксата на клапана на рейката от която излизали мъркучите към дюзите дали не е окислена,и също да видя замасяването на компютъра/.Благодаря за съветите,утре се заемам с тези задачи и ще пиша за резултатите!PS. днес нито веднъж не загасна,а е мъчих всячески да загрее/с климатик,без/как ли не я форсирах,карах я бесцелно,но не направи проблема.ico
Коментар
-
Здравейте!Описвам всичко,което направих днес/от всички съвети,който получих/,а именно почистих с контактен спрей ВСИЧКИ куплонги и клеми,които можах да видя плюс клемите на компютъра,релетата и бушоните в главния блок отпред при двигателя,почистих клемите на акумолатора.Замерих датчика на коляновия вал,който показа 957 ома./незнам дали това е нормално показание/,но доста хора включително и от тук от форума ме посъветваха да го сменя и го смених също днес,и пак я вързахме на диагностика и Не показва никаква грешка.Сега ми остава да я тествам и дано не прави вече тези магарий,че не ми се иска да се разделям със сапунерката :Dico
Коментар
-
Salut
Зависи, може да има няколко неща, например автомобила си манш добре един ден, а не на следващия. Може да е трудно да се започне, той може да работи добре за няколко минути, а след това просто да спре и да откаже да се стартира. Тя може да започне, стартирайте глоба за 5 минути и след това излезте кандидатира за привидно без причина. Също така задръстен или замърсен горивен филтър може да подражаване на някои от тези същите симптоми. Най-новите автомобили имат горивна помпа в резервоара. Ако държите на резервоара по-пълна, отколкото празна. (I напълня резервоара на половин резервоар сега) да поддържате горивна помпа заобиколен от гориво. Това помага да се запази много охладител, и елиминира помпата от прегряване и изгаряне рано. С помощта на добро качеството на газа е добра идея също. Харесва ми Шеврон безоловен. Тя не разполага с много на химични продукти с октаново Bost или имат много вода в него като по-евтините горива направя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар