Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ФИАТ БРАВО 1,9ТД ПУШИ ЧЕРНО И ХАРЧИ МНОГО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ФИАТ БРАВО 1,9ТД ПУШИ ЧЕРНО И ХАРЧИ МНОГО

    Здравейте, бих искал да попитам някой от колегите за следния проблеч. Карам фиата тд100 от 5 години и винаги е пушел черно, на скоро реших да го дам на майстор да намали нафтата, той ми каза че не става с реглаж а трябвало да се прави ремонт на помпата(лукас) и се помота 5 дена след което стана страшно, започна да пуши черно още повече. Реши че трябва да ми мери компресия и да ми проверява дюзите за днеска при истинал мотор но аз в събота взех помпа втора употреба и я смени друг майстор.Сега пак потпушва но не е това което беше, нормално ли е?забрових да кажа че колата харчеше 10 на 100км.

    #2
    Лоша центровка за пушенето , а за харченето тя принципно и дават около 9/100 градско, а ти ако я понастъпваш повече даже е добре тоя разход ...хахаха. Иначе май трябва да ходиш при трети майстор...само дано не е като предните 2-ма.Успех.
    Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

    Коментар


      #3
      Както разбирам проблема с помпата е решен от втория майстор и колата вече се държи нормално. Пушенето е характерно за дизелите. Ето и няколко съвета от мен, след като лично се сблъсках с високия разход, и как го свалих до към 9 градско при прилично настъпване (преди това беше към 12-14л/100 км)- Ако имаш време свали и измий кулера и турбо пътищата с обезмаслител докато почне да тече чиста вода- След това ги провери за цепнатини ( прегледай ги на слънце ), а след като сглобиш прокарвайки ръка и подавайки газ над 2500-3000 оборота виж дали не усещаш да излиза въздух под налягане.- Запуши прочутия ЕГР клапана (при ТД100 е по-пипкава работа) но има доста добра тема във форума как се прави това.Успех!
      Fiat Bravo 1.9 TD100

      Коментар


        #4
        значи ЕГР клапана го запуших и отрязах кичето на капака което беше станало като клапа на въздуховода, нещо още ако не ви притеснявам за умната дюза нещо дали е от значение? да ги свалям всичките и да ги нося за проверка и центровка, и горе долу извън градско до 90км до 2000 оборота грубо какво трябва да дава

        Коментар


          #5
          За умната дюза не мога да ти кажа нищо, защото не знам коя е тая част. Ако разсъждавам правилно това трябва да е всеизвестният за ТД100 авансаторен клапан. При проблеми с него както съм чел по темите и както се случи при мен, колата не искаше да пали след кратък престой, а при по-продължителен (няколко дни) се налагаше прилично въртене докато запали. Не мисля че евентуален проблем с този хубостник би довел до голям разход на гориво.(Може и да греша - не съм специалист все пак)За разхода - с каране на 5-та 80-90 км ми даде разход около 5.5 - 6.5/100 с трима човека в колата (за маршрута Пловдив-Карлово-Копривщица-Карлово-Пловдив) което ще рече смесен терен с много изкачвания и спускания. Друго което се сещам, че може да снижи макари минимално разхода е хубаво напомпани гуми и то летни (все пак вече е лято), с подходящата ширина за колата - 185.
          Fiat Bravo 1.9 TD100

          Коментар


            #6
            първата дюза била умна защото има кабел към нея и доколкото разбрах е свързана с компютара ли нещо такова.От дюзите може ли да харчи повечко?

            Коментар


              #7
              Сподели първо какъв ти е разхода.

              Коментар


                #8
                10 на 100 извън градско

                Коментар


                  #9
                  само искам да кажа че след като ме помота първият майстор и след ремонта на помпата който беше за 300 лева започна да пуше още повече.Реши в понеделник да ми мери компресията и да ми проверява дюзите, казах му че съм сменил помпата и той каза че по-курвенски номер не бил имал, и след като си поисках капарото от 100 лева ми каза че ще ме застреля за другите 200 лева.

                  Коментар


                    #10
                    намира се в павлово ул.ветрушка

                    Коментар


                      #11
                      към автора на темата-всичко е толкова елементарно.имаш да спазиш 2 неща.първото е да занесеш помпата при ДОБЪР помпаджия,,второто е да се зацепи същата правилно.ти не си спазил първото.аз ако съм бих я изпратил на специалиста по куриер и поне щях да знам че е направена,още повече че помпата е лукас

                      Коментар


                        #12
                        Грешките които се допускат са едни и същи:1.Търси се помощ във форума след като вече си изгорял със .... лева2.Много хора си позволяват да пипат по помпите разчитайки на добрите си технически познания.Без стенд е просто абсурдно да знаеш какво си направил.Аз лично не бих се наел да правя ремонти ако нямам стенда.Дори и да ги знам на изуст като устройство и т.н пак не бих се наел защото знам че е меко казано непрофесионално.3.Много хора си мислят че зная как да я монтират и зацепят после.Казвам го защото голям процент от помпите които са ми донесени на ръце после ме търсят и за зацепване.Професионалиста трябва да знае,да може,да дава гаранция и да приема рекламация!Поздрави!

                        Коментар

                        Working...
                        X