Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Фиат Стило дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Покупка на Фиат Стило дизел

    Здравейте колеги мисля да взема Стило дизел какво ви е мнението с кой мотор ще е най- добре . Сега имам пунто 1,9 ЖТД и съм доволен. Не знам стилото как се даржи.

    #2
    имаш право на избор между няколко мотора,зависи какво търсиш.1,9jtd80кс-малък данък и по-трудно се намира,1,9jtd115-най-добре се представя,като разход и вървеж,1,9jtd 16v 140ks,1,9 multijet 16v 150кс и 1,9multjet8v 120ks.ако аз трябва да си купя стило,бих предпочел,да е след края на 2004г,с мотор или 1,9jtd115 или multijet120.след тази година много от серийните недостатъци са изчистени,а окачването е на опел,при това вече можеш да сменяш само шарнир ,а не цял носач както преди.ако си намериш читава такава ще ти е доста време вярна.

    Коментар


      #3
      Гледах няколко Стило след 2005г. и не бяха с новото окачване,така,че това хе напълно вярно.За да е така трябва да е с новата решеткаи бял километраж.Има и една къса серия Стило 1.9 JTD 100 к.с. между 2004г края и 2006г. модел 192В9000,но и те не са с новото окачване,но пък са с ниския данък.
      Маренго 1.9Jtd-110 2002

      Коментар


        #4
        За най-нисък разход - jtd80, а и лесно може да се позасили, пък и данъка му е малък.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Колега за Стило-80 к.с.вярно малък данък,но ще гори повече и като пуснеш климатика-чуди се дали да тръгне.Аз съм със Стило-115-2003г.-вървенето ми харесва ,разхода също.Със старото окачване е,но аз го карам вече 2г.и все още носачите държат,пък и пълно щастие няма.Ако си решил да вземаш Стило-давай и няма да съжаляваш.Гледай еърбеците за грешки-най-вече там е слабото им място.Успех.
          STILO-2003-115 HP-JTD Power
          Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

          Коментар


            #6
            JTD 115 мисля е най-добрият избор.Евро 3 и без много главоболия свързани с екологията.Ако не държиш на марката и на модела и ако не искаш да е комби с голям фургон,а търсиш здравият мотор и по голямата надеждност ще ти предложа Алфа 147,156 или Ланча Либра.По-голяма динамика,по-малък разход(особено се усеща при извънградско каране),по-стабилни,обезшумени,по-удобни седалки и най-вече много по-здраво окачване.Като цена на екземплярите спрямо Стило е аналогична според годината.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              Към поста на Ванката:фиат 255нм alfa/lancia - 275nmтова за 115А и в съединителите има разлика.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Тези 140 коня мултиджет как са . По принцип търся нещо повече да варви. Скъпа ли им е подръжката с какъв съединител са . И от към разход как са.

                Коментар


                  #9
                  Значи търсиш читава 147-ца 1.9 ЖТД 115 и после ремапваш, хич няма да отстъпва на Мултиджет 120/140 .
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                  Коментар


                    #10
                    SKYLINE87 написа:
                    Тези 140 коня мултиджет как са . По принцип търся нещо повече да варви. Скъпа ли им е подръжката с какъв съединител са . И от към разход как са.
                    В мултиджета имаш повече главоболия свързани с ламбда сонда и филтър за твърди чатици.Ако искаш непритенциозен мотор вземай 115 и както каза Томчо можеш прилично да го тунинговаш и да стане неустоим.115 коня на Алфата и Ланчата са чувствително по динамични от Стилото.Емо ти е написал въртящите моменти.Съединителя на Алфата и Ланчата е обратен и издържа на по голям въртящ момент.Малко по-скъп е от този на Фиата,но издържат повече.Окачването специално на Алфата е по скъпо,ако трябва да сменяш носачи,но за 4 години до сега съм сменял по веднъж само тампони за по 3-4 лева малките в задният мост и 15-16 лв големите на предницата(за сравнение на Стилото на всеки 6 месеца се оръсвах за носачи(при 5000 до 6000 км. на месец)).Предницата на Стилото почти никога няма да я чуеш да не трака от нещо.Ланчата я имам 8-9 месеца и по окачването още не съм пипал.Като я гледам няма и идея за проблеми с ходовата част.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      SKYLINE87 написа:
                      Тези 140 коня мултиджет как са . По принцип търся нещо повече да варви. Скъпа ли им е подръжката с какъв съединител са . И от към разход как са.
                      В мултиджета имаш повече главоболия свързани с ламбда сонда и филтър за твърди чатици.Ако искаш непритенциозен мотор вземай 115 и както каза Томчо можеш прилично да го тунинговаш и да стане неустоим.115 коня на Алфата и Ланчата са чувствително по динамични от Стилото.Емо ти е написал въртящите моменти.Съединителя на Алфата и Ланчата е обратен и издържа на по голям въртящ момент.Малко по-скъп е от този на Фиата,но издържат повече.Маховик втора употреба за Стило или за Алфа/Ланча е на една и съща цена.Окачването специално на Алфата е по скъпо,ако трябва да сменяш носачи,но за 4 години до сега съм сменял по веднъж само тампони за по 3-4 лв(бройката) малките в задният мост и 15-16 лв(бройката) големите на предницата(за сравнение на Стилото на всеки 6 месеца се оръсвах за носачи(при 5000 до 6000 км. на месец)).Предницата на Стилото почти никога няма да я чуеш да не трака от нещо.Ланчата я имам 8-9 месеца и по окачването още не съм пипал.Като я гледам няма и идея за проблеми с ходовата част.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #12
                        iakvvu написа:
                        SKYLINE87 написа:
                        Тези 140 коня мултиджет как са . По принцип търся нещо повече да варви. Скъпа ли им е подръжката с какъв съединител са . И от към разход как са.
                        В мултиджета имаш повече главоболия свързани с ламбда сонда и филтър за твърди чатици.Ако искаш непритенциозен мотор вземай 115 и както каза Томчо можеш прилично да го тунинговаш и да стане неустоим.115 коня на Алфата и Ланчата са чувствително по динамични от Стилото.Емо ти е написал въртящите моменти.Съединителя на Алфата и Ланчата е обратен и издържа на по голям въртящ момент.Малко по-скъп е от този на Фиата,но издържат повече.Маховик втора употреба за Стило или за Алфа/Ланча е на една и съща цена.Окачването специално на Алфата е по скъпо,ако трябва да сменяш носачи,но за 4 години до сега съм сменял по веднъж само тампони за по 3-4 лв(бройката) малките в задният мост и 15-16 лв(бройката) големите на предницата(за сравнение на Стилото на всеки 6 месеца се оръсвах за носачи(при 5000 до 6000 км. на месец)).Предницата на Стилото почти никога няма да я чуеш да не трака от нещо.Ланчата я имам 8-9 месеца и по окачването още не съм пипал.Като я гледам няма и идея за проблеми с ходовата част.
                        И ако няма филтър за частици и ламбда сонда, пак ли е по-скъп?
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Премахват ли са лесно филтрите за твърди частици. Аз имам Пежо с такъв филтър и го махнах за 300 лева .С каква течност са и колко и е литъра .

                          Коментар

                          Working...
                          X