Здравейте колеги мисля да взема Стило дизел какво ви е мнението с кой мотор ще е най- добре . Сега имам пунто 1,9 ЖТД и съм доволен. Не знам стилото как се даржи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на Фиат Стило дизел
Collapse
X
-
имаш право на избор между няколко мотора,зависи какво търсиш.1,9jtd80кс-малък данък и по-трудно се намира,1,9jtd115-най-добре се представя,като разход и вървеж,1,9jtd 16v 140ks,1,9 multijet 16v 150кс и 1,9multjet8v 120ks.ако аз трябва да си купя стило,бих предпочел,да е след края на 2004г,с мотор или 1,9jtd115 или multijet120.след тази година много от серийните недостатъци са изчистени,а окачването е на опел,при това вече можеш да сменяш само шарнир ,а не цял носач както преди.ако си намериш читава такава ще ти е доста време вярна.
-
Гледах няколко Стило след 2005г. и не бяха с новото окачване,така,че това хе напълно вярно.За да е така трябва да е с новата решеткаи бял километраж.Има и една къса серия Стило 1.9 JTD 100 к.с. между 2004г края и 2006г. модел 192В9000,но и те не са с новото окачване,но пък са с ниския данък.Маренго 1.9Jtd-110 2002
Коментар
-
Колега за Стило-80 к.с.вярно малък данък,но ще гори повече и като пуснеш климатика-чуди се дали да тръгне.Аз съм със Стило-115-2003г.-вървенето ми харесва ,разхода също.Със старото окачване е,но аз го карам вече 2г.и все още носачите държат,пък и пълно щастие няма.Ако си решил да вземаш Стило-давай и няма да съжаляваш.Гледай еърбеците за грешки-най-вече там е слабото им място.Успех.STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
-
JTD 115 мисля е най-добрият избор.Евро 3 и без много главоболия свързани с екологията.Ако не държиш на марката и на модела и ако не искаш да е комби с голям фургон,а търсиш здравият мотор и по голямата надеждност ще ти предложа Алфа 147,156 или Ланча Либра.По-голяма динамика,по-малък разход(особено се усеща при извънградско каране),по-стабилни,обезшумени,по-удобни седалки и най-вече много по-здраво окачване.Като цена на екземплярите спрямо Стило е аналогична според годината.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
SKYLINE87 написа:Тези 140 коня мултиджет как са . По принцип търся нещо повече да варви. Скъпа ли им е подръжката с какъв съединител са . И от към разход как са.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
SKYLINE87 написа:Тези 140 коня мултиджет как са . По принцип търся нещо повече да варви. Скъпа ли им е подръжката с какъв съединител са . И от към разход как са.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:SKYLINE87 написа:Тези 140 коня мултиджет как са . По принцип търся нещо повече да варви. Скъпа ли им е подръжката с какъв съединител са . И от към разход как са.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар