Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

bravo JTD- свети лампата за дюзи и трудно пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    bravo JTD- свети лампата за дюзи и трудно пали

    здравейте, имам въпрос- карам BRAVO JTD, от известно време пали трудно, в движение постоянно примигва индикаторната лампа за дюзите, може ли да е от запушен горивен филтър и да няма достатъчно налягане? сменяван е преди 30к км. помпата в резервара се чува че работи
    __________________________________________________ ___

    #2
    а гасне ли в движение

    Коментар


      #3
      nencho написа:
      а гасне ли в движение
      не не гасне колата, само мига лампата
      __________________________________________________ ___

      Коментар


        #4
        основно се насочи към регулатор

        Коментар


          #5
          припкай на диагностика
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            Дефинирай "трудно пали"...Имаш ли действително проблеми или само лампата си мига?Аз залагам на лош контакт в буксата на датчика за температурата.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              Дефинирай "трудно пали"...Имаш ли действително проблеми или само лампата си мига?Аз залагам на лош контакт в буксата на датчика за температурата.
              понякога пали от първия път- понякога трябва да се върти поне 8-10 пъти, днес обърнах внимание че лампата светва в движение с подадена гас, когато работи на място или спускам на скорост не светва изобщо
              __________________________________________________ ___

              Коментар


                #8
                без диагностика не става ,но предполагам ниско налягане в рейла причинено или от регулатор или голямо количество връщаща нафта от дюзите,

                Коментар


                  #9
                  ivel написа:
                  без диагностика не става ,но предполагам ниско налягане в рейла причинено или от регулатор или голямо количество връщаща нафта от дюзите,
                  а този регулатор какви пари е, къде се намира и може ли да се смени в домашни условия? при втория вариант предполагам че се сменяват дюзите? благодаря за отговора
                  __________________________________________________ ___

                  Коментар


                    #10
                    stefko69 написа:
                    ivel написа:
                    без диагностика не става ,но предполагам ниско налягане в рейла причинено или от регулатор или голямо количество връщаща нафта от дюзите,
                    а този регулатор какви пари е, къде се намира и може ли да се смени в домашни условия? при втория вариант предполагам че се сменяват дюзите? благодаря за отговора
                    регулатора втора употреба струва 60-100лв,захванат е за помпата за високо налягане с две болчета(еврейска звезда 40)дюза втора употреба 40-80лв
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      Запушена дюза може да е проблема. Имах такъв случай с JTD, при проверка на дюзите се оказа, че едната връща доста нафта и затова е проблема с паленето. След 1000-2000км. с добавка за комън рейл на Лики Моли проблема изчезна.
                      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                      Коментар


                        #12
                        първо установи дали е регулатора на 100процента .второ-ако не е развиван внимавай.главите на болтовете са ПОДОБНИ на еврейски и камъните за развиване се наричат ’’рибе’’и са само за италиански автомобили.можеш да си купиш от всеки магазин за специализирани инструменти и струва няколко лева.не пробвай да развиваш с обикновена еврейска звезда,защото не винаги става,особено ако не е махан

                        Коментар


                          #13
                          ivel написа:
                          първо установи дали е регулатора на 100процента .второ-ако не е развиван внимавай.главите на болтовете са ПОДОБНИ на еврейски и камъните за развиване се наричат ’’рибе’’и са само за италиански автомобили.можеш да си купиш от всеки магазин за специализирани инструменти и струва няколко лева.не пробвай да развиваш с обикновена еврейска звезда,защото не винаги става,особено ако не е махан
                          да разбрах, а на самата диагностика изписва ли ако е заминал регулатора ?
                          __________________________________________________ ___

                          Коментар


                            #14
                            да,изписва грешка 1671,но когато спре да пали,при теб не се знае

                            Коментар


                              #15
                              здравейте, днес направих диагностика на мотора- нищо нередно, изгоряла свещ друго не показа. трагнах да паля и не запали- след около 1 час чудене в сервиза какво става майстора свали жабката и смени някакав датчик (черен), след което колата веднага запали. цял ден я карам и не ми е саздавала проблеми, единствено понякога при пълна газ примигва индикаторната лампа на диузите. това проблем ли е ?
                              __________________________________________________ ___

                              Коментар

                              Working...
                              X