Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Още една тема свързана с проблем на хидравличната помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Още една тема свързана с проблем на хидравличната помпа

    Първо се извинявам, че отварям нова тема. Проблема ми е с хидравличната помпа, предполагам. След зимно връткане на слънца и т.н. ми изчезна хидравликата. Отварям казанчето на хидравличото масло и там няма движение. Масло не губи. Това ме навежда на мисълта, че или проблема ми е в клапана на помпата или скъсана ос. Приемам идеи и съвети всякъкви. Надявям се, че проблема не е в рейката, защото си я карам сега съвсем нормално (като изключим набирането ми по волана, когато трябва да маневрирам някъде). Доколкото разбрах и четох моята е от алуминиевите, а не от черните железните. Намерих си такава помпа, но май е от Ланча. Абсолютно същата е, с разликата, че входящие щуцер е завъртян на 90 гр. навътре към мотора. Може ли той да се завърти, както моя или е набит и не подлежи на тази операция. А също така как точно стои въпроса с ваденето и. Самото сваляне, ремък, шайба, освобождаване на трите болта ясно. А после? Разбрах, че се вади отгоре, но като гледам там няма място ръката си да вкарам, а камо ли цяла помпа да извадя. Благодаря за консултациите предварително. Ако някой случайно има и снимков материал ще е безценна помощ.Става въпрос за Мареята от подписа.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    няма значение каква е помпата дали е алуминиева или черна и от двата модела сам слагал и наистина се вади нагоре малко трудно излиза

    Коментар

    Working...
    X