Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат пунто 1,9D не пали след като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    vanko9229 написа:
    Колега Optimus, след като смених ЕКУ-то си върнах оригиналната помпа на колата, проблема изчезна, все едно си е старата кола от преди 2 години Единственото ,което ме дразни ,че лампата за airbag-a свети, но вече и свикнах... Знам ,че не е тук мястото ,но даже продавам другата помпа ,която по рано бях купил.. Поздрави
    Мен ме интересува кой ти разкодира "новото" ЕКУ?Ако не е тайна координати на човека.Поздрави!

    Коментар


      #62
      Ами момчето е от Варна, но понеже не съм го носил аз, трябва да поразпитам...

      Коментар


        #63
        Здравейте. Проблема, за който писах миналата седмица се реши след зареждане на акумулатора. Самият той сравнително нов / на година и половина / не знам как се е изчерпал за около 30 мин. както писах само измих външно колата и после я преместих за прохосмукачка....почистване за около 20-30 мин и няма палене.... На другия ден като ми направи номера си взех мултицетчето и се оказа , че напр. е 12.6 волта. Ама като дам на стартер падна под 6 волта. Та на зарядното за около 10часа и сега е ток. дори днес на студеното си върти като нов....Мерих съпротивлението на клемите при откачен акумулатор, за да видя за отечка, но около 1600 ома мисля, че е нормално. Ако някой от специалистите по електро прочете нека даде мнение.Ванко от цялата работа с помпите се оказа, че те са най-нечупливото нещо и явно и ти на този дето ти е дал диагноза да сменяш помпа можеш спокойно да му кажеш да ходи там дето му казах на "майстора", който ми смени моята помпа. След всичките обяснения, които му бях дал и насоки, че е нещо по електрониката за него всичко беше ИЗНОСЕН ПОМПЕН ЕЛЕМЕНТ.Радвам се, че и ти си караш машината, защото определено знам , какво е да береш ядове по кола, на която няма точна диагноза. истината е, че вярната фиатка не ме изостави на път / за повече от 30мин / и след кратко съветване на компа с удари от клещи чинно палеше и работеше. Така 6 месеца , докато събера смелост да отворя компа. Благодаря на всички отзова ли се в темата и дали мение, защото решението и коментарите може да са полезни на още много хора.Поздрави на всички.
        Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

        Коментар


          #64
          OptimusMaximus написа:
          Здравейте. Проблема, за който писах миналата седмица се реши след зареждане на акумулатора. Самият той сравнително нов / на година и половина / не знам как се е изчерпал за около 30 мин. както писах само измих външно колата и после я преместих за прохосмукачка....почистване за около 20-30 мин и няма палене.... На другия ден като ми направи номера си взех мултицетчето и се оказа , че напр. е 12.6 волта. Ама като дам на стартер падна под 6 волта. Та на зарядното за около 10часа и сега е ток. дори днес на студеното си върти като нов....Мерих съпротивлението на клемите при откачен акумулатор, за да видя за отечка, но около 1600 ома мисля, че е нормално. Ако някой от специалистите по електро прочете нека даде мнение.Ванко от цялата работа с помпите се оказа, че те са най-нечупливото нещо и явно и ти на този дето ти е дал диагноза да сменяш помпа можеш спокойно да му кажеш да ходи там дето му казах на "майстора", който ми смени моята помпа. След всичките обяснения, които му бях дал и насоки, че е нещо по електрониката за него всичко беше ИЗНОСЕН ПОМПЕН ЕЛЕМЕНТ.Радвам се, че и ти си караш машината, защото определено знам , какво е да береш ядове по кола, на която няма точна диагноза. истината е, че вярната фиатка не ме изостави на път / за повече от 30мин / и след кратко съветване на компа с удари от клещи чинно палеше и работеше. Така 6 месеца , докато събера смелост да отворя компа. Благодаря на всички отзова ли се в темата и дали мение, защото решението и коментарите може да са полезни на още много хора.Поздрави на всички.
          Оптимусе - 2 неща:1. Пише се утечка, не Отечка. 2.. Утечка не се измерва в омове, а (мили)ампери..Не знам как я мериш, но това става като свържеш мултицета последователно на някоя от клемите на акумулатора. Т.е. - откачаш минусова та клема, връзваш единия кабел на мултицета за клемата на акумулатора, а втория за откачения кабел - така че целия ток да минава през уреда. Не забравяй да го включиш на 10А. Ако си премерил така и резултата е 1600 - това вероятно са 1600милиампера или 1,6 ампери, което е страшно много..Нормалната утечка на колата като нищо не работи и не светят никакви лампи не трябва да е повече от 0,2-0,3 ампера, макар че даже 0,3 се счита за много.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #65
            Благодаря за корекцията на модератора. Признавам не съм се замислял за О и У-то на думата. Иначе правилно съм изписал съпротивление 1600ома на клемите при махнат акумулатор. Което по закона омовски означава 0.008 ампера при 12.82 волта на акумуто. Не казвам, че е най верния метод, защото когато батерията е свалена е възможно да липсва някакво консуматорче, което се довключва от еку-то при свързана батерия. Ако ми остане време днес ще замеря по твоя начин с тока на 10 амперовия изход и ще пиша. Изглежда ми по-правилен от моя.Поздрави.
            Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

            Коментар

            Working...
            X