Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат пунто 1,9D не пали след като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Ами не, този симптом с отнемането на газта ми се появи след смяната на помпата, даже преди да запоя тези спойки.... Днес я закачих на ECUScan и ми излезе мисля ,че беше P0510 грешка closed throttle position... затворена позиция на клапана.. Тези дни ще ми върнат старата помпа и ще видим какво ще стане, ще пиша когато имам още развитие. Поздрави.

    Коментар


      #47
      Колеги моето Пунто жтд има някакви подобни симптоми .На два пъти не ми пали(в интервал от един месец между първия и втория случай) ,върти стартера и не пали,след ~20мин пробвам пали си нормално.И двата пъти има нафта над резервата и е загасена преди ~40 минути.В момента си пали нормално ,дали и при мен ще е от споиките,и дали и при вас се е проявявало толкова рядко в началото?
      Fiat punto mk2 jtd
      Nissan qashqai

      Коментар


        #48
        sdsds написа:
        Колеги моето Пунто жтд има някакви подобни симптоми .На два пъти не ми пали(в интервал от един месец между първия и втория случай) ,върти стартера и не пали,след ~20мин пробвам пали си нормално.И двата пъти има нафта над резервата и е загасена преди ~40 минути.В момента си пали нормално ,дали и при мен ще е от споиките,и дали и при вас се е проявявало толкова рядко в началото?
        При теб е почти сигурно датчик колянов вал, обикновенно това са му симптомите.

        Коментар


          #49
          Ако е датчик колянов вал какво трябва да показва старият ми?Знам ,че между двете крачета трябва да ми показва 900~970 ома като е нов.А не ми е ясно какво трябва да показва стария -загрял ли,студен ли да го меря? Или направо да го сменям...
          Fiat punto mk2 jtd
          Nissan qashqai

          Коментар


            #50
            на загрял у когато не пали е хубаво да го пръснеш с азотен спрей да го охлади и запали ли,значи наистина той е виновника

            Коментар


              #51
              колеги може ли някои СПЕШНО да ми отговори къде се намира датчика на коляновия вал на пунто жтд.Че разглобих подкалниците от към ролките и ремъците и не мога да го видя.Може ли да е от към скоростната кутия?
              Fiat punto mk2 jtd
              Nissan qashqai

              Коментар


                #52
                Точно под стартера!!!

                Коментар


                  #53
                  А стартера къде се намира...щото с махане на подкалник малко трудна се вижда Ако и някои друг го издирва намира се от задната страна на двигателя точно над оплетката(меката връзка) на ауспусите ...и става много лесно ,обаче ви трябва канал!
                  Fiat punto mk2 jtd
                  Nissan qashqai

                  Коментар


                    #54
                    стартера се вижда и от горе,не ти трябва да сваляш никакви подкалници.проследи дебелия,червен кабел от плюса на акумулатора и ще го видиш
                    Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

                    Коментар


                      #55
                      здравейте имам пунто 1.9д 60кс 2000г.при мен се яви следния пробле с въртене на оборотите между 700 и 800 и от време на време ги вдига до 1200 светва чека и изгасва.направих апсолютно всичко описано в темата.смяна на бързите вризки с маркуч,почистване на нафтопровода,смяна иа горивен филтер,почистване на всички букси,на педала,помпата,компа и така нататък,презапояване на компа.но проблема остана!вчера ходих до Александър ауто и там ми казаха че ще спава още по лошо и по зле!гнпто било заминало......въпросната помпа ЛУКАС никой не иска да я прави много била сложна.имало сервиз в Пловдив но било много много скъпо.по мое мнение ако гнпто е заминало и не дава нужното налягане дюзите няма да отворят,това си е мое мнение.според мен едно гнп като механика може да скапе поне два двигателя.пак казвам това си е лично мое мнение и не натоварвам никой с него!моя проблем се реши с 4 лв а не с 400 лв,дано да помогна и на други.ако някой е писал за този проблем се извинявам;на помпата отгоре има една гума,под нея има два инжектора който са захванати с 4бр болчета с евреиска глава.като се отвият инжекторите отдолу на всеки инжектор има по два Опръстена един по голям и един по малък.под буксата на помпата има още два такива инжектора.при ваденето на тези под буксата инжектора който е от към двигателя испада иглата с пружинка отзад внимаваите.Та смених въпросните Опръстени и пунтото закова оборотите на 750 и работи супер.днес минах около 120км с него от проблема мяма и помен.забравих да кажа че на инжектора с изпадащата игла има само един Опръстен (външния).успех на всички.поздрави

                      Коментар


                        #56
                        Дрън, дрън, дрън.... Тия работи и аз ги слушах 1-на година.. Помпи, момпи , не знам си какво... Послушах пича, презапоих си ЕКУ-то ,е проблема се оправи на половина... Намерих си "ново" Еку , разкодирах ме го и всичко си дойде на мястото... Да не чува дявола няма и помен от проблемите.. Поздрави !

                        Коментар


                          #57
                          мишако написа:
                          здравейте имам пунто 1.9д 60кс 2000г.при мен се яви следния пробле с въртене на оборотите между 700 и 800 и от време на време ги вдига до 1200 светва чека и изгасва.направих апсолютно всичко описано в темата.смяна на бързите вризки с маркуч,почистване на нафтопровода,смяна иа горивен филтер,почистване на всички букси,на педала,помпата,компа и така нататък,презапояване на компа.но проблема остана!вчера ходих до Александър ауто и там ми казаха че ще спава още по лошо и по зле!гнпто било заминало......въпросната помпа ЛУКАС никой не иска да я прави много била сложна.имало сервиз в Пловдив но било много много скъпо.по мое мнение ако гнпто е заминало и не дава нужното налягане дюзите няма да отворят,това си е мое мнение.според мен едно гнп като механика може да скапе поне два двигателя.пак казвам това си е лично мое мнение и не натоварвам никой с него!моя проблем се реши с 4 лв а не с 400 лв,дано да помогна и на други.ако някой е писал за този проблем се извинявам;на помпата отгоре има една гума,под нея има два инжектора който са захванати с 4бр болчета с евреиска глава.като се отвият инжекторите отдолу на всеки инжектор има по два Опръстена един по голям и един по малък.под буксата на помпата има още два такива инжектора.при ваденето на тези под буксата инжектора който е от към двигателя испада иглата с пружинка отзад внимаваите.Та смених въпросните Опръстени и пунтото закова оборотите на 750 и работи супер.днес минах около 120км с него от проблема мяма и помен.забравих да кажа че на инжектора с изпадащата игла има само един Опръстен (външния).успех на всички.поздрави
                          звънни на Specialista от форума и се разбери с него - прави помпи Лукас

                          Коментар


                            #58
                            Ванко да разбирам ли, че след връщането на старата помпа проблема с отнемането на газта е останал или не си я монтирал пак? На мен от днес колата ми загуби токовете. Вчера смених една свещ, отидох на автомивка, че беше хубаво времето, измих си колицата преместих я на прахосмукачката и после няма палене. С кабели същата работа давам на контакт, всичко си е ОК и в момента, в който завъртам на стартер всичко изгасва и дори не може да завърти / това на топъл мотор / . Казвам си нещо акумулатора се скапа и викам баща ми с другата да дава ток. Същата работа .... аха лоша връзка си казвам и откривам, че клемата на плюса леко се върти. Оправям нещата паля и си тръгвам. Факта е, че днес сутринта ми направи същия проблем и след 40 мин опити с клеми и кабели не запали...ток до стартера нееееема. Ще проверявам връзки към купе и стартер...ако някой смята че е друго да пише.Поздрави.
                            Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                            Коментар


                              #59
                              А ти мери ли го ,че до стартера няма?Защото аз преди време имах проблем с паленето(не това ,което съм писал по горе ,а лятото) и се оказа лоша връзка на стартера ,затегнаха я и е ок
                              Fiat punto mk2 jtd
                              Nissan qashqai

                              Коментар


                                #60
                                Колега Optimus, след като смених ЕКУ-то си върнах оригиналната помпа на колата, проблема изчезна, все едно си е старата кола от преди 2 години Единственото ,което ме дразни ,че лампата за airbag-a свети, но вече и свикнах... Знам ,че не е тук мястото ,но даже продавам другата помпа ,която по рано бях купил.. Поздрави

                                Коментар

                                Working...
                                X