Ами не, този симптом с отнемането на газта ми се появи след смяната на помпата, даже преди да запоя тези спойки.... Днес я закачих на ECUScan и ми излезе мисля ,че беше P0510 грешка closed throttle position... затворена позиция на клапана.. Тези дни ще ми върнат старата помпа и ще видим какво ще стане, ще пиша когато имам още развитие. Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат пунто 1,9D не пали след като загрее
Collapse
X
-
Колеги моето Пунто жтд има някакви подобни симптоми .На два пъти не ми пали(в интервал от един месец между първия и втория случай) ,върти стартера и не пали,след ~20мин пробвам пали си нормално.И двата пъти има нафта над резервата и е загасена преди ~40 минути.В момента си пали нормално ,дали и при мен ще е от споиките,и дали и при вас се е проявявало толкова рядко в началото?Fiat punto mk2 jtd
Nissan qashqai
Коментар
-
sdsds написа:Колеги моето Пунто жтд има някакви подобни симптоми .На два пъти не ми пали(в интервал от един месец между първия и втория случай) ,върти стартера и не пали,след ~20мин пробвам пали си нормално.И двата пъти има нафта над резервата и е загасена преди ~40 минути.В момента си пали нормално ,дали и при мен ще е от споиките,и дали и при вас се е проявявало толкова рядко в началото?
Коментар
-
здравейте имам пунто 1.9д 60кс 2000г.при мен се яви следния пробле с въртене на оборотите между 700 и 800 и от време на време ги вдига до 1200 светва чека и изгасва.направих апсолютно всичко описано в темата.смяна на бързите вризки с маркуч,почистване на нафтопровода,смяна иа горивен филтер,почистване на всички букси,на педала,помпата,компа и така нататък,презапояване на компа.но проблема остана!вчера ходих до Александър ауто и там ми казаха че ще спава още по лошо и по зле!гнпто било заминало......въпросната помпа ЛУКАС никой не иска да я прави много била сложна.имало сервиз в Пловдив но било много много скъпо.по мое мнение ако гнпто е заминало и не дава нужното налягане дюзите няма да отворят,това си е мое мнение.според мен едно гнп като механика може да скапе поне два двигателя.пак казвам това си е лично мое мнение и не натоварвам никой с него!моя проблем се реши с 4 лв а не с 400 лв,дано да помогна и на други.ако някой е писал за този проблем се извинявам;на помпата отгоре има една гума,под нея има два инжектора който са захванати с 4бр болчета с евреиска глава.като се отвият инжекторите отдолу на всеки инжектор има по два Опръстена един по голям и един по малък.под буксата на помпата има още два такива инжектора.при ваденето на тези под буксата инжектора който е от към двигателя испада иглата с пружинка отзад внимаваите.Та смених въпросните Опръстени и пунтото закова оборотите на 750 и работи супер.днес минах около 120км с него от проблема мяма и помен.забравих да кажа че на инжектора с изпадащата игла има само един Опръстен (външния).успех на всички.поздрави
Коментар
-
Дрън, дрън, дрън.... Тия работи и аз ги слушах 1-на година.. Помпи, момпи , не знам си какво... Послушах пича, презапоих си ЕКУ-то ,е проблема се оправи на половина... Намерих си "ново" Еку , разкодирах ме го и всичко си дойде на мястото... Да не чува дявола няма и помен от проблемите.. Поздрави !
Коментар
-
мишако написа:здравейте имам пунто 1.9д 60кс 2000г.при мен се яви следния пробле с въртене на оборотите между 700 и 800 и от време на време ги вдига до 1200 светва чека и изгасва.направих апсолютно всичко описано в темата.смяна на бързите вризки с маркуч,почистване на нафтопровода,смяна иа горивен филтер,почистване на всички букси,на педала,помпата,компа и така нататък,презапояване на компа.но проблема остана!вчера ходих до Александър ауто и там ми казаха че ще спава още по лошо и по зле!гнпто било заминало......въпросната помпа ЛУКАС никой не иска да я прави много била сложна.имало сервиз в Пловдив но било много много скъпо.по мое мнение ако гнпто е заминало и не дава нужното налягане дюзите няма да отворят,това си е мое мнение.според мен едно гнп като механика може да скапе поне два двигателя.пак казвам това си е лично мое мнение и не натоварвам никой с него!моя проблем се реши с 4 лв а не с 400 лв,дано да помогна и на други.ако някой е писал за този проблем се извинявам;на помпата отгоре има една гума,под нея има два инжектора който са захванати с 4бр болчета с евреиска глава.като се отвият инжекторите отдолу на всеки инжектор има по два Опръстена един по голям и един по малък.под буксата на помпата има още два такива инжектора.при ваденето на тези под буксата инжектора който е от към двигателя испада иглата с пружинка отзад внимаваите.Та смених въпросните Опръстени и пунтото закова оборотите на 750 и работи супер.днес минах около 120км с него от проблема мяма и помен.забравих да кажа че на инжектора с изпадащата игла има само един Опръстен (външния).успех на всички.поздрави
Коментар
-
Ванко да разбирам ли, че след връщането на старата помпа проблема с отнемането на газта е останал или не си я монтирал пак? На мен от днес колата ми загуби токовете. Вчера смених една свещ, отидох на автомивка, че беше хубаво времето, измих си колицата преместих я на прахосмукачката и после няма палене. С кабели същата работа давам на контакт, всичко си е ОК и в момента, в който завъртам на стартер всичко изгасва и дори не може да завърти / това на топъл мотор / . Казвам си нещо акумулатора се скапа и викам баща ми с другата да дава ток. Същата работа .... аха лоша връзка си казвам и откривам, че клемата на плюса леко се върти. Оправям нещата паля и си тръгвам. Факта е, че днес сутринта ми направи същия проблем и след 40 мин опити с клеми и кабели не запали...ток до стартера нееееема. Ще проверявам връзки към купе и стартер...ако някой смята че е друго да пише.Поздрави.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
Колега Optimus, след като смених ЕКУ-то си върнах оригиналната помпа на колата, проблема изчезна, все едно си е старата кола от преди 2 години Единственото ,което ме дразни ,че лампата за airbag-a свети, но вече и свикнах... Знам ,че не е тук мястото ,но даже продавам другата помпа ,която по рано бях купил.. Поздрави
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар