Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат пунто 1,9D не пали след като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Тези проблеми отдавна съм ги описал тук.Компютъра няма да можеш да го отвориш по нормален начин. :D Или ще го счупиш или трябва да го режеш със много малък диск.Успех!

    Коментар


      #32
      Специалисте здравей, Моля дай линк към писаните от теб проблеми,за да се опитам да я ремонтирам .Аз лично търсих , но темите са много , а модераторите не са ги отсяли като важни. Единствено се натъкнах на коментар от теб , че ако смяна на помпа не помага то решението е в компа, но ти там не пипаш. Поздрави.
      Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

      Коментар


        #33
        OptimusMaximus написа:
        Специалисте здравей, Моля дай линк към писаните от теб проблеми,за да се опитам да я ремонтирам .Аз лично търсих , но темите са много , а модераторите не са ги отсяли като важни. Единствено се натъкнах на коментар от теб , че ако смяна на помпа не помага то решението е в компа, но ти там не пипаш. Поздрави.
        Не пипам какво? Ако говориш за компютъра-прав си нямам и намерение да се занимавам със него!А иначе темите за 1,9д на Пунто и Добло не са много.Общо взето проблема се свежда до следното:или се е скапал датчик за положение на ротора или се е скапал компютъра на колата.Помпата като помпа,т.с. механичната и част е толкова здрава че спокойно може да надживее няколко двигателя!Много рядко но се случва да има проблем със клапана пуск/стоп.С две думи в по-голямата си част тези модели страдат от бъг в софтуера(това е мое лично мнение и него налагам на никой)!п.с. С последното Пунто с което си играх ,накрая взех решение и прекратих безмисленото хабене на време и направих имплантация при това успешна!Казвам го защото знам за много не успешни начинания,и когато споделих че съм се преборил заваляха запитвания, как и т.н.Успех!

        Коментар


          #34
          optimus maximus-ако наистина мислиш ,че има нещо по компютара или врьзките с него,провери всички пинове ,които влизат в него един по един,защото аз имах така хлабави пинове на кабелите от педала и докато разбера имах много ядове.а ако има вьтре в него проблем ,тогава незнам,какво да ти кажа,защото и аз мисля че в моя има проблем с нещо което управлява клапата след вьздушния филтьр,но незнам дали може да се отвори да се види какво е
          Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

          Коментар


            #35
            Поздрави на всички. Това което искам да споделя за хората с моя проблем е следното : както разбрахте съм със сменено гнп втора употреба. Колата направи проблем / абсолютно същия / само няколко часа след като я взех от сервиза. Аз принципно трудно се нервирам и тогава не съм. Под това че ударих компа на колата не разбирайте, че е било с цел счупване, а точно противното : по смели почуквания и потупвания / истината е че бях чел като евентуален проблем влошаване на спойките/ и просто не ми пречеше да опитам....но заедно с това и сериозно размърдах буксата към гнп-то. Факт - запалих, както винаги съм искал. От него ден 12.06 изминах над 1200км. и това, което спазвах е да чакам да изгаснат светлината за помпата и свещите, защото иначе не палеше или след запалване педала на газта не реагираше. Днес установих напредък на загряла кола паля като преди - без да чакам да изгаснат каквито и да било сигнални лампи. Единствено остава двойното палене сутрин / паля от първо въртене , но лампа гнп свети и педала на газта не работи/ , гася и после паля нормално с изгаснала лампа гнп. Ако някой може да даде идея какво означава това ще е супер.Съвет към хората със същия и подобен на моя проблем - ако имате възможност някой да ви помогне да върти на стартер / не прекалявайте повече от 7-10 сек/ , а Вие да размърдвате буксата на гнп, компа и самата букса на компа може да локализирате проблема. Истината е, че при мен нещата се закиснаха и не пипам нищо :D , ако се появи проблема ще опитвам и ще пиша пак. Успех.
            Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

            Коментар


              #36
              OptimusMaximus написа:
              Поздрави на всички. Това което искам да споделя за хората с моя проблем е следното : както разбрахте съм със сменено гнп втора употреба. Колата направи проблем / абсолютно същия / само няколко часа след като я взех от сервиза. Аз принципно трудно се нервирам и тогава не съм. Под това че ударих компа на колата не разбирайте, че е било с цел счупване, а точно противното : по смели почуквания и потупвания / истината е че бях чел като евентуален проблем влошаване на спойките/ и просто не ми пречеше да опитам....но заедно с това и сериозно размърдах буксата към гнп-то. Факт - запалих, както винаги съм искал. От него ден 12.06 изминах над 1200км. и това, което спазвах е да чакам да изгаснат светлината за помпата и свещите, защото иначе не палеше или след запалване педала на газта не реагираше. Днес установих напредък на загряла кола паля като преди - без да чакам да изгаснат каквито и да било сигнални лампи. Единствено остава двойното палене сутрин / паля от първо въртене , но лампа гнп свети и педала на газта не работи/ , гася и после паля нормално с изгаснала лампа гнп. Ако някой може да даде идея какво означава това ще е супер.Съвет към хората със същия и подобен на моя проблем - ако имате възможност някой да ви помогне да върти на стартер / не прекалявайте повече от 7-10 сек/ , а Вие да размърдвате буксата на гнп, компа и самата букса на компа може да локализирате проблема. Истината е, че при мен нещата се закиснаха и не пипам нищо :D , ако се появи проблема ще опитвам и ще пиша пак. Успех.
              Ти си със типичния проблем който описвам за тези модели и със който съм се борили и отказал да обвинявам каквото и да било освен компютъра на колата!Втория безнадежден проблем е предърпването около 1600 оборота.Успех!

              Коментар


                #37
                Някакво развитие с колата ?

                Коментар


                  #38
                  Много тегава работата.... Сега май имам проблем с обезвъздушаването на горивната система. Сутрин паля много трудно , но го отдавам на олиото. Днес ще сменям филтри и горивопроводи. Това, което констатирам е, че когато е топло / или когато мотора е позагрял вече/ паля лесно. Нещо, което преди беше проблема. Затова мисля, че е от олиото. Но факт е, че маркучите / прозрачни/ са пълни с въздух, след като постой. Пълна магия. Как връща нафтата незнам... ще сменям и прехвърлящите между дюзите, че ми споменаха и те могат да са виновни.
                  Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                  Коментар


                    #39
                    фиат пунто 1,9D не пали след като загрее - РЕШЕН

                    Здравейте всички.Реших проблема с моят автомобил. След 3 месеца ту палене-непалене, ту гаснене в движение и накрая едно изгасване в задръстване / всичко това лекувах лесно с удар по компа с клещите, но сега стана мн трудно / , реших да сваля компа / еку-то / и да се пробвам по варианта лоши спойки. Започнах процедура по "счупване" на кутията на компа, но добре, че се спрях навреме, защото видях , че на гърба му има лепенка, под която са спойките съединяващи пиновете от буксата към платката. Нямах лупа под ръка, но на вида на прекрасно изглеждащите около 50-тина спойки, 4 ме усъмниха. 2 много, другите 2 реших да ги презапоя , за да не повтарям процедурата с монтаж-демонтаж. 2-те които мн ме усъмниха бяха най-десните на горен и долен ред. При процедурата по запояване само най-горна дясна се нуждаеше от още припой и сигурно е била проблемната. За имащите схемата може да знаят за какво е. Аз предполагам , че е захранваща, защото е с по- дебела пътечка от другите. Та след презапояването / средата на септември / до днес ни помен от проблема. НЕЩО, КОЕТО МИ ОТНЕ ОКОЛО ЧАС / ОТ НЕГО ОКОЛО 30 МИН ДА СЕ ЧУДЯ КАК ДА РАЗГЛОБЯ КОМПА /, А САМО 1 МИНУТА ЗА ПРЕЗАПОЯВАНЕ МИ БЕШЕ СКЪСАЛО НЕРВИТЕ ЗА ПОЧТИ 15 МЕСЕЦА.Ако някой има подобен проблем и нещо не съм описал добре да пита. С радост ще се опитам да помогна.Поздрави.
                    Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                    Коментар


                      #40
                      обясни по добре за тези споики,каде са.става дума за крачетата които излизат от екуто ли.или вьтре в екуто са тези споики.снимки нямаш ли
                      Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

                      Коментар


                        #41
                        Прилагам снимки и обяснявам.На снимката "еку-то отзад" там, където са отпечатани надписите това всъщност е една лепенка / тип линолеум / дебела около 1,5мм и много здраво лепната.След внимателното й отлепване се разкриват 2 реда спойки оформени в ляво и дясно "гнездо" - така както е разделена буксата на екуто. В дясното гнездо / там където е надписа FIAT REF ............751 / са въпросните 2 проблемни ПРИ МЕН СПОЙКИ. На практика там, където завършва надписа ....751 / нарекох ги горна и долна десни спойки / .Това е. Ако решиш да го провериш екуто се снабди с хубава лупа, макар при мен и на просто око да се видяха недостатъците.
                        Прикачени файлове
                        Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                        Коментар


                          #42
                          Здравей, поялника за компютърни спойки ли трябва да е ? Другото мисля, че ми стана ясно Благодаря !

                          Коментар


                            #43
                            Ако имаш от тези с острия връх ще ти е по-лесно. Аз нямам и изполвам от големите и по-силните. Признавам работил съм достатъчно с него , за да знам кога ще прегрея пътечка или елемент, но не е трудно за човек работил няколко пъти с поялник.Успех.
                            Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                            Коментар


                              #44
                              Днес и аз свалих ЕКУ-то и установих ,че имам наистина една проблемна спойка ( на първия ред , най-дясната) още две три ни се сториха ,че се нуждаят от презапояване. НО имам го това "НО" , за сега колата пали прилично добре и ето го това, НО , проблема когато отнема газта на скорост след 2 3 секунди ми светва чека, двигателя започва да работи неравномерно, след което педала на газта реагира много бавно и т.н. След като изгася колата и при повторно палене проблема изчезва докато не се случи същата ситуация. Имам съмнение ,че тази помпа която бях сложил преди време не работи както трябва, а моята си е работила отлично(може би). Та се чудя дали да пробвам като сложа старата помпа или направо да минавам към варианта с механична.. Поздрави

                              Коментар


                                #45
                                Аз веднага бих върнал старата помпа щом имам подозрения , че с нея няма да има проблем, но ти си знаеш как е започнало всичко и как се е развивал проблема....Аз знам , че на моята помпа нищо и няма и си я държа за резервна. Ако можех сам да си я сменя щях да го направя на момента, за да докажа на самозваният майстор, че е пълен.....т***к. Да те питам това с отнемането на газта имаше ли го от началото или в последствие се появи.....И както виждам и при теб е същата проблемна спойка / открита / . Казваш че си "пипнал" още няколко....може да се наложи да ги повториш всичките, мисля че си разбрал , че не е кой знае каква философия.Успех и пиши при развитие.П.П. Да споделя, че проблема, който бях описвал след смяната на помпата, а именно , че при даване на контакт на студен мотор не гасне лапма-чек на гнп-то и мотора пали в режим на пулсиране на оборотите от порядъка на 800 до 1100 и педала на газта не реагира. Изчаквам около 3- сек и гася. Давам отново на контакт, тогава чека си изгасва и паля нормално. На горещ двигател това също се е случвало , но много рядко. Тааааа, това си остана като проблем и до днес, независимо от презапояването и аз го отдавам на смяната на гнп-то, защото преди това никога, ама никога не съм го имал този проблем. Абе оставиха си ръцете...Най-лошото е, че където и да съм бил на сервиз все нещо не са догледали и все си дооправям сам нещата....
                                Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X