vanko9229 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат пунто 1,9D не пали след като загрее
Collapse
X
-
vanko9229 написа:Аз от нерви какви простотии съм на писал... :D Извинявай , ставаше дума че 3 дни колата беше "кукла" след като смених датчика на КВ... До днес - след 2 3 часово каране колата реши ,че ще изгасне в движение и ще ми извади всичките останали нерви... Нито на стартер ,нито на дърпане....Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
И до двамата - като не искат да палят колите - замерете датчиците КВ и кажете какво се случва.И при двамата мирише на проблем там. Ако беше нещо друго - отдавна да се е дочупило....Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
След днешният експеримент : развих и завих една тапа на гнп-то до изходния щуцер, мотора няма палене. 2км. дърпане и нищо. Не знам при развален датчик на коляновия вал дали може да се пали с дърпане/ защото до сега палеше/ , но сега с прозрачните маркучи започвам да мисля, че има някакъв клапа вътре в гнп-то , който постоянно държи пътя на горивото затворен. Ако някой има опит с нещо такова нека сподели.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
Свалих въпросния датчик положение колянов вал.... след замерване между среден и краен пин стойността е 900 ома... и като пуснах търсене в чичко гугъл излезе, че това е дори част от наименованието на въпросния датчик....Остава само въпроса: какви трябва да се стойностите на другите измервания между двата крайни пина и между среден и другия край/ при мен са безкрайност???За съжаление на мен ми намирисва , че е здрав и проблема ми е другаде..., а най -лошото е , че ще се окаже помпа.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
След диагностика на мотора ме накараха да си купя помпа /гнп/ втора употреба, защото всичко по електрониката било наред : изчистиха грешките и не ще да пали пак. Нови грешки не прави при опитите за запалване , следователно ми е износен нагнетяващият елемент. Днес чакам резултат след монтажа на новата-стара помпа.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
OptimusMaximus написа:След диагностика на мотора ме накараха да си купя помпа /гнп/ втора употреба, защото всичко по електрониката било наред : изчистиха грешките и не ще да пали пак. Нови грешки не прави при опитите за запалване , следователно ми е износен нагнетяващият елемент. Днес чакам резултат след монтажа на новата-стара помпа.
Коментар
-
Здравейте, забавих се с писането на резултата от смяната, защото съм на почивка . Нещата не са съвсем наред с двигателя и като се прибера ще бъда пак в сервиза. Сега след запалване червения символ за помпата свети и педала на газта не работи, гася мотора и пак паля. На втори трети път всичко е наред и газ до ламарината, нямам си идея от какво е това, предполагам компа се бърка нещо. Сега до ванко9229 : небързай с помпата да я купуваш , защото имам съмнение че е не е в нея проблема , а КОМПА ,колкото и да е невероятно, но само 4 часа след като си я взех ми направи същия номер, не пали, върти и не пали ..... беше 8 вечерта да я връщам на "майстора" и просто ударих компа и буксата която влиза в помпата, врътнах като за проба и колата запали от раз, както винаги преди да се разболее . Предполагам разбра какъв е моят съвет към теб - опитай. Бяха ми споменанавали за лоши спойки в компа след дълга работа, но незнаех как да ги проверя, сега търся снимки на моя модел и ако мога да го разглобя ще ги прегледам и презапоя . Но може да е лох контакт и в буксата. Факта е че след двете интервенции мотора пали , но остава горния проблем.За тези които могат да помогнат: преди да имам проблемите при топъл двигател слагам ключа и без да чакам да изгасването на каквито и да е сигнални лампички по таблото въртя и паля, сега не етака . Ако не изчакам да изгаснат всички предвидени за проверка системи или не паля или е без да реагира педала на газта. И още едно интересно : след контакт изчаквам но лампата за помпата ако не иска да изгасне паля, тя продължава да свети и педала на газта не работи. Гася пак палене и така. Знам че всичко ще е наред само след изгасване и на нея.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
Не знам на каква помпа си случил.... Този симптом ми е познат от на едно Рено Клио 1.9 d - "които са със същия модел помпи" при което преди да запалиш въртиш ключа чакаш да изгаснат всички контролни лампи ,връщаш въртиш пак чакаш пак да изгаснат и тогава пали без проблеми... При първото подаване на контакт датчика за позицията на ротора на помпата не може да се позиционира правилно, при втория намира позицията и се оправя... Така колата на братовчедка ми е близо година и нещо, може да изкара 2 3 години докато се скапе напълно, може и малко да и остава... Кофтито е ,че винаги трябва да даваш два пъти на контакт.. Поздрави.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар