Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

General fault - Гранде Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    General fault - Гранде Пунто

    ЗдравейтеСветна ламичката триъгълниче с удивителна в средата. Колата не пали. Даже и стартера не върти. На контакт не свети лампата за маслото. Може ли от кофти връзка на датчик масло или самия датчик да се държи така? Мотора е 1.3 JTDm 75 HP.П.С. Още не е закачана с ФЕС. Утре ще я закачим.
    Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

    #2
    кола

    Както го описваш е клуимите на акумулатора или някой от големите бушон до него маса на акумулатора също Кода /ключето свети ли
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Акумулатор ...на кино по голяма вероятност...
      petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

      http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

      Коментар


        #4
        Едва ли е акумулатор. Той е на 2-3 месеца. Хубава марка. Ключа не свети - не е проблем с имобилайзера.Ще пиша след като и изчетем грешките с ФЕС.
        Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

        Коментар


          #5
          Deqn написа:
          Едва ли е акумулатор. Той е на 2-3 месеца. Хубава марка. Ключа не свети - не е проблем с имобилайзера.Ще пиша след като и изчетем грешките с ФЕС.
          Маса на двигателя и на купето
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            READING ERROR CODES:1: P0621 - Alternator D+ signalNo help availableThe fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was not activated for this fault. 2: P0520 - Oil pressure switchEngine oil pressure sensor/switch circuitThe fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was not activated for this fault. 3: P0683 - Preheating glow plugs signalEngine ECU - Glow unit communicationThe fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was not activated for this fault. Ето това изчетох. При триене на грешките веднага изгрява 0621.
            Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

            Коментар


              #7
              кола

              Ква е тая гора от грешки .Виж кабелите маса има една към мотора и големите бушони Дават че е алтерантор ама първо виж горните неща http://translate.google.com/translat...2FDefault.aspx
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Проблема излезе къде е. Дебелия кабел на акумулатора е вързан за скоростната кутия с един голям болт (масата на двигател). Е кабелната обувка се е разхлабила. Колата вече пали, но кабелната обувка трябва да се направи.
                Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                Коментар


                  #9
                  мерси за инфото...
                  petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                  http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                  Коментар


                    #10
                    Deqn написа:
                    Проблема излезе къде е. Дебелия кабел на акумулатора е вързан за скоростната кутия с един голям болт (масата на двигател). Е кабелната обувка се е разхлабила. Колата вече пали, но кабелната обувка трябва да се направи.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Deqn написа:
                      Проблема излезе къде е. Дебелия кабел на акумулатора е вързан за скоростната кутия с един голям болт (масата на двигател). Е кабелната обувка се е разхлабила. Колата вече пали, но кабелната обувка трябва да се направи.
                      То си е за бъзик наистина. Като ти първо това предположи.
                      Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Да и аз за това говорехтова е често срещано при коли след 2006 като го гледаш кабела уж здрав като мериш също на кото го друпнеш по яко и се къса като се въстанови буксата с нова и се опрява проблема Така преди едно момче беше закъдал точно пред мен на 5 Кошета ням апалене колата в гаранция и не му даваха да пипа много като сменихме буксата и колата запали При малките Ситроен Пежо Тойота пък почва да мига таблото в началото
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар

                        Working...
                        X