за дърпането може да се гадае,а ние не сме врачки,не че нямаме идеи,о запомни,че в никакъв случай колата ти не е страдала от въздух,освен това на твоя майстор му кажи че може и без да пълни филтъра с нафта-изпробвано-незнам1000пъти.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моментно колебание в двигатела
Collapse
X
-
jenshen73 написа:ivel написа:издухали са ти регулатораA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Май смених 3 или 4 филтъра на жтдто досега, никога не съм го пълнил. А маркучите след филтъра поне 5 пъти съм ги свалял, тях как да ги напълня, преди да ги сложа обратно? Не е имало случай колата ми да не запали, наистина давам на контакт след такива манипулации за 3-4 секунди, гася и после пак контакт и паля, но винаги е палила абсолютно нормално.Отделно няколко пъти свалях и регулатора и така се изпразва и ГНП донякъде или напълно- не знам. И там без грижа по горната схема.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
jenshen73 написа:Що като я дърпаха и накрая запали, а?Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Ай тъй на работеща кола и се чупи регулатора. Ама добре, няма как да има въздух, щот тя мара е на 3 месеца от магазина. Докато не я дръпнаха така и не я запалиха, а хем го духаха, чистиха монтираха, демонтираха същия тоя регулатор. След това - си вървеше като слънце докато не я изрязах, не че я бях рязал и преди това... ОК. Няма как да е от въздух, но сега си върви с новия горивен филтър и нищо друго сменено освен счупения регулатор. А е бил цял стария, когато са го вадили.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Забрави за въздуха, системата така е направена и няма как да има, освен ако не идва от помпата в резервоара.Регулатора е бил запецнал отворен, дали от боклук или от нещо друго не знам. Колкото и да го духаш... няма да затвори. Докато е отворен на стартер няма как да вдигне налягане, като сте сложили въжето и помпата е вдигнала достатъчно налягане за да заработят дюзите. След това налягането е станало по високо от това което трябва да бъде за дадения режим... регулатора е тръгнал да отваря за да разтовари налягането. В този момент регулатора не държи вече боклука и самото гориво го е махнало. При хидравликите знам, че боклук от 10 микрона е способен да блокира/задържи нещо което трябва да мърда.Регулатора не знам как се е счупил, няколко пътисъм сменял такова нещо и не мога да си обясня как ще го счупят при демонтаж.
Коментар
-
jenshen73 написа:Ай тъй на работеща кола и се чупи регулатора. Ама добре, няма как да има въздух, щот тя мара е на 3 месеца от магазина. Докато не я дръпнаха така и не я запалиха, а хем го духаха, чистиха монтираха, демонтираха същия тоя регулатор. След това - си вървеше като слънце докато не я изрязах, не че я бях рязал и преди това... ОК. Няма как да е от въздух, но сега си върви с новия горивен филтър и нищо друго сменено освен счупения регулатор. А е бил цял стария, когато са го вадили.Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар