Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моментно колебание в двигатела

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    за дърпането може да се гадае,а ние не сме врачки,не че нямаме идеи,о запомни,че в никакъв случай колата ти не е страдала от въздух,освен това на твоя майстор му кажи че може и без да пълни филтъра с нафта-изпробвано-незнам1000пъти.

    Коментар


      #17
      ivel написа:
      издухали са ти регулатора
      Нищо не са издухали, нали съм писал, че не успяха да го развият

      Коментар


        #18
        jenshen73 написа:
        ivel написа:
        издухали са ти регулатора
        Нищо не са му издухали, щото не са го сменили. На моя нали му духаха - турнали го накриво и се счупи на третия ден. В помпата. Добре, че последния майстор поне не е от тия от гаражния фолклор. И конкретния такъв каза, че дори и пет помпи да има преди горивния филтър - той задължително си го пълни с гориво преди да го сложи, щото иначе става весело. Абе що много хора продължават да омаловажават елементарните проблеми? Преди 5 години като ми умря датчика на коляновия вал ме пращаха пак в девета глуха. Накрая прежалих едни пари, смених го на "идея" и колата нямаше грижи до преди месец, като ми я убиха с въздух.Що като я дърпаха и накрая запали, а?
        Просто няма смисъл на жтд-то да пълниш филтъра с гориво при смяната му.Все едно да си сложиш бирата в кофа под чешмата, за да я охладиш, ама да напълниш предварително кофата с вода от шишета, защото те е страх, че като пуснеш чешмата отгоре, може да не напълни кофата с вода и да не си охладиш бирата. Това ми го каза един стар пияница, че така трябва да правя, а не по новия метод да пускам чешмата директно отгоре.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          Май смених 3 или 4 филтъра на жтдто досега, никога не съм го пълнил. А маркучите след филтъра поне 5 пъти съм ги свалял, тях как да ги напълня, преди да ги сложа обратно? Не е имало случай колата ми да не запали, наистина давам на контакт след такива манипулации за 3-4 секунди, гася и после пак контакт и паля, но винаги е палила абсолютно нормално.Отделно няколко пъти свалях и регулатора и така се изпразва и ГНП донякъде или напълно- не знам. И там без грижа по горната схема.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            jenshen73 написа:
            Що като я дърпаха и накрая запали, а?
            колега писах ти по-нагоре в темата но ти си знаеш твойтаколата е запалила на дърпане защото прави повече обороти а от оборотите се променя налягането в рейла и регулатора не може да се сложи на криво,счупили са го при ваденето
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #21
              мдаа

              Коментар


                #22
                Ай тъй на работеща кола и се чупи регулатора. Ама добре, няма как да има въздух, щот тя мара е на 3 месеца от магазина. Докато не я дръпнаха така и не я запалиха, а хем го духаха, чистиха монтираха, демонтираха същия тоя регулатор. След това - си вървеше като слънце докато не я изрязах, не че я бях рязал и преди това... ОК. Няма как да е от въздух, но сега си върви с новия горивен филтър и нищо друго сменено освен счупения регулатор. А е бил цял стария, когато са го вадили.
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #23
                  Забрави за въздуха, системата така е направена и няма как да има, освен ако не идва от помпата в резервоара.Регулатора е бил запецнал отворен, дали от боклук или от нещо друго не знам. Колкото и да го духаш... няма да затвори. Докато е отворен на стартер няма как да вдигне налягане, като сте сложили въжето и помпата е вдигнала достатъчно налягане за да заработят дюзите. След това налягането е станало по високо от това което трябва да бъде за дадения режим... регулатора е тръгнал да отваря за да разтовари налягането. В този момент регулатора не държи вече боклука и самото гориво го е махнало. При хидравликите знам, че боклук от 10 микрона е способен да блокира/задържи нещо което трябва да мърда.Регулатора не знам как се е счупил, няколко пътисъм сменял такова нещо и не мога да си обясня как ще го счупят при демонтаж.

                  Коментар


                    #24
                    jenshen73 написа:
                    Ай тъй на работеща кола и се чупи регулатора. Ама добре, няма как да има въздух, щот тя мара е на 3 месеца от магазина. Докато не я дръпнаха така и не я запалиха, а хем го духаха, чистиха монтираха, демонтираха същия тоя регулатор. След това - си вървеше като слънце докато не я изрязах, не че я бях рязал и преди това... ОК. Няма как да е от въздух, но сега си върви с новия горивен филтър и нищо друго сменено освен счупения регулатор. А е бил цял стария, когато са го вадили.
                    колега на последното сваляне са счупили регулатора,монтирали са го счупен и на третия ден като си я изрязал мара,счупеното парче се е разместило от доста по-високото налягане
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар

                    Working...
                    X