Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Улисе 2.0JTD 99г. соленоидите как се свързват правилно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Улисе 2.0JTD 99г. соленоидите как се свързват правилно

    как е правилното свързване на соленоидитена единия е за разтоварване на турбото -от турбото маркучето в коя част на соленоида влиза в входа или там където пише OUT изходи др соленоид как се свързват маркучетатаОпасявам се че може преди да го купя преди няколко месеца да е било размененосмених турбото след като го купих и купих 2 употреба турбо което видимо беше добрео почти малък луфт имаше на оста и преди 1 седмица направо загуби мощност и ме остави на пътя за 2 път турбото,смених тоя път охлюва вътре само с нов и сега колата върви.Може ли заради неправилно свързване на маркучите да е спомогнало за повредата на турбото,налягане на мслото на турбото беше 3 бара на ниски обороти мазане е имало и дали и на 2 турбо мйу е дошло времето просто

    #2
    никой ли няма идея как е правилното свързване на соленоида ,който е за турбината по средата .Там където пише OUT кой маркуч се свързва,на другия май не пише нищо би трябвало да е ВХОД там кой маркуч се свързва

    Коментар


      #3
      naskomi написа:
      никой ли няма идея как е правилното свързване на соленоида ,който е за турбината по средата .Там където пише OUT кой маркуч се свързва,на другия май не пише нищо би трябвало да е ВХОД там кой маркуч се свързва
      Тук малко по трудно ще се коментира твоя казус тъй като си със Пежо мотор.Ако следваш логиката изхода е към консуматора! В случая е клапана за разтоварване на турбото.Виж съседния клапан как е свързан. На него също сигурно има изход и той сигурно е свързан със консуматора ЕГР.Успех!

      Коментар

      Working...
      X