Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

сълзи масло покрай масления филтър ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    сълзи масло покрай масления филтър ТД100

    колата е Мареа тд100,не сълзи от масления филтър а от там където се завива от това нещо където има два маркуча които отвиват към радиатора за охлаждане,ще се постарая по късно и снимки да кача.Интересува ме това дали подлежи на ремонт и как се сваля на пръв поглед има само 2болта и мисля че се издърпва напред ама не съм сигурен

    #2
    Re:сълзи масло покрай масления филтър ТД

    Здравей колега. Там има О-пръстенчета, които се подменят. Сваляй смело, нищо сложно. Успех!

    Коментар


      #3
      Преди година ми смениха О-пръстена там , струваше ми 20лв всичко.
      НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

      Коментар


        #4
        Сваляш масления филтър и развиваш щуцера на който се навива с ,,лула,,22-24 мисля беше ,,О,,пръстени за по левче и готово.Лесно е но малко мръсно с това дизелово масло.
        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

        Коментар


          #5
          то без снимки няма да стане работата не капе от маркучите а от това което се хванато към блока с 2 болта и към него е завит филтъра и към това където е завит филтъра и това което е завито към блока има фуга е от нея капе,днеска го намазахме с малко силикон поне да не сълзи толкова

          Коментар


            #6
            Сълзи масло покрай масления филтър TD100

            Колега,и аз го имах този пролем и докато не смених О-пръстена намиращ се в този разпределител за охлаждане на маслото постоянно капеше и цапаше.Колегата Кроко61 ти го е обяснил най-точно.Сваляш О-пръстена и търсиш подобен,но задължително маслоустойчив.Успех.

            Коментар


              #7
              да де това за О пръстените го разбрах ама не сълзи от маркучите,след 2-3часа ще кача снимки че не съм си вкъщи пред компа.

              Коментар


                #8
                Посочи къде точно е теча!
                I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                Коментар


                  #9
                  където е намазан със силикон,ама трябваше да го снимам и преди да го намажат.на последната снимка даже пак се вижда от къде избива маслото
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    Там имаш О-пръстен до до него се стига със развиване на филтъра след него нипела със 27 вложка на 2-та маркуча също О-пръстени, а на мен ми тече отгоре на това нещо има алуминиева тапа шестограм 17 под която има медна дифтунга е тая тапа няма развиване и ме вбесява много страх ме е да не изкъртя този възел че си е---- мамата.Успех.
                    Човекът е човек когато е на път.

                    Коментар


                      #11
                      lionov_1965 написа:
                      Там имаш О-пръстен до до него се стига със развиване на филтъра след него нипела със 27 вложка на 2-та маркуча също О-пръстени, а на мен ми тече отгоре на това нещо има алуминиева тапа шестограм 17 под която има медна дифтунга е тая тапа няма развиване и ме вбесява много страх ме е да не изкъртя този възел че си е---- мамата.Успех.
                      тая седмица ще я закарам на канал и ще видя какво ще стане,само да питам маслото трябва ли да се източва от пробката на картера?То че от филтъра ще изтече е ясно и от радиатора ама за другото.

                      Коментар


                        #12
                        няма смисъл да точиш маслото от картера освен ако не го сменяш
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          Тя темата е старичка,ама чак днеска реших да го направя.Отвих масления филтър и с камък 27(по дълъг от нормалните) отвих оста за която се навива филтъра и така се освобождава тялото.Имаше гумено уплътнение което изглеждаше добре но явно с времето се е сплескало и не държеше,и след като търсих из съседните магазини за такова,не намерих и взех решение с черен силикон който се слага на картери и глави за уплътнение.Сложих в канала(където стой гуменото уплътнение)към 1-2мм силикон изчаках 10-15 мин и после сложих старото уплътнение,после всичко по обратния ред се сглоби и за сега няма течове или сълзене.Само не разбрах отстрани на маркучите има 2 пробки(отвиват се с шестостен)каква роля играят те ?То на снимките които съм показал се виждат.Имам и от още едно място омасление (снимката е взета от нашия форум )ограденото с червено,там гарнитура ли трябва да се сменя или има нещо по сложно ?
                          Прикачени файлове

                          Коментар

                          Working...
                          X